Οι γυναίκες αποχαιρέτησαν τους αγαπημένους τους και εγκαταστάθηκαν στο παλάτι της πρωτεύουσας. Ο Αλέξανδρος βρέθηκε ενώπιον του Αριστείδη και ζήτησε επίσημα την Ερμίνα σε γάμο, ενώ η μητέρα της και ο αδελφός της ήταν θετικοί στην ιδέα, ο ναύαρχος δεν έδωσε κάποια ξεκάθαρη απάντηση και του είπε πως θα το εξέταζε μετά τον πόλεμο. Στο μεταξύ ο ναύαρχος Αύγουστος και η Κόμισσα Λιλιάνα που προηγουμένως είχαν αρραβωνιαστεί παντρεύτηκαν σε μια πολύ μικρή τελετή στο Παρίσι, με κουμπάρους τον Σιγισμούνδο και την Άννα. Η Ισαβέλλα πέρασε το τελευταίο της βράδυ με τον Μαξιμιλιανό και τον βοήθησε να βάλει την πανοπλία του, ακόμα θυμάται τα λόγια του σαν να της τα είπε τώρα.
Μαξιμιλιανός: Μην ανησυχείς αγαπημένη μου, θα γυρίσουμε πίσω νικητές και όλα θα γίνουν όπως ονειρευόμασταν πάντα.
Η Νταϊάνα που στεκόταν πιο πέρα την ξύπνησε από την αφηρημάδα της και πήρε την Μαρία Βαλέρια από την αγκαλιά της που τώρα κλαίει. Έπειτα κοιτάζει με προσοχή την κυρά της.
Νταϊάνα: Πριγκίπισσα μου, με την άδεια σας θα πάω την μικρή Αρχιδούκισσα στην παραμάνα της. {Χαμογελά απαλά}
Ισαβέλλα: Ναι αμέ, αλήθεια η κουνιάδα σου τι κάνει; Είναι καλά στην υγεία της; {Την κοιτά με ενδιαφέρον}
Νταϊάνα: Ο κίνδυνος ακόμα δεν έχει περάσει Πριγκίπισσα μου, όμως κάνει ότι της λένε οι γιατροί και προσέχει όσο μπορεί. Με την άδεια σας...{Υποκλίνεται βαθιά||Βγαίνει από το δωμάτιο}
Μετά από λίγο εισέρχεται στο δωμάτιο η Βικτώρια με τις νύφες της και η Ισαβέλλα σηκώνεται για να υποκλιθεί στην μητέρα της. Η Κλαίρη και η Μαρία Θηρεσία μετά τα δρώμενα στην Πολωνία άρχισαν να ψυχραίνουν μεταξύ τους και αυτό είναι κάτι που δεν επιθυμεί η Βικτώρια που θα τις πάρει σύντομα στο παλάτι της.
Βικτώρια: Κόρη μου, πως είσαι; Σε πεθύμησα και εσένα και την εγγονή μου. Είναι εδώ η Μαρία Βαλέρια; {Χαμογελά}
Ισαβέλλα: Όχι μητέρα την πήγε η Νταϊάνα στην παραμάνα της, όταν γυρίσουν θα την δείτε. Είμαστε και οι δύο μια χαρά. {Χαμογελά} Παρακαλώ ελάτε να καθίσουμε στο καθιστικό.
Κλαίρη: {Κάθεται} Πριγκίπισσα μου, πως νιώθετε; Σας βλέπω λίγο αναστατωμένη, δε σας κρύβω πως και εγώ είμαι. Όμως μην ανησυχείτε καθόλου, σύντομα θα φτάσουν οι άντρες μας και θα παίρνουμε συχνά τα νέα τους. {Χαμογελά}
YOU ARE READING
𝐸𝓊𝓇𝑜𝓅𝑒𝒶𝓃 𝑅𝑒𝓃𝒶𝒾𝓈𝓈𝒶𝓃𝒸𝑒 | #historicalfiction2021
Historical Fiction"𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧 𝐞𝐱𝐡𝐚𝐮𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧𝐞, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐈𝐕.𝐉𝐨𝐡𝐧 𝐨𝐟 𝐏𝐨𝐥𝐚𝐧𝐝. 𝐀𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐚𝐫, 𝐠𝐥𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐫𝐦𝐨𝐧𝐲..𝐈 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦. �...