Μετά την βάφτιση όλες οι βασιλικές οικογένειες ξεκίνησαν το ταξίδι τους για την Πολωνία. Το βασιλικό ζεύγος της Γαλλίας με τα τέκνα του, η Βικτώρια με τους γιούς της και ο Αυτοκράτορας Κάρολος με την Καρολίνα, την Μαρία Θηρεσία. Ο Μαξιμιλιανός και η Ισαβέλλα έμειναν πίσω λόγω του μωρού. Ο Θωμάς είχε πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία της Ισαβέλλας και έτσι η Θηρεσία έφυγε ήσυχη για την κουνιάδα της. Όμως το μυαλό της αδυνατούσε να ησυχάσει με τον βεβιασμένο γάμο της. Κοιτούσε τη βέρα των αρραβώνων της και ήθελε λιποθυμήσει. Ο Φίλιππος από την άλλη ενώ ίππευε μπροστά από την άμαξα το μυαλό του ήταν αλλού και ο Φερδινάνδος δε μπήκε στη διαδικασία να τον ρωτήσει, ήξερε πως αν ήθελε να του μιλήσει θα το έκανε. Πάντα έτσι ήταν από παιδιά και δε θα αργούσε αυτή η στιγμή. Στο κεφάλι του ηχούσαν ξανά και ξανά τα λόγια του Καρδινάλιου Θωμά.
-Αναδρομή στο παρελθόν-
Μετά την συζήτηση του με την Θηρεσία καθόταν σκεπτικός και αγριεμένος σε μια απόμερη γωνία του κήπου, ώσπου τον πλησιάζει ο Θωμάς και διακόπτει την σκέψη του με τα λόγια του.
Θωμάς: Τι σου συμβαίνει παιδί μου, κάτι σε προβληματίζει. Σε παρακολουθούσα σε όλη την λειτουργία και δεν έχεις αλλάξει έκφραση από όταν τελειώσαμε.
Φίλιππος: Νιώθω αδύναμος Καρδινάλιε, είμαι ένας Βασιλιάς διορισμένος από τον Θεό και δεν έχω τη δύναμη να αποτρέψω απλά πράγματα..ακόμα και να προστατέψω αυτούς που αγαπώ.
Θωμάς: Την αγαπάς την Αρχιδούκισσα μας Βασιλιά μου; {Τον κοιτάζει κατάματα με περίσσεια σοβαρότητα} Μη μου το αρνηθείς, είδα με τα μάτια μου πως την κοιτούσες κατά την διάρκεια της λειτουργίας.
Φίλιππος: Όσο δε φαντάζεσαι Καρδινάλιε, πονάω με το να την βλέπω θλιμμένη σε κατάσταση παραίτησης.
Θωμάς: Τότε μη την αφήσεις να φύγει Βασιλιά μου, να δράσεις γρήγορα αλλιώς θα την χάσεις για πάντα. Όλα στην ζωή είναι ένα παιχνίδι, ο Αυτοκράτορας και ο Βασιλιάς παίζουν το δικό τους, τι έχεις χάσεις;
Φίλιππος: Γιατί με βοηθάς; Δε θα έπρεπε να υποστηρίζεις την πολιτική του Βασιλιά σου;
Θωμάς: Δεν θα βγει τίποτα από αυτή την συμμαχία και η Αρχιδούκισσα θα βρεθεί μπλεγμένη ανάμεσα σε δύο χώρες οι οποίες με τα νύχια τους θα την γδάρουν. Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι μόνο μαζί σου θα ευτυχήσει Βασιλιά μου.
ESTÁS LEYENDO
𝐸𝓊𝓇𝑜𝓅𝑒𝒶𝓃 𝑅𝑒𝓃𝒶𝒾𝓈𝓈𝒶𝓃𝒸𝑒 | #historicalfiction2021
Ficción histórica"𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧 𝐞𝐱𝐡𝐚𝐮𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧𝐞, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐈𝐕.𝐉𝐨𝐡𝐧 𝐨𝐟 𝐏𝐨𝐥𝐚𝐧𝐝. 𝐀𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐚𝐫, 𝐠𝐥𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐫𝐦𝐨𝐧𝐲..𝐈 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦. �...