10.

3.4K 65 4
                                    

Payton: to už jako jdeš?

Já: jdu no

Payton: no tak to nee, Nikita tady stejně ještě není protože šla určitě za Griffinem. Takže se vrať ke mě na postel.

Otočila jsem se a šla zpět za ním. Lehla jsem si na jeho hruď. Po chvíli jsem mu vyhrnula tričko a hladila mu jeho břišáky. Miluju břišáky. Málem mi z toho ukápla slina. V jedné ruce jsem držela mobil který jsem měla na šířku položený na jeho kamošovi.

Payton: dej z něj ten mobil pryč

Já: jenže já do toho mobilu chci koukat a pokud jsi si nevšiml tak zatím neumí levitovat

Payton: ale víš jak je nepříjemný když na ten mobil ještě tlačíš rukou? dej ho pryč

Přestala jsem mu hladit břišáky a čekala jestli se ozve nějaká reakce. Ozvala...

Payton: heej! proč jsi přestala

Já: nezasloužíš si to

Payton: to jako kvůli tomu že nemůžeš mít opřenej mobil o moje péro?

Já: prostě si to nezasloužíš

Payton: no hele, moc dobře víš že nedotýkat se mě ubližuje spíš tobě než mě, tak šup

Má pravdu, nevydržím se ho nedotýkat když ho mám tak blízko sebe a tak jsem ho zase začala hladit po břiše. Payton se zasmál a zase čuměl do svého mobilu který má opřený o mojí hlavu. Blb. Potom jsem si na něj vlezla a začala mu líbat, olizovat krk. Občas i cucáka. On trochu nahnul hlavu do strany abych k jeho krku měla lepší přístup a ujal se mého zadku. Takhle asi 15 minut.

Potom jsem si zase lehla zpět na jeho hruď. A prohlížela si stories na instagramu. Narazila jsem na Paytonovo story. Měl tam tohle:

+video kde mu líbám krk

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

+video kde mu líbám krk


Podívala jsem se na Paytona a řekla: ty na ten instagram musíš dávat všechno co?

Payton: vadí ti to snad?

Já: co když jo?

Payton: no tak máš smůlu

Co to kurva?! když jsem zase koukla do mobilu, měla jsem na instagramu několik žádostí o zprávu. Bylo to od několika holek kterým mohlo být kolem 13ti. Zprávy fakt nebyly hezký, spíš nenávistný prostě: Nesnáším tě! Jsi s ním jen kvůli penězům! nepobírám o co jde až na jednu zprávu která mi něco málo řekla: proč si nám vzala Paytona ty mrcho?

Tak buďto je to děvkař nebo pedofil, ale je to divný.

Já: a tohle vysvětlíš jak?

Payton: Ou, fanynky no

Já: jaký fanynky tyvole?

Payton: no TikTok ne?

Já: nesleduju TikTok takže mi to vysvětli líp

NenapravitelnáKde žijí příběhy. Začni objevovat