BAMBAM IS MISSING

38 3 0
                                    

 POV.JACKSON WANG FROM CHINA

Od jakiegoś czasu nie widzę mojego bambamka. Martwię się o niego. Pytałem się już JD gdzie on jest. Nasz bohater dawno nie mail lajwaja na weverse. Chyba czas zacząć poszukiwania. po

Pożegnałem się z moimi rówieśnikami z zespołu OTRZYMAĆSIEDEM i wszłem do samolotu linii lotniczych lot. Leciałem długo miałem przesiadkę w tunezji gdzie spotkałem Klaudelize. Potem nakarmiłem mego chomika Jumpera karmą dla chomiczków następnie zjadłem gorący kubek pomidorowa mmmmm pychotka. 16 pażdźiernika w ostatni dzień lotu zjadłem na śniadanie w barze szybkiego zupę tajwańską mmm pychotks następnie wykonałem ćwiczenia relaksacyjne ale zapomniałem że wizyta w kiblu zepsuła im wypad na kebaba. Przez pandemie wyjazd był -50% STONKS. 

Jestem Jackson Wang i przyleciałem do Polandii. Dziś jest 16 pażdźiernika godzina 21 37.

Byłem głodny więc pożarłem danio trózgafgofe.

Zacząłem poszukiwania. 

Pszłem do kibla ale tam go nie było nie znajdował się również w domu mego interlokutora. Wtedy zobaczyłem księgę. Był to pan tadzio. Było na niej napisane jeśli znajdziesz w tekście załączonym na obrazku datę to otrzymasz kod do kłódki bambamka.

Czytałem tekst, który brzmiał następująco: "w 1815r. utworzono sojusz chrześcijańskich monarchów europy'' itd. Gdzie tu jest data....... ja pierdykam... przeczytałem niniejszy tekst jeszcze raz ale nie znalazłem w nim żadnej daty. NIE WIEM CO MAM POCZĄĆ.......


ELUWINA, CO TAM U WAS BO MNIE BOLI RZOPA. STAN KRZYSZTOF JESKE.......<3<3<3<3<3

korwin x huening kai czyli historia rubinowych godówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz