Part 20

48 2 0
                                    




Jó reggelt-Jó reggelt tanáenő-köszönt mindenki Bimba tanárnőnek-Kedves másodévesek íme a hármas számú üvegház gyertek szépen közelebb-mondta kicsit kiabálva mindenki közelebb ment a növényekhez-A mai órán mandragórát fogunk átültetni,kitudja elmondani elmondani a mandragúna gyökér jellemzőit?-kérdezte majd Hermione magasba emelte a kezét-Tessék csak Granger kisasszony-Az álomfüvet avagy mandragóra a dermesztő átokkal súlytó embert vagy állatot kezelésére használjuk ugyanakkor veszélyes növény aki meghallja a sikolyát azonnal szörnyet hal-fejezte be Hermione a mondandóját-Hibátlan 10 pont a Griffendélnek-mondta a tanárni mire mosolyogva összenéztünk négyen-Mivel a mi mandragóráink még csak palánták a hangjuk egyenlőre nem halálos,de több órás eszméletvesztést okoz ezért mindenki kap egy fülvédőt zajvédelmi célból mindenki vegye fel a fülére jól takarja a fület-mindenki felvette a fülvédőt egy kézzel nehéz volt felvennem ezért Hermione segített a fülemre helyezni-Jól figyeljetek jó erősen megfogjuk a mandragórát egy határozott mozdulattal kiemeljük-tényleg szörnyű hangja  volt-Ígyni és szépen betesszük a nagyobbik cserépbe és rászorunk egy adag virágföldet,hogy megne fázzon-mondta de közben Neville elájult-Longbotton rosszul tette fel a fülvédőt-sójatott a tanár-Nem tanárnő simán csak elájult-közölte Seamus-Mégjobb hagyjátok ott-legyintett egyet mi csak furcsán néztük.Nagyteremben ültünk a többi diákkal együtt Ron összecellukszozta a pálcáját igen amit még a kocsiban tört össze-Hát mond micsoda pech-mondta Harrynek-Micsoda pech-Szia Emily,harry-majd készített egy képet rólunk ami váratlanul ért nagyokat pislogva a fénytől-Colin Creevey vagyok szintén Griffendéles-magyarázta-A szia Colin örölök-mondta Harry-Szia-köszöntem -Ron az nem a te baglyod?-kérdezte Dean észrevette Ron felé tartó baglyát egy levéllel aki szépen leszállva belelandolt egy kajás tálba mire mindenki nevetni kezdet-Egyre rosszabb ez a bagoly-motyogta majd kivette a levelet a csőréből-uramisten-nézte a levelet-Oda nézetek Weasley kapott egy rivallót-nevetet Seamus a többiekel a hátra néztem Mardekárosok a hasukat fogták a nevetéstől egy rosszallő pillantást vetettem rájuk majd vissza fordultam-Nyisd ki Ron én egyszer félretettem egy rivallót borzalmas volt-mondta elborzadva Neville Ron remegő kézzel kinyitotta a levelet-RONALD WEASLEY,AZT A KOCSIT AMIT TETTÉL AZ EGYSZERŰEN gyaLÁZATOS APÁDAT EZÉRT FELElŐSÉGRE VONJÁK A MUNKAHELYÉN ÉS ERRŐL KIZÁRÓLAG TE TEHETSZ HA MÉG EGY ROSSZ SZÓT HALLOK RÓLAD AZONNAL INDULHATSZ HAZA-hallgatuk a rivallóban levő Mrs.weasley dühös hangját-Ó Ginny drágám gratulálo,hogy a Griffendélbe kerültél nagyon büszkék vagyunk rád-mondta a lányának aki lehajtotta a fejét majd visszafordult Ronhoz ráfujtatott egyet és darabokra tépődött a levél mi megszeppenve néztük a jelenetet.Eljött az a perc mikor megtudjátok ki az új sötét varázslatok kivédése tanárotok-jött be Mr.Lochkart a terembe-Én Gilderoy Lochkart abronsz fokazú merlin díjas a fekete mágia ellenes liga tisztelet beli tagja aki elnyertem a szombati boszorkány legbűbájosabb mosoly díját-mondta majd moslygott egyet amitől a teremben minden lány idegesítően odáig volt érte még Hermione is csak én nem -Most viszont nem ez a lényeg a bandoni sikító szellemet nem a mosolyommal űztem el-itt szünetet tartott bizonyára várta a hangos nevetést néhányan csak elmosolyodtak vagy kuncogtak-Látom elhoztátok a műveimet-helyes nézett végig a teremben ülő diákokon akiknél ott volt egy-egy könyv Lochkarttól-Arra gondoltam most kezdjük az első óránkat egy kis felméréssel-mire mindenki felmorajlott a mondtattól-Na nem kell megijedni csak arra vagyok kiváncsi milyen figyelmesen olvastátok el a könyveket mennyit tanultatok belőle-nyugtatta meg a diákokat-Lockhart kiosztotta a lapokat,majd felénk fordult-Az óra most indul 30 perc időtök van a kérdőívre-majd a kérdésekre néztem Mi Gilderoy Lochkart kedvenc színe?2.Mi Gilderoy Lochkart titkos vágyállma?3.Véleményed szerint mi Gilderoy Lochkart legjelentősebb tette?-kérdőívet végig olvastam tágra nyílt a szemem ez most komoly saját magáról csinált egy kérdőívet ennyire,hogy lehet valaki önimádó felemeltem a fejem körbe néztem sokan lapra bújva írtak mellettem ülő hermione már kész volt Harryre és Ronra néztem Ron csak aludt a padon Harry kérdőn felém tolta a fejét felém tátogva,hogy csak ő nem tud semmit írni?majd megráztam a fejem tátogva,hogy én sem rettentő unalmas fél óra után Lochkart megszólalt-Oké gyerekek lejárt az idő-beszedte a dolgozatokat majd gyorsan végig futotta őket-Ejnye,Ejnye alig néhányan emlékeztek csak rá,hogy a kedvenc színem lila érdemes figyelmesebben elolvasni a könyveimet pedig ezt sokszor említettem aJószomszédom jetiben.Sőt még a vándorlások vérfarkassalt is figyelmesebben kéne néhányotoknak olvasnia.A tizenketedik fejezetben világosan kijelentettem,hogy az lenne az ideális ajándék számomra ha megvalósulna a mágikus és a mágiamentes harmonikus népessége,de bár nem utasítanék vissza egy viszont nagy üveg Ogden féle Lángnyelv wiskyt-fejezte mondatát majd kacsintott egyet Harry és Ron értetlenül meredtek rá viszon az előttünk ülő Seamus és Thomas rázkódó vállal próbálták vissza tartani a röhögésüket majd Hermione kissé remegő kézzel jelentkezet mikor Lochkart felszólította-Holvan Hermione Granger?-kérdezte majd észrevette a mellettem ülő lányt-De Granger kisasszony viszont tudja a titkos vágyálmom kiirtaní a főgonoszt a világból és piacra hozni a sajátfejlesztésű hajápolófőzetemet..okos kislány a dolgozat hibátlan-Hermione még mindig nem hitte el a hallottakat,hogy Lochkart megdícsérte-Csodás 10 pont a Griffendélnek és most munkára fel-mondta majd levett egy lepedőt a ketrecről-Jól vigyázzatok az én feladatom felfegyverezni titeket a varázsvilág legmegálkadotottabb ebben a teremben életre kelt lidérces álmokkal találkoztok majd,de amíg engem láttok nem kell félnetek és kérlek ne sikoltozzatok attól a tündér manók megfognak őrülni-a tündérmanók kb húszcentiméternyi kékes színű hegyes képű teremtmények voltak ha megszólaltak éles hangjukon olyan mintha egy sereg papagáj veszekedne azzal kinyitotta a ketrecet és a teremben elszabadult a pokol rakéta sebességel repültek szét majd pár manó megfogta Neville-t és a magasba emelte.Többi manó mindent szét rombolt amit csak találtak egy perc sem telt bele az egész osztaly padok alá bújt vagy menekült amerre látott.-Gyerünk tereljük vissza őket,ne féljetek tőlük hisz ezek csak tündérmanók-harsogta Lochkart majd magasba emelte a pálcáját és így kiabált:Hessberöpsi tündemanca-de nem történt semmi változás a manók ugyanúgy zúztak össze mindent ahogy eddig az egyik manó viszont megkaparintotta Lochkart pálcáját és kidobta az ablakon.Egy idő után Lochkart látta,hogy csak én,Harry,Ron és Hermione vagyunk a teremben-Legyetek szívesek fogjátok be a többit-hebegte a tanár és elindult ki felé-Maga meg hova megy-akadtam ki teljesen közben leszedtem  fagyasztó átokkal egy manót Harryről-Van egy kis dolgom odakint-majd kirontott a teremből hitetlenkedve néztem utána-Most már még jobban elegem van ebből az emberből-mondtam idegesen majd Hermione haját ráncigálta egy manó-Segítsetek-mondta Harry megfogott egy könyvet-Vigyázz-majd leütötte a manót aki fájdalmasan elrepült-Ez hihetetlen-motyogta Ron közbe elhesegetett egy manót aki a fiú fülét harapdálta-És még azt akarja,hogy gyakorlati tapasztalatot szerezzünk-mondta naivan Hermione majd elővette a pálcáját és elkiáltotta magát-Immobilus-majd az összes manó mozdulatlanul lebegett hermione elégedetten visszatette pálcáját a zsebébe-Mindig megtalálnak-mondta szegény Neville aki a lámpán lógott.

Másnap kora hajnalban kellett kellnünk Oliver parancsa miatt.Még nem szabadott volna kviddicseznem a kezem miatt ami bekell,hogy legyen fáslizva viszont nem akartam kihagyni az edzést Harry viszont ellenkezett ez ellen,hogy játsszak,de nem hallgattam rá-A nyáron kifejlesztettem egy új edzés tervet-magyarázta Oliver miközben mentünk kifelé a pályára-Ezentúl korábban edzünk többet és jól na ne ez nem lehet igaz-mondta hitetlenkedve Oliver a Mardekárosok tartottak a pálya felé-Hova mentek Flint?-kérdezte Wood-Kviddicsezni-tárta szét a karját Flint-Nyugi Wood papírom van-vett elő egy papírt-Én Perselus Piton engedélyt adok a mardekár csapatnak,hogy ma a pályán edzen,hogy kiképezzék az új fogót-Új fogótok van ki?-kérdezte Wood majd elő lépett vigyorogva Malfoy-Na ne Malfoy?-kérdeztem döbbenten-Jól láttod Potter-nézett rám majd Harry is mellém lépett,de más újdonság is van mutatta a seprűjét-Ezek Nimbusz kétezresek-mondta Ron Hermione mellett állva-Attól,hogy új fogótok van,Draco-néztem rá-Attól még nem kell azt hinnetek,hogy bármit megtehettek-mondtam idegesen-Vigyázz a szádra kislány-lépett elém Flint aki vagy egyfejjel magasabb volt nálam-Nehogy a végén még pórul járj-majd lökött egyet jartam amitől egyet hátraléptem-Ha meglátom,hogy mégegyszer hozzáérsz a húgomhoz én esküszöm,hogy-ment volna neki Harry de Oliver és Fred lefogták-Harry ne csináld már-mondtam hitetlenkedve de Oliver elkiáltotta magát-Elég legyen nem tőrük el verekedést-mondta majd mindenki elhallgatott-Tudjátok apámnak futja a legjobbikra nem úgy mint egyeseknek-törte meg a csendett Malfoy  a seprűre vissza térve mintha mi sem történt volna-De nálunk nem az kerül a csapatba aki eleget fizet hanem aki tehetséges-szólt közbe Hermione,de ebe igaza volt Malfoy felé nézett-Téged senki sem kérdezett te pimasz kis sárvérű-mondta Malfoy Hermionera nézve aki összehúzta szemöldökét-Ezért most megfizetsz Malfoy-vette elő pálcáját Ron majd Malfoy felé tartotta-egyél csigát-mondta majd Ron repülve hátra zuhant egyet-Ron-futottunk oda hozzá a mardekárosok csak nevette-Mond jól vagy?-kérdezte Harry de Ron válasz helyet öklendezett és csigát hányt majd Malfoy felé néztem-Ha mégegyszer elém kerülsz azt is megbánod,hogy a világra jöttél te féreg-sziszegtem neki a mardekárosok hasukat fogták a nevetéstől majd Ronhoz fordultam aki még mindig hány-Vigyük Hagridhoz az lesz a legjobb-javasoltam majd Hagrid háza felé szaladtunk kopogtunk kettőt de mikor kinyitotta berontottunk-Hozz vödröt Hagrid-kérte Harry az óriástól aki egy vödröt vett elő és Ron kezébe adta még mindig hányt-sajnos megkell várnunk amíg elmúlik-mondta Hagrid mikor Ron megint hányt undorodva elnéztem-Jól van-mondta Harry-Potyogjon csak ki kit akart Ron megátkozni?-kérdezte Hagrid-Malfoyt,mert Hermionera nem is tudom mit jelent aminek nevezte-nézett a lányra Harry aki felállt és karba tett kézzel az ablak felé sétált-sárvérűnek nevezett-suttogta Hermione Hagrid eltátotta a száját-Nem tiszta vérű mágus akik mugli szülők gyermeke vagyis olyan mint én értelmes emberek nem használják ezt a szót-mondta könnyes szemmel Hermione-Az a lényeg,hogy egyes varázslók például Malfoy családja azt hiszik,hogy ők jobbak,mert ők aranyvérűek-mondta Hagrid-Dehát ez szörnyű-mondtam hitetlenkedve majd Ron hányt egyet-Undorító-mondta-és még csak nincs is semmi alapja piszkos vér nincs ma már olyan varázsló aki ne volna fél vagy negyed vérű na és mennyi varázsigét tudnak az aranyvérűek mint a mi kis Hermionénk gyere ide-a lány könnyes szemmel hagridhoz sétált aki megfogta a kezét-Ne is törődj vele Hermione,mondjanak csak amit akarnak rá se ráncs he-majd a lány elmosolyodott.

*Draco szemszöge*

Elégedett voltam magammal amiért lejárattam a négyest,ezt is egy újabb sikerként könyvelhetem el,így soha senki nem tudhatja meg milyen érzelmeket írányit rajtam a lány.De a pályán nagyon nehezen tartottam vissza magam amiért így beszélt Flint Emilyvel -Na ne Malfoy?-kérdezte döbbenten-Jól láttod Potter-néztem rá majd az a nyombat bátyja is mellé lépett hallgatva a beszélgetést-De más ujdonnság is van-mondtam vigyorogva majd megmutattam a seprűmet,ahogy a többi Mardekáros is amit apám vett nekik-Ezek Nimbusz kétezeregyesek-hallottam döbbent hangját a Weasley patkánynak -Attól,hogy új fogótok van,Draco-nézett rám Emily lesajnáloan amitől begörcsölt a gyomrom-Attól még nem kell azt hinnetek,hogy bármit megtehettek-mondta idegesen a lány majd Flint közbeszólt-Vigyázz a szádra kislány-lépett a lány elé aki vagy egyfejjel magasabb volt nála-Nehogy a végén még pórul járj-majd lökött egyet rajta amitől elvesztette az egyensúlyát és egyet hátra lépett viselkedj Malfoy próbáltam visszafogni magad ha Flintnek mész lejáratod magad majd a másik Potter közbelépett-Ha meglátom,hogy mégegyszer hozzáérsz a húgomhoz én esküszöm,hogy-ment volna neki Potter,de Oliver és Fred lefogták-Harry ne csináld már-próbálta lenyugtatni bátyját a lány-Elég legyen nem tőrük el verekedést-kiáltotta el magát Wood majd mindenki elhallgatott-eddig tudtam felidézni a beszélgetést mivel egy idős hang a fülemet-Malfoy kérem jöjjön velem-Mcgalagony professzor volt az Griffendél ház vezetője de mit akarhat tőlem?

Griffendél és a MardekárHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin