Part 19

49 1 0
                                    

10:58 fürgén fürgén-sietetett minket Mr.Weasley-Fred,George,Percy menjetek-mire mind a hárman nagy lendülettel átmentek a falon-Indulj-mondta Ginnynek majd ő is átment az átjárón-Menj drágám-mondta Mr.weasley majd a házaspár is eltűnt-Oké-mondtam-Menjünk-nagy lendülettel indultunk az átjáró irányába de ahelyett,hogy átjutottunk volna neki mentem a falnak tiszta erőből és elestem ahogy Harry és Ron is az összes holmink szanaszát volt-Hékás ti meg mit műveltek-szólt oda nekünk a kalaúz-Bocsánat nem tudtunk lefékezni-mondta a átyám mikor a kalaúz elment megtapogattuk a falat-Miért nem tudtunk átmenni-kérdeztem megrémülve ekkor ütött egyet a falióra-A vonat 11kor indul lekéstük-mondta sokkosan Harry-Ha mi nem tudunk bemenni akkor apáék is ott maradtak-rémüldözött Ron-Menjunk vissza a kocsihoz várjunk ott-mondta Harry ekkor Ronnak felcsillant a szeme-Az autó-Ez biztos jó ötlet volt-kérdeztem félve mikor már a magasba szálltunk-Máshogy nem jutunk el a Roxfortba-válaszolta Ron-Am Ron tudod a muglik nem szoktak még hozzá a repülő kocsikhoz-mondta Harry-Oh jo várj-azzal megnyomott egy gombot amítől láthatatlan lett a kocsi-Így mindjárt más-dőlt hátra.-A fenébe asszem elromlott a láthatatlanító-mondta Ron-Akkor szerintem ereszkedjünk alacsonyabra megkell keresnünk a vonatot-hajoltam előre a hásó ülésen ülve-Rendben-azzal alacsonyabbra mentünk-Már csak utól kell érnünk a vonatot-mondta Harry miközben a sín fölött repültünk-Még nem járhat messze-ekkor egy vonat hangot halottunk-Ti is halljátok ezt-mondta Harry mire hátra fordultam a vonat pont mögöttünk jött-Ron száljj magasabbra MOST-kiáltottam neki mire hátra nézett mind a hárman ordítani kezdtünk gyorsan elkanyorodott Ron ami rosszul sült el,mert Harry kiesett-Ron fogd meg Harryt-kiabáltam neki-Kapaszkodj-kiabálta Harrynek-Harry add a kezed Ronnak-kiabáltam neki majd egy lendülettel Ron kezét megfogta és Ronnak segítettem felhúzni Harryt gyorsan becsukta a kocsi ajtót-Megtaláltuk a vonatot-mondta Harry lihegve.Már beesteledett mikor a Roxforthoz értünk a kocsi lefele menet irányíthatatlanná vált és lefele zuhant-Fel Fel-ordítottuk Ronnak-Ez beragadt-rángatta Ron a kormány majd nekicsapódtunk egy nagyfának ami teljesen megbolondult az érkezésünkre nekem pedig beragadt a kezem a fa tiszta erőből levágott minket a földre-Harry Ron segítsetek beszurolt a kezem-rángattam kétségbeesetten a kezem Harry és Ron jött volna segíteni,de a kocsi magától elindult  hirtelen megállt-A pálcám eltört a pálcám-hüledezett a kocsi kinyitotta az ajtókat és kidobott minket a kezem isszonyatosan sajgott ami végre kiszabadult a csomagjainkat is kidobta Ludvig ketrecét elkaptam Harry Hedvigét-Makesz egyben vagy?-kérdezte Ron a patkánytól-A kocsi-mondtam majd mind a hárman utána szaladtubk de nem értük utól-Apa ezért kifog nyírni-mondta Ron megszeppenve.Felfele tartottunk a lépcsőn a beosztást és a vacsorát már lekéstük Megjelenik egy manó a szobánkban,nem jutottunk át a King's Cross átjárójánál kis híján megölt minket egy fa valaki nagyon nem akarja,hogy az idén idejöjjünk-mondta idegesen Harry de a lépcső közepén Frics úrral találtuk szembe magunkat aki csak vigyorgott-Ajaj rosszul áll a szénátok jól nézzetek körül,mert lehet ez az utolsó estétek a kastélyben,nyomás utánam.Piton terménél álltunk meg remek.7 darab,7 darab mugli látott meg titeket van fogalmatok róla mit műveltetek a varázsvilágot lepleztétek le-csapta le dühösen Piton az újságot amiben a cikk állt rólunk-És tönkretettek egy fúriafűzfát ami még akkor itt állt mikor még nem is éltetek-De Tanárúr a fa tett kárt bennünk-mondta értetlenül Ron-Csöndet Ha rajtam múlna már rég pakolnátok és még ma hazamennétek-Csak,hogy ez nem a maga feladata-jött a hang az ajtóból hátrafordultunk Dumbledore volt az-Mcgalagony professzor feladata kiosztani a büntetést-közölte az idős varázsló-Akkor megyünk is a holminkért-mondta Ron majd lehajtotta a fejét-Miket fecseg itt össze Weasley?-Hiszen kivagyunk csapva nem?-kérdezte értetlenül-Egyenlőre nem-mire minda hárman megkönnyebülve össze néztünk-De büntetést fognak kapni az biztos-mondta-Ja és öhm Mrs.Potter azt ajánlom lefekvés előtt menjen el a gyengélkedőre vérzik a karja-mondta nekem a tanárnő majd elment mite döbbenten néztem a karomat ami csupa vér volt.Klubbhelyiség felé mentünk de a bejáratnál megálltak-Oké Emily te most elmész a gyengélkedőre-mondta nekem Harry-De nem szükséges csak lekell mosnom a vért és ennyi-mondtam fáradtan semmi kedvem nem volt vissza sétálni a gyengélkedőre-Biztos ,hogy nem nem fogom végig nézni,hogy a húgom végig sétál véres karral a hálókörig elmész a gyengélkedőre most-parancsolta Harry-Jól van oké akkor megyek,Jóéjt nektek-öleltem meg Harryt majd Rontól is elköszöntem.Mikor a gyengélkedőre értem bekopogtam-Szabad-jött bentről a hang-Jóestét-mondtam Mrs.Madamnak-Á az egyik bajkeverő na hadd nézzem a karodat-óvatosan megfogta mire felszisszentem-Ez bizony megzúzódott lemossok a vért és felkötjük két napig kell rajta hagynod a kötést-mondta nekem.Lemosta a vért és felkötötte a karomat fáslival-Köszönöm és jóéjszakát-köszöntem el majd becsuktam az ajtót mire megfordultam egy olyan személlyel találtam magam akire egyáltalán nem számítottam Malfoy volt az csak ott állt előttem és nézett pár másodpercig néztük egymást mire megszólaltam-Bocs,de én most megyek-és elmentem vajon mit kereshetett Draco az éjszaka közepén a folyosón a gyengélkedő előtt?kérdeztem magamban miközben a sötét folyosón sétáltam a klubbhelyiség felé.A szobámba érve Hermionével találtam szembe magam csípőre tett kézzel és Parvatit az ágyon ülve láttam és minket nézett-Nektek teljesen elment az eszetek repülni megis halhatattok volna megis sérülhetettek volna ahogy látom az már megtörtént-nézett szúrós szemmel rám majd a befáslizott karomra-Mégis mi adott okot arra,hogy hárman 7 mugli láttán elrepüljetek szépen a Roxfortba és tönkre tegyetek egy nagyon régi fát-kérdezte hüledezve Hermione de én nem tudtam szóhoz jutni-Hermione először is nyugodj le másodszor pedig nem tudtunk átjönni az átjáron a King's Crosson mivel lekéstük a vonatot és nem volt más választásunk harmadszor a fát eszünk ágában sem volt tönkre tenni negyedszer pedig valaki egyáltalán nem akarja,hogy az idén Roxforba legyünk Harryvel-mondtam kiakadva Hermione emésztette a szavakat amiket mondtam-Hogy érted,hogy valaki nem akarja,hogy Harryvel ide jöjjetek az idén?-kérdezte végül higgadtan-Holnap elmondom kérlek fáradt vagyok csak leakarok végre feküdni-mondtam nyűgüsen miközbe Parvati megszólalt-Ez zseniális ez fantasztikus ötlet volt komolyan,hogy lehetnek nektek ilyen jó ötleteitek-ugrott a nyakamba mire megöleltem-Hidd el nem volt más ötletem-túrtam fülem mögé zavartan egy tincset a hajamból-És ez egyeltalán nem zseniális látod a karját meg is sérült-mondta szúrós tekinettel Hermione Parvatinak mire sóhajtottam egyet és átöltöztem a fürdőbe pizsamába majd ágyba bújtam és el is nyomott az álom.
*Draco szemszöge*
Nem hiszem el ezek már megint veszélybe sodorták a lányt,nem tudtam megállni muszáj volt a gyengélkedőre mennem hátha ott találom és ott találtam a karja bevolt fáslizva megsérült az a nyombat másik Potter jobban vigyázhatna a hugára.Másodpercegik fúrtuk a tekintetünket egymásba mikor már teljesen elvesztem a lány nézésébe egyszer megszólalt és kizökentett hangjával a valóságba-Bocs nekem most mennem kell-azzal elsétált addig néztem utána még végül nem nyelte el a sötét folyosó.Én is visszamentem a klubbhelyiségünkbe.Még mindig nem hiszem el,hogy egy büntető munkával megúszták a híres Potterék és Weasley patkány barátjuk úgyhogy egy fúriafűzet is tönkre tettek ami még akkor itt állt mikor mi még nem is éltünk.Azt hiszik övék a világ?Hogy híresek ezért minden róluk szól?Na nem gondoskodni fogok róla,hogy nagyon nem így lesz gondoltam én teszek róla,hogy kirúgják azt a négyest az iskolából.És Emily?-kérdezte egy hang a fejembe,majd magam elé képzeltem a lányt a vörös hajával és a tengerkék szemével.Mire felmordultam és párnába temettem a fejem.Emily biztos nem akart bajba kerülni a másik kettő sodorta őt bajba mivan ha megint ilyen baromságot csinálnak akkor ők miattuk kicsapnák Emilyt is ezt biztos nem tudnám elviselni ha nem lenne itt a lány.Azzal elnyomott az álom.

Griffendél és a MardekárWo Geschichten leben. Entdecke jetzt