15.

2.8K 60 6
                                    

Slyšela jsem jen jak dolů někdo přišel a mluvil s Paytonem, myslím že podle hlasu to byla Nikita. Payton po rozhovoru se zřejmě Nikitou, přišel za mnou do ložnice.

Já: běž pryč Paytne

Payton: Ashley promiň

Já: doufám že si nemyslíš že tvoje zkurvený promiň všechno spraví

Payton: doufal jsem v to

Já: doufat můžeš ale předem ti říkám že na tvoje promiň už seru

Payton: ale-

Já: Paytne sakra! Něco jsi mi slíbil ne? Když jsem s tebou potom co jsi mi dělal začala chodit tak jsi slíbil že už takovej nebudeš ale jsi! Pay...proč jsi mi to slíbil?

Payton: nebyl bych takovej ale štvalo mě že jdeš radši s Brycem než aby jsi tam zůstala se mnou. A pak přišel Hardin s jeho blbým nápadem ale já tě chci mít pro sebe, jenom pro sebe. Nechci aby se tě dotýkal jakýkoliv jiný kluk nebo aby jsi odjela protože o tebe nechci přijít. Miluju tě Ashley, prosím odpusť mi to.

Payton začal plakat a vypadal že se mi tam sesype.

Já: ježiš, pojď sem

Šel za mnou do postele a vlezl mi do obejmutí. Pohladila jsem ho ve vlasech a políbila ho na čelo.

 Pohladila jsem ho ve vlasech a políbila ho na čelo

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Payton: promiň já-

Já: radši tu tvou roztomilou držtičku zavři nebo si to ještě víc posereš anu?

Uchechtl se a po chvíli mého hlazení v jeho vlasech usnul, potichoučku chrapkal a občas si umlaskl, hovádko moje. Jako pardoon, ale na něj se nedá dlouho zlobit. Po půl hodině se jeho ruka nějakým záhadným způsobem ocitla na jedné z mých koz a jsem si jistá že už nespí protože mu začali cukat koutky a měl co dělat aby se mu držtička nerozjela od ucha k uchu.

Já: já moc dobře vím že už nespíš

Dělal že furt spí.

Já: slyšíš mě? já vím že ta ruka která záhadným způsobem sjela na mojí kozu nebyla omyl

Payton: no jó furt, hele neříkala jsi že ti je jedno moje promiň?

Já: Paytne sklap-

Payton: jo, jo, jo....už jsem ticho

Já: šikovnej 

Payton: já vím   *pyšně ale roztomile se usmál*

Já: takže! teď domluvíš to aby se bráškovi nic nestalo jasný?

Payton: hm, jo

Já: to sice neznělo přesvědčivě ale dejme tomu, dále

Payton: co ještě ježiš?

Já: no něco si řekneme.....teď ti říkám že jestli mi dáš ještě někdy v tomhle vztahu facku nebo cokoliv podobnýho.....je konec! je ti to jasný? jednou se to stane a odlétám domů a už mě v životě neuvidíš, ano brouku?

NenapravitelnáKde žijí příběhy. Začni objevovat