𝗦𝟭𝗘𝟮: 𝗗𝗮𝗻𝗴𝗲𝗿𝗼𝘂𝘀 𝗧𝗲𝗿𝗿𝗶𝘁𝗼𝗿𝘆

63 8 6
                                    

Στο βόρειο βασίλειο της Πολωνίας τα πράγματα κυλούσαν πιο αργά, το συμβούλιο του Βασιλιά Σιγισμούνδου γύρισε πίσω από τις διαπραγματεύσεις με την Ρωσία και επιτέλους εξασφαλίστηκε η πολυπόθητη ειρήνη στο εξωτερικό. Προσαρτήθηκε ολόκληρη η Λιθουανία στο βασίλειο ως Μεγάλο Δουκάτο και όχι ενιαίο στέμμα με αντάλλαγμα η πρωτότοκη κόρη του Σιγισμούνδου να παντρευτεί τον Τσεσαρέβιτς της Ρωσίας. Η Βασιλομήτωρ Βαρβάρα πίεζε τον γιο της να δεχθεί μια από τις κυρίες της για Βασίλισσα αλλά η καρδιά του διάλεξε την Δούκισσα Ελισάβετ της Σιλεσίας που την ίδια στιγμή ήταν και ανιψιά του Καρδινάλιου Ματθαίου, του ισχυρότερου πολιτικού της αντιπάλου. Νιώθοντας απειλή από την μέλλουσα νύφη της δεν έχανε ευκαιρία να την μειώσει ή να την ρίξει ψυχολογικά και η αντιπάθεια των δύο γυναικών τάραζε σε καθημερινή βάση το παλάτι καθώς η Δούκισσα μετακόμισε μόνιμα εκεί για να εποπτεύει τις προετοιμασίες του γάμου.


Άννα: Δεν κουράζεστε να ασχολείστε συνέχεια με την Δούκισσα μητέρα; Όχι τίποτα άλλο αλλά δυσαρεστείτε τον αδελφό μου έτσι και αφήνετε χώρο στον Καρδινάλιο να μπλέκεται παραπάνω στα δρώμενα. {Κάθεται δίπλα της}


Βαρβάρα: Κάποια πρέπει να της θυμίζει την θέση της σε αυτό το παλάτι γλυκιά μου Πριγκίπισσα. {Χαϊδεύει απαλά το μάγουλο της κόρης της} Αν προσπαθήσει να δηλητηριάσει την σχέση μου με τον αδελφό σου πρέπει να ξέρει ότι δεν θα είμαι επιεικής. 

Άννα: {Γελά} Έχεις και επιείκεια τώρα; Ας μην λέμε και ψέματα μεταξύ μας, σαν σκυλί δολοφονήσατε με τον Δούκα της Πομερανίας τον πατέρα μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




Άννα: {Γελά} Έχεις και επιείκεια τώρα; Ας μην λέμε και ψέματα μεταξύ μας, σαν σκυλί δολοφονήσατε με τον Δούκα της Πομερανίας τον πατέρα μου. Έναν βασιλιά διορισμένο από τον Θεό. Εσύ που σαν δηλητηριασμένος κισσός εισχώρησες στην δυναστεία μας σε ποιον θα λογοδοτήσεις άραγε;; {Σπρώχνει το χέρι της μητέρας της}


Βαρβάρα: Άννα κόψε την κριτική, ξεχνάς σε ποια μιλάς. Είμαι η μητέρα σου και απαιτώ τον σεβασμό που δικαιούμαι από εσένα. Ο πατέρας σου ήταν ένα γουρούνι που μου φερόταν χειρότερα από σκουπίδι και αδιαφορούσε πλήρως για τον αδελφό σου. Δε μετανιώνω καθόλου για την επιλογή που έκανα και δεν είμαι αναγκασμένη να σου απολογηθώ για τις πράξεις μου.

𝐸𝓊𝓇𝑜𝓅𝑒𝒶𝓃 𝑅𝑒𝓃𝒶𝒾𝓈𝓈𝒶𝓃𝒸𝑒 | #historicalfiction2021Where stories live. Discover now