Payton se rozhodl mi vybrat outfit, začal se mi hrabat v kufru a vytáhl nějaký oblečení který vypadalo jak pro kurvu a snad jsem ani nevěděla že něco takovýho mám. Chvíli jsem odporovala ale přemluvil mě. Nachystali jsme se a šli.
Můj outfit kterej vybíral Payton
Paytonův outfit
Musím říct že se mi ten jeho outfit líbil no.
Joshův outfit
Šli jsme na tu řekněme "párty". Bylo tam celkem dost lidí. Payton mě chytil za ruku a vedl mě do toho houfu lidí. Tancovali jsme a....ne nepili jsme, vlastně pardon Já nepila protože třeba takovej Payton už nebyl úplně při sobě. Mírně navátej mě vzal za ruku a vedl k baru.
Já: nebudu pít
Payton: nebooj já taky ne, jenom pokecáme
Já: budu dělat že ti věřím
Dorazily jsme k baru a Payton objednal nějaký alkohol ve dvou skleničkách.
Já: nechci to
Payton: nechceš? jak myslíš
Vypil to on.....o kurvaaa, ne nevypil. Má to v držce a nechápu co hodlá dělat. Začal se ke mě naklánět. Co tady zas kouzlíš ty vole?- zeptala jsem se. V tu chvíli se mi přilepil na rty a to moje pití který si nalil do huby mi při puse předal do mé pusy. No to je hovado toto. S nechutí jsem to po něm spolkla. A doufala že když už mi to předal že se ode mě odlepí, no neodlepil. Začal mě líbat, stoupl si ze své barové židličky k mojí židličce na které jsem seděla. A stál "mezi" mýma nohama. Líbali jsme se a on mě z barové židličky chytil za prdel a kamsi mě nesl. Na hajzly, no co mu jebe? Co jsem abych se cucala na záchodech? Sundal mě tam a opřel mě o zeď. Při líbání mi dal jednu svojí ruku na prsa který mi skoro celý lezli z trička ven a posouval ji níž na mojí prdel. Až se tam dostal zmáčkl jí. Když může on můžu i já. Sjela jsem mu svojí rukou po jeho břišácích až k jeho kamarádíčkovi kterého jsem se přes kalhoty dotýkala. Najednou mi z jeho kamaráda ruku sundal a řekl: Ty ne!
ČTEŠ
Nenapravitelná
Fanfiction⚠️PROBÍHÁ KOREKCE⚠️ Problémová holka která jede na nápravný tábor. Někoho tam ale potká. Dál si to přečti. Mohou se vyskytovat i 15+ scény