4.

3.4K 91 3
                                    

Jaden slyšel šustnutí peřiny při mém otáčení. Otočil se taky, protivně se na mě podíval a nadzvedl jeho obočí jakože co si na něj vůbec dovoluju koukat. Jako pardon ale co jsem mu udělala? Byl to úkol a já to dobrovolně nedělala i když musím uznat že mi pak usínání na Payovi vůbec nevadilo. Jaden se otočil zpět a už si mě nevšímal. Ležela jsem v Payovo mikině a kraťáskách ve kterých obvykle spím. Něco mi tu nehraje.... já si totiž kurva nepamatuju že bych si převlíkala kalhoty. Někdo z nich mě musel převléct, Josh to nebyl určitě protože pro něj jsem já skoro jako kdybych tu vůbec nebyla, Jaden je na mě nasranej takže pochybuju že by se najednou vrhl do převlíkání mě a už zbývá jen Payton a jsem si víc než jistá že to byl on. Začala jsem ho budit, on se v polospánku jen zamračil a zabručel jako znamení abych držela hubu protože že chce spát. Tak ty chlapečku určitě spát nebudeš, a vsadím se že tohle tě probudí. Otočila jsem se zpátky zády k němu a přimáčkla jsem se mu zadkem na jeho kamaráda a začala jsem zadkem pohybovat. Zaryl se mi prsty do břicha stejně jako včera, a pošeptal mi do ucha: budeš provokovat? Já: budu, on mě varoval: tak přestaň, nebo se neudržím a nebudeš mého  kamarádíčka cítit jen přes kalhoty. Strašně mě baví ho provokovat a tak jsem řekla: co když chci? Payton: chceš? Tak si počkej večer. 

Večer? Absolutně nevím co se bude večer dít. Všichni jsme vstali a šli jsme si udělat hygienu. Jaden se semnou furt nebaví. Za to Payton docela dost. Ne že by mi to vadilo, vadí mi spíš to že se se mnou Jaden nebaví. U Joshe už jsem si zvykla že si mě nějak extra nevšímá ale u toho mi to nějak nechybí. Najednou se ozvala píšťalka při které jsem myslela že umřu a Patrickův hlas: okamžitě nástup, bude rozcvička parchanti! Idiot jeden debilní, moje plíce jsou absolutně v prdeli a on chce cvičit ne? Ještě víc by mě zabilo běhání. Všichni 3 jsme vylezli z chatek a šli na nástup. Po nástupu jsme šli udělat rozcvičku kterou vedl Patrick. Potom jsme šli běhat. 3 kilometry do prdele. Měla jsem pocit že zdechnu už při 3. kroku ale žiju. Sice s námahou ale žiju. Běželi jsme s Paytonem a Joshem jako poslední. Jaden běžel někde ve předu s tím klukem od táboráku kde jsme včera hráli flašku. Myslím že to byl Nylan, Nolan, Milan nebo nějak tak. Ne! Hovno! Byl to Dylan. A já už měla málem Milana tyvole.

Došli jsme na chatku a Pay celej udýchanej řekl: a víte co? příště vám jebu rozvičku, málem jsem umřel. Já: a já s Joshem jsme asi úplně v pohodě ne? nejseš jedinej kterej kouří a je v prdeli z běhu. Oba se na mě podívaly a řekli: ty kouříš? Já: umm, jo? Pay: tyvole tak alespoň máme rezervičku Joshy. Já: zapomeň, nědělím se a to s ničím! Payton: tak to mě mrzí protože dnes večer se budeš dělit hodně a to se vším! 

Kurva už zase mele o nějakým večeru, co bude večer do prdele?! rozhlídla jsem se po chatce a zjistila že Jaden tady není. Koukla jsem ven a viděla jak se cucá s tou Madison nebo co to bylo za havěť. Když jsem se hlavou otočila na Paytona tak ten skenoval moji prdel jeho hezuu očkama. Hej? probuď se! a nečum!- řekla jsem. Payton se lekl a odvrátil oči na Joshe. Josh chytl záchvat smíchu a já se snažila smích udržet, což mi taky moc nešlo.

Payton který seděl na posteli si složil ruce na hruď, a dělal uraženýho. Sedla jsem si na něj obkročmo a řekla: ale notaak, snad náš Paytunek nebude uraženej

Payton se okamžitě ujal mého zadku, kurevsky moc ho zmáčkl a řekl: a co když budu?

Já: sundej si ty tvoje pracky z mýho zadku

Payton: proč bych měl?  *zmáčkl ho ještě víc*

Já: dělej *chtěla jsem z něj slézt ale držel mě za tu prdel strašně silně takže se nešlo ani pohnout*¨

Payton: ale copak? Naší silné Ashley nejde slézt?

Já: drž hubu a sundej si ty ruce! Hej Josh pomoc mi *Josh se zasmál a jen tak odešel z chatky pryč*

NenapravitelnáKde žijí příběhy. Začni objevovat