𝗦𝟮𝗘𝟭𝟭: 𝗩𝗶𝗰𝘁𝗼𝗿𝘆

36 4 0
                                    

Οι δυνάμεις της Δύσης είχαν πλέον νικήσει, οι Οθωμανοί έφυγαν ταπεινωμένοι από την Ουγγαρία και άρον άρον μετά την υπογραφή της Συνθήκης. Ο Σουλτάνος είχε αρρωστήσει από τις κακουχίες, αλλά όλα έδειχναν πως θα το ξεπερνούσε. Σε μη αναστρέψιμη κατάσταση βρισκόταν ο Αυτοκράτορας Κάρολος, που ήταν βαθιά τραυματισμένος και οι γιατροί δεν του έδιναν μεγάλες ελπίδες ζωής. Ζήτησε λοιπόν να μεταφερθεί γρήγορα στην Αυστρία για να δει την οικογένεια του και να βρει το τέλος του στο σπίτι του. Ο Φίλιππος και ο Σιγισμούνδος είχαν κάποια μικρά ασήμαντα τραύματα και όλοι γύρισαν στις οικογένειες τους. Το παλάτι και η αυτοκρατορική αυλή της Βιέννης είχαν μαυροφορεθεί και επικρατούσε μια κατάσταση πρόωρου πένθους. Ο Αυτοκράτορας ζήτησε τα παιδιά του, την Καρολίνα και τους συμβούλους του για μια τελευταία φορά στο πλευρό του.






Κάρολος: {Πιάνει το χέρι του γιού του} Μαξιμιλιανέ, γιε μου, από εδώ και πέρα εσύ είσαι ο αρχηγός της οικογένειας. Αύριο εγώ θα πεθάνω και εσύ θα γίνεις ο νέος Αυτοκράτορας. Σου έχω απόλυτη εμπιστοσύνη, το ξέρω βαθιά μέσα μου πως θα γίνεις καλύτερος από εμένα. Θέλω όμως να μου υποσχεθείς ορισμένα πράγματα, για να φύγω ήρεμος.




Μαξιμιλιανός: Ότι θες πατέρα, θα το κάνω. {Σφίγγει ελαφρά το χέρι του}



Κάρολος: Δεν θα παντρευτείς εάν δεν εξασφαλιστεί ο γάμος της αδελφής σου και θα προσέχεις την Καρολίνα σαν να είναι η μητριά σου. Θα ονομάσεις τον Ροδόλφο διάδοχο σου ώσπου να  αποκτήσεις γιό.



Μαξιμιλιανός: Το υπόσχομαι πατέρα, να είσαι ήσυχος. {Φιλάει το χέρι του} 





Ο Αυτοκράτορας κάνει νόημα στην Μαρία Θηρεσία και τον Ροδόλφο να πλησιάσουν. Τα παιδιά του κάθονται δίπλα του στο κρεβάτι, αφού καθησυχάσει τον μικρό γιό του τον αποδεσμεύει με τον Μαξιμιλιανό και καλεί κοντά του την Καρολίνα που έρχεται και κάθεται στην αριστερή πλευρά και του κρατά το χέρι κλαμένη. 




Καρολίνα: Αυτοκράτορα μου, ήλιε του Βασιλείου μας, χωρίς εσένα τι να την κάνω την ζωή μου αν δεν την μοιραστώ μαζί σου; Καλύτερα να μπω και γω χάμω στο πλάϊ σου. Δεν θέλω μια ζωή χωρίς εσένα. {Δακρύζει}




Κάρολος: Θα ζήσεις για εμένα, είναι διαταγή του Αυτοκράτορα σου. Θα πας στην περιουσία σου και μετά το πένθος θα μπορέσεις να ξεκινήσεις την δική σου οικογένεια με κάποιον άλλο, με εμένα δε σου βγήκε. Είσαι ακόμα νέα και πρέπει να ζήσεις. {Της σφίγγει ελαφρώς το χέρι||Κοιτά τους τρεις άντρες του συμβουλίου του} Λούθηρε, Θωμά και Αλβέρτο, θέλω να σταθείτε στον Μαξιμιλιανό και να τον υπηρετήσετε με την ίδια ακριβώς πίστη που δείξατε και σε εμένα. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 27, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝐸𝓊𝓇𝑜𝓅𝑒𝒶𝓃 𝑅𝑒𝓃𝒶𝒾𝓈𝓈𝒶𝓃𝒸𝑒 | #historicalfiction2021Where stories live. Discover now