Dojeli jsme domů a šli si lehnou aby nám po obídku slehlo. "Tak?" zeptal se Pay a já vůbec netušila o co jde "co?" zeptala jsem se a Pay začal "dotýkala jsi se sama sebe?" jo tak o tohle jde "ne, nedotýkala a nedělej kvůli tomu taková scény zlato", "ale já nechci aby jsi si dělala sama dobře nebo někdo jiný, chci abych ti dělal dobře jen já, chci to že když budeš chtít udělat dobře tak za mnou přijdeš a požádáš mě o to. Tak prosím umožni mi to, koblížku" žadoní Payton, já jen souhlasně kývnu a on dodá "a něco mi dlužíš😏"
"a mě se nechce"
"to není fér"
"co ti na tom nepřijde fér? to že mi ty tvoje prsty úplně v pohodě dovnitř strčíš i v restauraci?"
"já tě před výjezdem varoval"
"ale to už bylo moc ne?"
"tohle bylo nic koťátko"
"jak nic? to mě pojebeš uprostřed náměstí?"
"přestaň být sprostá Ashley, je to u holek nechutný"
"jo ale prstit mě na veřejnosti je něco úžasnýho že?"
" ježiš tak promiň, zavolám zase Jadenovi a Joshovy aby došli?"
"dobrej nápad, kouknem na film"
"dobře"
Hovor
P: čus, dojdeš k nám i s Jadenem?
J: před chvílí jsme se viděli
P: noa? tak dojedete? kouknem na film
J: dojděte spíš vy k nám , čus
P: Ok, Zdaar
Konec hovoru
"jdeme my k nim"
"ok"
"ale už nebuď naštvaná" *obejmul mě*
"vždyť na tebe nejde být naštvaná"
"já vím"
Usmál se a já se nad jeho roztomiloučkým ksichtem uchechtla, vyrazily jsme a do 10ti minut jsme byly i kluků. Pustili jsme si rychle a zběsile, sedím mezi Paytonem a Jadenem. Pay je do toho úplně zažranej a nevnímá, Jaden si asi v půlce filmu položil ruku na moje stehno. Přisunula jsem se blíž k Payovi tak aby Jadenova ruka sjela z mého stehna. Payton si mého přisunutí překvapivě všiml a pošeptal
"je ti zima?"
"ne, není"
"dobře"
Začal mě líbat na krku a ozval se Jaden
"Paytone?"
"hmmm?"
"nemáš žízeň?"
"ne...?"
Zase začal líbat můj krk ale ne na dlouho protože Jaden...
Jaden: "Ash?"
Payton: "co zas chceš!?"
"jen jestli Ash nemá žízeň"
"ne, nemá Jadene"
Opět se věnoval mému krku ale...
Jaden: Paytne? Nepustíme něco jiného?
Payton: ježiš nevim, klidně
Jaden: tak....přepneš to?
Payton: tyvole a ty neumíš přepnout film?
Jaden: no...
Payton: umíš! je to tvůj pokoj tak si to přepni
Já se tam jen uchechtávala tomu jak už je Payton z toho přerušování nasranej
Payton: jdem jinam? mám tady ještě pokoj když jsem tu s klukama bydlel
Já: můžem
Zvedli jsme se, Pay mě vzal za ruku a táhnul na odchod do Paytnova bývalého pokoje. Když stojíme mezi futrama a vycházíme z Jadenova pokoje, Jaden řekne...........
Jaden: kam jdete?
Payton: do mého pokoje milý Jadenku
Jaden: nechcete tu zůstat když už jste tu?
Payton: nechceme
Jaden: ok no...
Josh: Paytne? *mrkl na něj*
Payton se na Joshe usměje, pokývne hlavou jako kdyby s něčím souhlasil a otočí se se mnou zase na odchod. Netuším co to mělo znamenat ale pokračuju s Paytnem do jeho bývalého pokoje. Otevře dveře do pokoje kde je manželská postel....
"Pay?"
"hm?"
"ty jsi v tomto pokoji byl sám nebo...?"
"umm.....ne nebyl jsem tu sám"
"tak s kým?"
"no....s Av"
"Av? Kdo to.....POČKAT! Avani z tábora?"
"jo, Avani z tábora"
"a-aha"
"ale ne Ashley, Avani už tu dávno není a už tu ani nebude"
"jo však....v pohodě"
"nebuď smutná, na Avani už ani nemyslím, nic co by jí přípomínalo tu ani není"
Prohlédla jsem si pokoj a zmerčila fotku.....Avani a Paytona...
Podle Payovo vlasů už je to fotka celkem stará ale to mě stejně moc neuklidňuje. Toho že jsem na fotku dost zaměřená si Payton všimnul....
"to už je stará fotka Ashley, ani nevím co tu furt dělá"
Jestli vám přijde divný že tady dělám scény kvůli jedné staré fotce tak vám rozumím ale.....co mi potvrdí že už s ním opravdu nic nemá nebo že k ní pořád nic necítí. Na té fotce, s ní Pay vypadá nad míru spokojen a bůhví jestli mu nechybí. Na táboře jí byl schopen s klidem odkopnout a kdyby k ní něco cítil tak by s ní byl a nehledal mě ne? Asi jo ale stejně z toho nemám dobrý pocit. Z myšlenek mě vytrhl zvuk zamykání dveří, zezadu na mě namáčklé něčí tělo a obmotané ruce kolem mého pasu.
"Miluju jen tebe a tak to zůstane"
Payton....Jak nečekané WOOW! Ty seš detektiv Ashley. Otočila jsem se k němu čelem a usmála se na něj, hned mi přilítl jeden polibek. Z polibku se odtrhl, zahleděl se do mých očí a místo krátkého polibku jako před chvílí, mě začal líbal. V obejmutí a líbání jsme malými krůčky couvali až k posteli. Payton mě na postel za stálého líbání položil tak aby byl nade mnou. Jednou rukou mě hladil po boku a druhou měl na mé tváři až za uchem a palcem mě po tváři hladil. Já jsem své ruce měla v jeho vláskách.
Dnes trochu kratší ale snad nevadí. Co jste dělali na silvestr?
-Adell🥰
ČTEŠ
Nenapravitelná
Fanfiction⚠️PROBÍHÁ KOREKCE⚠️ Problémová holka která jede na nápravný tábor. Někoho tam ale potká. Dál si to přečti. Mohou se vyskytovat i 15+ scény