Bölüm 1

214 17 5
                                    

Gece saat 2 civarlarında  bir tıkırtı sesi duymamla uyanmıştım. Odamın kapısı gıcırtı eşliğinde açıldı uyandığımı belli etmemeye çalıştım. Arkadaki ayak sesleri git gide yaklaşıyordu yatağımın altından bir gölge görüyordum. Arkamı döndüm elindeki yastıkla bana yaklaşmakta olan adamın yüzünde siyah maske ve üzerinde siyah bir kostüm vardı. Maskeyi çıkarttı ve beyaz yastık ile beni boğmaya çalışıyorken ...

Çığlık atarak bu saçma kabustan kan ter içinde uyandım. Korkudan tir tir titriyorken odamın gıcırtılı kapısı bir kez daha açıldı bu sefer gelen annem ve babamdı telaş içerisinde yanıma koştular. Ben korkudan donup kalmıştım söylenenlere bile tepki veremiyordum ama hissediyor duyuyordum. Babamın beni kucağına alıp küvete getirip soğuk suyun altına sokmasıyla kendime gelmiştim. Donuk bir ifadeyle annemlerin yüzüne bakıyordum. Annemin süzülen göz yaşlarını görünce ona doğu döndüm ve göz yaşlarını sildim. Kardeşiminde gürültüye uyanmış olmalı ki oda benim odama gelmişti korkmaması için babam onu kucağına alarak odasına götürdü. Annemle yalnız kalmıştık.

"Ben iyiyim sizde uyuyun artık anne"

"Uyuduğuna emin olduğum zaman bende gider yatarım kızım."

Ayağa kalktı içeriye gitti ve çok geçmeden elinde bir bardak su ve bir hapla geldi. İçmem için uzatmıştı.

"Bu nedir annecim?"

"Uyumana yardımcı olur kuzum."

Elinden bardağı ve ilacı aldım. Bir ilaca bir de anneme baktım ve ilacı ağzıma attım su eşliğinde yuttum...Vücudumu boşluğa düşer gibi hissediyordum. Gözlerime çöken ağırlık ile göz kapaklarım kendiliğinden kapanıyordu...

Kabus Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin