𝐊𝐢𝐧𝐠𝐝𝐨𝐦 𝐨𝐟 𝐒𝐩𝐚𝐢𝐧

118 9 2
                                    

Το βασίλειο της Ισπανίας ή αλλιώς (Ισπ

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

Το βασίλειο της Ισπανίας ή αλλιώς (Ισπ. Reino de España) μοιράζεται μεγάλο μέρος της ιστορίας του με τη νότια Γαλλία, Πορτογαλία και την Ανδόρρα ενώ δεν ήταν και λίγες οι φορές που ήρθε σε πολεμική σύγκρουση η Ισπανία με την Γαλλία. Η Ισπανία ήταν ένα από τα μεγαλύτερα και δυνατά βασίλεια της Ευρώπης αλλά οι διαρκείς διαμάχες με τους Γάλλους, οι εκστρατείες στην Αφρική και οι εισβολές των Αφρικανών Σουλτάνων, αποδυνάμωσαν σημαντικά το βασίλειο αδειάζοντας τα ταμία του κράτους και η αδυναμία της Ισπανίας να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της Ευρωπαϊκής Συμμαχίας φάνηκαν σύντομα. Παρόλα αυτά η άνοδος του Καρόλου Γ΄στον θρόνο έφερε μεγάλη χαρά και ευημερία στο βασίλειο, η διακυβέρνηση του ήταν επιτυχημένη όμως οι φιλοδοξίες και τα όνειρα του για κατακτήσεις, μεγαλεία και εδραίωση της πρωτοκαθεδρίας στο Ευρωπαϊκό γίγνεσθαι θορύβησαν τα γειτονικά βασίλεια που ενήργησαν κατά του βασιλιά. Τις ίδιες ακριβώς φιλοδοξίες μοιραζόταν και με τον Βασιλιά Ιωάννη Δ΄της Πολωνίας με τον οποίο και είχε συνάψει μια μυστική συνθήκη. Σε ένα κρύο αστείο της μοίρας ο αγαπημένος Βασιλιάς των Ισπανών σφαγιάζεται ανήμερα των Χριστουγέννων στα σκαλιά της εκκλησίας αφήνοντας την Βασίλισσα Βικτώρια χήρα. Ευτυχώς για εκείνη είχε την υποστήριξη των ευγενών και στέφθηκε συμβασιλέας με τον 16χρονο γιό της Φίλιππο ενώ έθεσε άτυπα τον δεύτερο γιο της, Φερδινάνδο Διάδοχο. Άλλη μια ενέργεια που έσωσε το Βασίλειο ήταν ο γάμος της Πριγκίπισσας Ισαβέλλας με τον Διάδοχο Μαξιμιλιανό της Αυστρίας. Αρκετά σύντομα ο κουνιάδος της Βικτώριας, Πρίγκιπας Αντώνιος στασίασε κατά του Φιλίππου όμως πιάστηκε και βασανίστηκε για μήνες. Η Ισπανική αριστοκρατία σοκαρίστηκε όταν τα επόμενα Χριστούγεννα λειτούργησε ως κληρικός στην ίδια εκκλησία που σφαγιάστηκε ο Βασιλιάς. Αρκετά αργότερα ο Αντώνιος που περιβλήθηκε το ιερατικό σχήμα αναβαθμίστηκε σε καρδινάλιος και οι σχέσεις του με την οικογένεια του αποκαταστάθηκαν. Παρόλες τις προσπάθειες και τον όρκο του Βασιλιά Φιλίππου το βασίλειο βρισκόταν σε αναρχία και χάος ενώ η ευημερία αργούσε απελπιστικά πολύ να επανέλθει. 

𝐸𝓊𝓇𝑜𝓅𝑒𝒶𝓃 𝑅𝑒𝓃𝒶𝒾𝓈𝓈𝒶𝓃𝒸𝑒 | #historicalfiction2021Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt