*Visszaemlékezés*Lily fogdd a gyerekeket és meneküljetek én addig feltartom Voldemortot-ordította James Lilynek ,,de pálca nélkül,hogy fogom feltartani Voldemortot?˝-gondolta James,de nem is tudta,hogy ez volt az utolsó gondolatta,mert akkor betört Voldemort és rászórta Jamesra a gyilkos átkot-AVADA KEDAVRA-üvöltötte Voldemort majd felment az emeletre Takarodj innen sárvérű-parancsolt Lilynek,de ő két gyerekkel a kezében csak könyörgött neki-Könyörgök csak a gyerekeimet ne csak őt ne bánts-Kotródj innen-szólt türelmetlenül-Könyörök csak őket ne bántsd-könyörgött figyelmen kívül hagyva Voldemort parancsát-AVADA KEDAVRA-ennyi volt bepellegzett Voldemort türelme majd Emilyre és Harryre emelte a pálcájat akik csodálkozva figyelték a jelenetet,nem tudtták,hogy veszélyben vannak nem tudtak semmit csak figyelték a csuklyás varázslót aki elkiáltotta magát-AVADA KEDAVRA-ekkor olyan dolog történt amire nem számított a gyilkos átok visszapattant Voldemortra amitől ,,meghal˝ a gyerekek még mindig némán ültek majd belépett zokogva a házba egy fekete,zsíros hajú férfi aki Lily testét átölelve zokogott.
Szóval igaz Lily és James Potter tényleg meghaltak?-kérdezte elborzadva Mcgalagony proffesszor aki épp Dumbledoreal sétált a Privet Driveon Hagridat várva- Igen sajnos igen,de a két gyerek valahogy túlélte-töprengett ezen Dumbledore-Biztos maga abban,hogy ezekhez a borzalmas muglikhoz akarja adni a gyerekeket?-Ők az utolsó élő rokonaik,máshoz nem tudjuk adni a gyerekeket-mondta Dumbledore-És tényleg jó döntés volt Hagridra bízni ezt a nehéz feladatot?-kérdezte elgondolkodva Mcgalalgony-Az életemet is Hagridra bíznám-valaszolt Dumbledore és ekkor motor zaj halatszott az égen Hagrid jelent meg-Minden simán ment Hagrid?-kérdezte Dulbledore Hagridtól amig leszállt a motorrol-Igen minden simán ment a ház romokban volt és útközben még elisaludtak a kis csöpségek válaszolta Hagrid.Dumbledore ugye tudja,hogy ezek a gyerekek híresek lesznek a mi vilagunkban?Persze,hogy tudom,de jobb ha Harry és Emily mindenről csak később vesznek tudomást-Psz Hagrid szipogott egyet-Ugyan már Hagrid nem most látjuk őket utoljára ne szomorkodj -Harryékre nézett akik még mindig békésen aludtak-Sok szerencsét Harry és Emily Potter.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Griffendél és a Mardekár
ФэнтезиEmily Potter Harry Potter ikertestvére,amióta az eszét tudta utálatos nagybátyjukkal annak feleségével és fiúkkal éltek.Szüleik autóbalesetben haltak meg,de a haláluk sokkal nagyobb titkot rejtenek amiről sejtelmük sincs,addig amíg furcsa nappali ba...