𝐇𝐨𝐥𝐲 𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧 𝐄𝐦𝐩𝐢𝐫𝐞

109 9 0
                                    

Η Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ή αλλιώς (Λατ

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Η Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ή αλλιώς (Λατ. Sacrum Romanum Imperium) είναι το καθεστώς όπου τα εδάφη της Κεντρικής Ευρώπης βρισκόντουσαν υπό την εξουσία ενός Αυτοκράτορα, που είχε την ευλογία της Ρώμης. Η σύνθετη ονομασία αυτή προέκυψε, επειδή οι μεσαιωνικοί αυτοκράτορες ήθελαν να εμφανίζονται συνεχιστές της ένδοξης ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Θεωρούσαν ακόμη ότι η ουράνια βασιλεία, σύμφωνα με την χριστιανική πίστη, πρέπει να εφαρμόζεται και στη Γη, υπό την εποπτεία τους. Αρχικά η έκταση περιελάμβανε και περιοχές της Ιταλίας (και τη Ρώμη), αλλά αργότερα περιορίστηκε στην κεντρική Ευρώπη. Σε όλο το διάστημα της ιστορίας της η αυτοκρατορία αποτελείτο από εκατοντάδες μικρότερα και άλλα κρατίδια, διαιρούμενα, επανενούμενα, συγχωνευόμενα και πάλι διασπαζόμενα. Αν και το βασίλειο θεωρείτο το πιο άτρωτο από τα 4 στην πραγματικότητα το εσωτερικό του μαστίζεται από τις αέναες κόντρες των Καθολικών και των Προτεσταντών, το διεθνές κύρος του είναι υψηλό με τις κατακτήσεις του Καρόλου Ε΄και παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ευρωπαϊκή Συμμαχία, αλλά οι συνεχείς εκστρατείες έχουν αδειάσει σημαντικά τα θησαυροφυλάκια και η έλευση του τυφοειδή πυρετού ήρθε μόνο για να χειροτερέψει περαιτέρω τα πράγματα. Από αυτή την αρρώστια πέθαναν πολλά βασιλικά μέλη με σημαντικότερη την Αυτοκράτειρα Μαρία της Νάπολης. Σε περιόδους πολέμου αντιβασιλέας στο όνομα του Αρχιδούκα Ροδόλφου μένει η Αρχιδούκισσα Μαρία Θηρεσία υπό την εποπτεία του Καρδινάλιου Θωμά, όσο ο Αυτοκράτορας και ο Διάδοχος εκστρατεύουν. Την δικιά της πορεία χαράζει επίσης η Διάδοχος Πριγκίπισσα Ισαβέλλα που άτυπα έχει πάρει την θέση της Αυτοκράτειρας Μαρίας και συνεργάζεται στενά με τον Καρδινάλιο Θωμά και την κουνιάδα της Μαρία Θηρεσία. Οι ευγενείς δε χάνουν ευκαιρία για να αποκτήσουν παραπάνω εξουσία και να πραγματοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους, πατώντας επί πτωμάτω.



اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
𝐸𝓊𝓇𝑜𝓅𝑒𝒶𝓃 𝑅𝑒𝓃𝒶𝒾𝓈𝓈𝒶𝓃𝒸𝑒 | #historicalfiction2021حيث تعيش القصص. اكتشف الآن