Sabah güneşinin odama verdiği sıcaklık ile uyanmıştım. Bugünde okula gitmeyecektim. Yaklaşık iki üç gündür okula gitmiyordum. Ne de sınıftaki arkadaşlarımla görüşüyordum. Bu yaşadığım küçük korkutucu şoklar yüzünden hayata karşı korkuyla bakıyordum. Annemin odamın kapısını çalıp açmasıyla okuduğum kitaptan kafamı kaldırdım.
"Misafirlerin geldi tatlım"
Annemin gitmesiyle odama Ceyda girdi. Heyecandan kitabı havaya fırlatıp yataktan çıktım.Koşarak boynuna atlayıp sıkıca sarıldım.
"Ya iyi ki geldin Ceyda"
"Telefonun bir kaç gündür kapalı sana ulaşamıyorduk dedim en iyisi bir yanına gidiyim."
"Çok iyi yaptın Ceren yok mu?"
"Kuzu onu okulda bıraktım beni idare etsin okuldan kaçtım da."
Biraz güldükten sonra odamın kapısının açık olduğunu görünce kapıyı kapatıp yatağa Ceydanın karşısına oturdum. Ses tonumu kısarak konuşmaya devam ettim.
"Sanırım ben kafayı yiyorum"
Ceyda anlamsızca gülmeye başladı.
"Ben ciddiyim ama"
"Peki ya sebep?"
"Bir kabus görüyorum hep aynı yerde kesiliyor ve garip şeyler görmeye başladım."
"Nasıl yani?"
"Lavaboya elimi yüzümü yıkamak için girdim işte yüzümü yıkadıktan sonra aynaya baktım işte çok garip görünüyordum sonra zaman zaman bir olayı önceden görüyor gibi oluyorum ama o anı yaşıyor gibi hissediyorum"
"Nazlı sen kafayı mı yedin kızım bu imkansız"
"Biliyorum imkansız ama gerçektende bunları yaşıyorum bana inanmana ihtiyacım var lütfen"
"Bence sen bir doktora falan gitmelisin bilinç altına seni korkutacak bir şey yerleşmiş olabilir belki de"
"Benim doktora falan ihtiyacım yok Ceyda teşekkür ederim sadece biraz temiz bir uykuya ihtiyacım var hayatım"
Sinirlerimin bozulması beni germişti. Bunu ona söylemeseydim belki daha doğruydu veya dediği gibi bilinç altına beni korkutacak bir şey yerleşmiş olabilir. Ceyda okula gitmek için bizden ayrıldı. Akşam okul çıkışında kafeye gidecektik. Pek istekli değildim ama erkek arkadaşıyla tanıştıracaktı bu yüzden gitmek zorundaydım. Uyumayı planlıyordum ama yatakta bir sağa bir sola dönerek bütün enerjimi harcamış olduğun için yemek yemek için mutfağa gittim. Burnuma gelen nefis kokular iştahımı açmıştı.
"Oo annecim döktürmüşsün yine"
Masanın üzerindeki kurabiyelerden alıcakken annem elime vurmuştu.
"Onlar misafirler için akşam yersin tatlım"
Oflanarak dolaptan ekmek arası yapmak için malzeme çıkardım. Ekmeği ortadan kesip içine yemek istediklerimi doldurduktan sonra mutfaktan çıktım. Televizyonun karşısındaki koltuğa yayılarak oturdum. Bir yandan sandviçimi yerken diğer yandan magazineleri izliyordum. Bir anda başıma saplanan ağrı ile gözlerim karardı ve neler yaşayacağımı gördüm tam 5 saniye sonra annem bana seslenecek ve mutfakta yememi isteyecekti.
"5..."
"4..."
Abi bu kadının fiziği ne güzelmiş be giyindikleri üzerinde harika duruyor.
"3..."
Ee yok artık bu kadın hangi ara evlendi tamam onu geçtim ne zaman hamile kaldı la.
"2.."
Aman çok sıkıldım film varsa film izliyim
"1..."
Vee "0.."
Kumandayı elime alıp diğer elimle sandvicimden yeni aldığım ısırıkla annem bana seslenecekti ki o söylemeden "tamam anne diyip" mutfağa geçtim...
Odama gidip akşam için hazırlandım ve misafirlerin zile basmasıyla kapıya doğru yöneldim. Kapıyı açmamla şok olmuştum o sırada annem geldi beni kolumdan kenara çekiştirdi.
"Hoş geldiniz buyrun"
"Hoş bulduk efendim"
Takım elbise içerisinde oldukça yakışıklı olan iki bey, şık giyinimli sarışın bir bayan eve girdi ve arkadan babamla abim geldi. Anneme fısıltıyla " bunlar kim" dedim annemde cevap olarak "iş anlaşması için geldiler" dedi ve kapıyı kapattı.
Sağ tarafında kalan kişinin bir iş görüşmesi yapmaya gelecek kadar genç olması şaşırtmıştı beni. Anneme el kol işaretleriyle dışarı çıkacağımı ifade ettikten sonra siyah deri çantamı, cüzdanımı, evin anahtarlarını ve telefonumu alıp ayakkabılarımı giyinip evden çıktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kabus
VampireEsila bir kabus görmüştür ve bu hayatındaki bazı şeylerin garipleşmesine sebep olmuştur. Bir süre sonra yavaş yavaş vampire dönüşmeye başlar bu süreç içerisinde kendini kontrol edememekten korkar fakat psikolog olarak kendini tanıtan vampir eğitmen...