2.

3.7K 93 4
                                    

Dojeli jsme k táboru, vylezli jsme z autobusu a Patrick začal mluvit.

,,Takže děcka, vezmete si kufry a půjdete do chatek v těchto čtveřicích-  Smith, Johnson, Collinsová, Lewisová běžte do chatky číslo 5, další čtveřice- Moormeier, Hossler, Richards aaa.... počkat nemůžu to najít..."

,,Hej Patricku! Klidně budeme jen my 3 sami, žádnou vymrdíru tam nepotřebujeme" zařval Payton. Neumí zavřít hubu.

,,Uklidni se Moormeier, máte tam k sobě totiž Scottovou, hodně štěstí, snad tě nepodržízne, padejte do chatky číslo 10" ujasnil vedoucí a šli jsme na
chatku.

,,Yees, máme Scottovou" zaradoval se Jaden.

,,Ty seš jako šťastnej? Že máme v chatce Scottovou?" zeptal se už dost nasranej Moormeier.

,,Celkem jo, bude prdel

,,notak Paytone, však je docela v pohodě" přimluvil se za mě Josh.

,,Toto a v pohodě? Vám asi přeplo čůráci" poplácal si Moormeier na čelo aby jeho kumpánům ukázal že jsou na palici.
Začnu si hrát s nožíkem a odpovím 

,,Víš o mně hovno, tak sklapni nebo se ti tenhle nožík čirou náhodou ocitne pod kůží"
Moormeier sklapl, šikovnej. Ale začal mluvit Josh.

,,Jdu dát sprchu"

,,Ne vole, já jdu! Po sedění v autobuse s touhle, se cejtim jak kdybych stál celej den v kouři" zaprotestoval si Moormeier.
Neříkám nic ale ten člověk mě strašně sere, arogantní blbeček. My jsme si s klukama zabrali postele, jsou tam dvě palandy. Já mám vrchní a pode mnou bude nejspíš Moormeier, druhou vrchní má Jaden a pod ním je Josh. Alespoň že mám na blízku Jadena, je z nich zatím nejvíc v pohodě. Payton byl v tý koupelně snad hodinu, pan slečinka bože.

 ,,Co tam ten blb dělá tak dlouho?"

,,No tak musí vonět pro ty vymrdíry co tady jsou, ne?" 

,,Převoňanej idiot" 

,,Časem se ti zalíbí, a teď pojď sem za mnou, něco ti řeknu"

,,No ten určitě" slezla jsem z palandy a šla na Jadenovu vrchní postel.

,,Tak říkej, dělej nebo ser písmenka" 

,,Klídek, nebuď tak nervní. Vidíš támhle tu holku, co stojí před chatkou na proti naší chatce?" 

,,No, ta se nedá přehlídnout, paní umělej nehtík"

,,No tak s tou tady každej rok jebe Payton" vysvětlil a já chytla záchvat smíchu.

,,No to si děláš prdel, s tímhle? Tak to joo" Jaden si na mě obkročmo sedl a začal mě lechtat abych se smála ještě víc, myslela jsem že zdechnu smíchy.  Zaječela jsme ječet.

,,Kurveec, Jadene!! Prosíííím"

,,Prosíš o to abych tě lechtal dál?"

,,Hossler! Přestaň, nebo se ti tady zechčiju" zavyhrožovala jsem ale on mě lechtal dát, ignoroval moje požadavky.
Josh jen furt opakoval jednu a tu samou větu. 

,,Neřvi, nebo ti tu hubu něčím zacpu" jasný vole, ten je chytrej jak rádio, Hossler mě lechtá a já mám být ticho, idiot. Najednou ze z koupelky vyřítila naše navoňaná slečinka Payton. Zaměřil pohledem na mě a na Jadena kterej na mě seděl obkročmo, já zaměřila pohled na jeho bříšaky, přišel totiž jen ve svých Adidas teplácích který měl stáhlý až bůh ví kde.

 Zaměřil pohledem na mě a na Jadena kterej na mě seděl obkročmo, já zaměřila pohled na jeho bříšaky, přišel totiž jen ve svých Adidas teplácích který měl stáhlý až bůh ví kde

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
NenapravitelnáKde žijí příběhy. Začni objevovat