18.

2.6K 74 4
                                    


Někdo mi napsal na instagram.....Nějaká Riley.....joo to je ta co dnes byla s námi venku.

Chat

Riley: Proč jsi to Paytnovi udělala?

Já: Vůbec nevíš o co jde 

Riley: vím to moc dobře, je u mě

Já: Proč je u tebe?!

Riley: a to má být s tebou a brečet vedle tebe?

Já: Ať přijde domů, Riley prosím řekni mu to 

Riley: Už spinká, sorry🤣

Já: kurva, je to tvůj nebo můj kluk?!

Riley: řekla bych že zatím ničí, pochybuju že se bude chtít vrátit k někomu kdo ho podvedl s Hudsonem

Já: dojdu si pro něj

Riley: ani nevíš kde bydlím

Já: to si piš že vím

Konec chatu

Napsala jsem Ness o adresu Riley, napsala mi ji a já se tam vydala. Bylo to pár ulic od nás. Zazvonila jsem a otevřel mi...Pay! S polepeným obličejem od slz které mu nikdo nesetřel a a rozespaleej, nuu ten jeho rozespalej ksichtík miluju.

Já: Pay pojď domů

Payton: příjdu ráno

Já: pojď teď, omlouvám se Pay já.....

Payton: jo, ty za to nemůžeš....

Já: můžu 

Payton: NE! může za to Nessa a tvoje tvrdohlavost když jsem ti říkal ať se s ní nebavíš

Já: Nessa je fajn Paytone

Payton: Ne Ashley, ta sakra fajn není. Kdyby fajn byla tak by tě netahala do problémů i přesto že věděla že se mnou jsi, věděla to že?

Já: věděla...

Payton: no vidíš, kdyby tě chtěla chránit tak jako to kamarádky dělají tak by se tohle nikdy nestalo protože moc dobře vím že by jsi svéhlavě nebyla schopna mít s něco s někým jiným než se mnou.

Já: promiň, 100krát se ti omlouvám a teď pojď domů Pay..

Do dveří mezi kterýma stál Payton se vrhla Riley

Riley: odejdi, Pay zůstává tady

Rychle jsem udělala pár kroků a chytla jsem ji za krk, ne silně jen jsem jí ho trochu zmáčkla....opravdu trochu.

Já: neříkej mu Pay, a nemluv nám do toho

Payton: Ashley pusť jí!

Já: Naser si Paytone

Hledím jí vražedným výrazem do očí a ona se už malinko dusí. Pustila jsem jí a s agresivitou v krvi jsem odešla i bez Paytona. Payton tam co si ještě říkal Riley a potom se jeho hlas ozval i směrem ke mě

Payton: KOBLÍŽKU!

Aww.....miluju když mi tak říká. Zastavila jsem se a slyšela za sebou běh. Vzalo mě to za ruku a vedlo domů, samozřejmě že Pay. Zmáčkla jsem mu ruku o dost víc a šli jsme v tichosti domů. Po cestě mi napsala Ness

Chat

Ness: tak co? máš ho?


Payton si toho všiml a řekl: napiš jí že jo a dál už jí nepiš

Zase chat

Já: joo

Ness: ty jsi ho od té kravky dokázala dostat?

Já: taky se divím, kamoo jsem myslela že jí napálím

Ness: a?

Já: a jenom jsem jí držela pod krkem

Ness: dost dobrýý, zítra venek?


Payton: hej! už jí nepiš jsem říkal a za 2. Riley není kravka, za 3. s ní určitě ven sama nepůjdeš a 4. vidíš jak jí dělá radost že jsi někoho držela pod krkem? podporuje tě ve špatných věcech, tak už si to uvědom 

Já: chci s ní jít ven

Payton: tak půjdeme ven zase všichni

Já: hm...

Payton: notaaak

Došli jsme domů a já jsem si šla už lehnout. Payton taky ale koupat se nešel.

Já: ty nejdeš do sprchy?

Payton: ne, sprchoval jsem se u Riley

Já: aaha, sám?

Payton: samozřejmě že SÁM!

Já: Payyy?

Payton: noo?

Já: co máš s Riley?

Payton: nic, je to moje nejlepší kamarádka od malička

Já: opravdu?

Payton: opravdu

Obejmul mě a spolu jsme usnuli.


"CO DĚLÁŠ DO PRDELE? TA MOUKA MĚLA BÝT V TÉ MISCE!" řvu po ránu na Paytona když děláme wafle které si na snídani poručil on. Vysypal tu mouku snad úplně všude ale miska ve které ta mouka původně měla být, je čistá. "promiň" omlouvá se Payton ale stejně mu cukají koutky. "Vyndej druhou mouku a já jí tam vysypu, ty to tady zatím trochu pokliď" říkám v rozčílení Paytonovi který jde do spíže pro novou mouku. Donese ji a já jí vysypu do misky. Payton zametá a utírá mouku. Dodělám rychle těsto a jdu mu s tím pomoct. "Stejně jseš trdlo" řeknu Payovi, "ale stejně mě miluješ ne?" zeptá se Pay a já odpovím " Trdla mám nejradši". Payton se usměje a dál zametá ze země mouku, já ji utírám z linky. Douklízíme  a začneme dávat těsto do waflovače. Když se opírám o linku a ruku mám kousek od horkého waflovače, Payton do mě drcne a já si ruku trochu spálím ale pálí to jak čert. "tyvole Paytone", "promiiiiiň" Payton se omluví a jde pro náplast. Já si ruku zatím chladím pod studeným proudem vody. Donese náplast a zalepí to a ještě to přes náplast políbí, "lepčí?" zeptá se provinile a roztomile Payton a já odpovím "nejlepší milášku", usměje se a dá mi pusu na čelo aby se nemusel sklánět k mým rtům, prostě jsem malinká a on je jak Mrakodrap, já za to nemůžu. Přesuneme se zase k waflovači, vezmu podběračku a chci vyndat dvě wafle které už jsou hotové. Payton mě liskne přes prsty a vezme mi podběračku z ruky. "Já sám" řekne a snaží se wafli odlepit od waflovače, po chvíli se mu to nějak povede a zvládne to i s druhou. Já tam naliji další a takto všechny uděláme. "Běž si sednout a já ti to donesu" Payton podá povel a já jdu na pohovku. Nandal to na talíř a donesl to na jednom velkém talíří, pocukroval to a dal k tomu jahody, borůvky a maiiny které jsem mu tam nachystala. Donesl to a navzájem jsme se krmili. Paytonovi v ruce zbyl poslední kousek wafle který měl patřit mě, "to je mojee" upozorním ho a on odpoví "nebudeš tlustá?" začne se smát, kousek wafle si strčí do tlamy a zdrhá nahoru. "Teď sežeru tebe" zařvu a doběhnu za ním do ložnice, leží tam vyslečený jen v boxerkách. Zírám na jeho úžasný tělíčko a nevšímám si toho že mi z koutku teče slina. Přijde ke mě a palcem mi slinu setře, palec si olízne a uchechtne se. 




 Asi to začnu psát takhle jako souvislý text jako je tady ten poslední dlouhý text. Milujuuu vás a dávejte jako zpětnou vazbu komenty a hvězdičky ať vím jestli vám to líbí a jestli mám pokračovat.

-Adell🥰

NenapravitelnáKde žijí příběhy. Začni objevovat