Το βασίλειο της Γαλλίας ή αλλιώς (Γαλλ. Royaume de France) είναι το πολιτικό καθεστώς που επικράτησε στην Γαλλία κατά την περίοδο κυριαρχίας της Δυναστείας των Ανγκεβίν, η οποία και διατήρησε την εξουσία για μεγάλο διάστημα με Απόλυτη Μοναρχία ως τις αρχές της ύστερης εποχής. Το βασίλειο συνορεύει με αυτό της Ισπανίας και την Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, αν και οι Γάλλοι έχουν καλές σχέσεις με τους τελευταίους, τα πνεύματα με την Ισπανία είναι αρκετά οξυμένα και συχνά οι συνοριοφύλακες προκαλούν θερμά επεισόδια τόσο στην ξηρά όσο και στην θάλασσα. Η Γαλλία είναι το πλουσιότερο βασίλειο αυτή την στιγμή όμως η εξωτερική της ισχύ είναι μια μεγάλη φούσκα που κοντεύει να σπάσει και αυτό θα δώσει την ολοκληρωτική ηγεμονία της Ευρωπαϊκής Συμμαχίας στους Αψβούργους της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Οι βασιλείς προσπαθούν να πάρουν τον Βασιλιά Φραγκίσκο Β' με το καλό για να μη τον βρουν μπροστά τους σε μια μελλοντική αψιμαχία. Ο Φραγκίσκος κατάφερε να κάνει αυτό που δε μπόρεσε κανένας προκάτοχος του, να αποδυναμώσει την Ισπανία και να την βυθίσει στην αναρχία. Υπέρμαχος του Βασιλιά και ακούραστος υπηρέτης της Γαλλίας είναι ο Καρδινάλιος Ερρίκος Μαζαρίν, με σύμμαχο του τον Δούκα και ναύαρχο Αριστείδη του Γκιζ. Την δικιά της πολιτική χαράζει και η Βασίλισσα Κωνσταντία με τον ανιψιό της Αλέξανδρο της Λωρραίνης που αντιστέκονται σθεναρά στην αυταρχικότητα του Καρδινάλιου, χωρίς να έχουν πάντα επιτυχία. Ο χαμός του Πρίγκιπα Ιωάννη, Δούκα της Ορλεάνης βυθίζει στο πένθος το βασίλειο αλλά δίνει μια ευκαιρία στον Διάδοχο Λουδοβίκο να αποδείξει την αξία του στον πατέρα του. Η Πριγκίπισσα Κλαίρη Αλεξανδρίνη είναι ξεχωριστό και αυτόνομο πιόνι στην σκακιέρα της Γαλλίας που συχνά γίνεται η πέτρα του σκανδάλου μπλέκοντας και δημιουργώντας διάφορες δολοπλοκίες. Ευτυχώς ή δυστυχώς για εκείνους, οι Γάλλοι κρατούν υπερβολικά πολλές συμφωνίες και συνθήκες που τους δίνουν το πλεονέκτημα να κόβουν και να ράβουν στο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Συμμαχίας. Αν όμως κάποιος βρει τα τρωτά τους σημεία, τότε το τραπέζι γυρνά και δεν θα είναι προς όφελος τους.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐸𝓊𝓇𝑜𝓅𝑒𝒶𝓃 𝑅𝑒𝓃𝒶𝒾𝓈𝓈𝒶𝓃𝒸𝑒 | #historicalfiction2021
Ficção Histórica"𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧 𝐞𝐱𝐡𝐚𝐮𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧𝐞, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐈𝐕.𝐉𝐨𝐡𝐧 𝐨𝐟 𝐏𝐨𝐥𝐚𝐧𝐝. 𝐀𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐚𝐫, 𝐠𝐥𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐫𝐦𝐨𝐧𝐲..𝐈 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦. �...