14.

2.5K 72 8
                                    

Usnula jsem a ráno se probudila kvůli ruce která mě hladila po tváři, otevřela jsem oči a.......HARDIN! Vylítla jsem z postele a silně jsem ho obejmula,  tekly mi slzy štěstí.

Já: tak moc jsi mi chyběl

Hardin: ty mě taky sestřičko

Já: jak jsi se sem dostal?

Hardin: zavolal mi nějaký kamarád toho tvého kluka ať přiletím, tak jsem rychle sehnal letenky, přiletěl a jsem tady.

Já: umm...Blake?

Hardin: jo, myslím že jo. A teď se jdi připravit, jedeme pro toho tvýho frajera

Já: frajera no...

Hardin: děje se něco?

Já: ne nic

Hardin: no tak se mazej připravit

Vzala jsem si oblečení a šla se do koupelny převléct a udělat hygienu. Vrátila jsem se a vyrazily jsme s Hardinem do nemocnice pro Paytona. Nechci ho po tom včerejšku vidět, slyšet ani cítit. Dojeli jsme do nemocnice, na židli u recepce už seděl nachystaný Payton. Když mě viděl smál se jak měsíček na hnoji. Nevím proč, měl by se stydět za to co Brycovi řekl. Došli jsme k němu a mě přivítal obejmutím a pusou. S Hardinem se normálně pozdravili a jeli jsme zas k Paytonovi. 

Payton: tak na jak dlouho tu budeš?

Hardin: no nevím, na dlouho ne protože si musím ještě něco vyřídit ale chtěl jsem se na něco zeptat.....

Payton: ptej se

Hardin: mohl bych si Ash zase odvézt? neříkám že si ji sem zase někdy nemůžeš půjčit ale prostě bych si jí chtěl zase vzít

Payton: Hardine, to asi nejde. Můžeš kdykoliv přijet ale Ashley je tu spokojená a nebylo by pro ní dobré jí furt vozit se a tam

Hardin: nemyslíš že záleží spíš na Ash?

Já: Paytne prosím

Payton: ne Ashley, pak se ti zas nebude chtít zpět a já to bez tebe nevydržím 

Usmál se a vzal si mě do obejmutí tak abych byla k Hardinovi zády s on na něj normálně viděl.

Hardin: Ash, ty tu chceš být?

Já: moc ráda bych jela ale.....*vzlyk*

Hardin: CO JE!? CO SE TADY V TOM BARÁKU  KURVA DĚJE?!

Já: já....

Hardin mě vytrhnul Paytonovi z objetí, postavil si mě naproti sobě, chytil za ramena a koukal mi do očí

Hardin: ASHLEY!? TAK ŘEKNI MI TO KURVA!

Payton: Hardine, měl by jsi jít!

Hardin: MĚL BYCH JÍT? MÁM TU 16TI LETOU BREČÍCÍ SESTRU KTERÁ TADY OČIVIDNĚ NENÍ MOC SPOKOJENÁ A MÁM JÍT? 

Payton: jo Hardine! odejdi!

Hardin: řekni mi ty hajzle, co jsi jí udělal? MLUV!

Já: NIC MI NEUDĚLAL

Hardin: tak proč mi tu brečíš!?

Já: jen se mi stýskalo

Hardin: přestaňte ze mě dělat oba dva debila, podívej se na sebe Ashley. Chováš se jak andílek bez hříchu, kde je stará Ashley Scott? to by ten blbeček musel mlátit aby jsi se jen tak změnila!

Když tohle řekl tak....jakoby se mi zastavilo srdce, uvědomila jsem si že mě opravdu mlátil.

Hardin: c-co? ne ne ne! že to není pravda?

Payton luskl a ze dveří se vyvalili dva nasvalení chlapi kolem 30ti, nějaký gorily. Brášku vzali a vyvedli z domu.  Hardin ještě křičel..

Hardin: jestli jsi jí ty zmrde mlátil tak zažiješ středověk!

Payton si potichu řekl...

Payton: nebo ho zažiješ teď ty

Slyšela jsem to.

Já: co? co mu udělají?!

Payton: nic nic

Já: Paytne slib mi že se mu nic nestane

Payton: ne Ashley, to ti neslíbím

Já jsem mlčela

Payton: tak jaký to s Brycem bylo? lepší než se mnou?

Já: j-já.....nepoznávám tě

Payton: tak kurva měli jste spolu něco!?

Otočila jsem se na odchod ale Payton mě chytl za zápěstí a otočil si mě zpět k němu. Potichu a klidným hlasem mi řekl: "notak...na něco jsem se tě ptal"

Kvůli kyslíku jsem pootevřela pusu a hleděla mu se slzami v očích do obličeje. On se na mě dívá s úsměvem na tváři jako kdyby byl spokojen s tím co teď dělá. Uchechtl se a řekl

Payton: myslíš si že tě ten tvůj ubrečenej ksicht zachrání? ZAPOMEŇ!

Rukou mě chytl pod krkem, přimáčkl ke zdi a začal líbat. Fuj! Druhou rukou mi držel zadek. Po chvíli mě pustil a přestal líbat. A ironickým hlasem řekl: " Ooo, velká Ashlinka pláče, to je mi ale líto" Uchechtl se a odešel si sednout na gauč. Já jsem se odešla zamknout do pokoje, ubrečená, nasraná a s chutí se zabít. Můj kluk se chová jak čurák, mého brášku odvedli a bůh ví co s ním bude. K čemu už tady na tomto zasraným světě jsem? Nevíte? Klid, já taky ne.





NenapravitelnáKde žijí příběhy. Začni objevovat