Η δεξίωση συνέχισε κανονικά ο Φερδινάνδος ζήτησε εξηγήσεις από την μητέρα του αλλά η Βικτώρια τον έκανε στην άκρη λέγοντας του να ασχοληθεί με την Κλαίρη και ότι θα μιλούσαν οικογενειακώς αργότερα. Η Βικτώρια με τον Φίλιππο έφυγαν για τα διαμερίσματα της Μαρίας Θηρεσίας και όση ώρα βρισκόντουσαν στον δρόμο ο Αυτοκράτορας Κάρολος μάλωνε την κόρη του με την Καρολίνα να πετάει περισσότερο λάδι στη φωτιά.
Κάρολος: Πως τολμάς να αψηφάς τις εντολές μου; Είναι πράγματα αυτά; Μια λογοδοσμένη Πριγκίπισσα να φιλιέται με έναν κάποιον που δεν είναι καν ο αρραβωνιαστικός της; Ξεδιάντροπη! {Την τραβά από το χέρι}
Μαρία Θηρεσία: {Τινάζει το χέρι της με δύναμη για να την αφήσει} Αν θες να μιλήσουμε πατέρα αυτό θα γίνει χωρίς να με ακουμπάς και να με πονάς.
Καρολίνα: Δε φτάνει που γίναμε ρεζίλι σε όλο τον κόσμο εξαιτίας της θέλει και ειδική μεταχείριση Μεγαλειότατε!
Μαρία Θηρεσία: Ήσουν ένα ρεζίλι μόνη σου τώρα γίναμε δύο, δε χαίρεσαι που είπα να σου κάνω παρέα; {Ξεστομίζει με περίσσεια ειρωνεία}
Κάρολος: Βγάλτε τον σκασμό και οι δύο σας! Κυρίως εσύ Θηρεσία, με απογοήτευσες οικτρά σήμερα. Ο γάμος σου με τον Δελφίνο θα γίνει, αυτό δεν αλλάζει. {Κοιτάζει την κόρη του με αυστηρό βλέμμα}
Μαρία Θηρεσία: {Γυρνά απότομα για να κοιτάξει τον πατέρα της} Απογοητευμένη ένιωσα και εγώ όταν με πούλησες στους Γάλλους σαν να είμαι ιδιοκτησία, δεκάρα δεν δίνεις για κανέναν μας. Τώρα έγινε πολύ ξεκάθαρο, τώρα καταλαβαίνω γιατί η μάνα μου μαράζωσε από τον καημό της. Ξεδιάντροπη είναι η εταίρα σου και εσύ που την κουβάλησες στο παλάτι μας όταν..Κάρολος: {Χαστουκίζει την κόρη του με δύναμη και έπειτα την σηκώνει από το πάτωμα από το σαγόνι} Ανήκεις στο στέμμα της Αυτοκρατορίας, δηλαδή σε εμένα! Η οικογένεια μας έχει επιλεχθεί από τον Θεό να κυβερνά ετούτο τον τόπο. Δεν είσαι απλώς η κόρη μου είσαι την ίδια στιγμή η κόρη μιας Αυτοκρατορίας, νομίζεις ότι είσαι η μόνη που υποφέρει για την Γερμανία; {Λέει υψώνοντας την φωνή του και την αφήνει απότομα}
Μαρία Θηρεσία: {Τους κοιτάζει και αποκρίνεται με περίσσεια ειρωνεία} Είναι πολύ βολικό να είσαι ο εκλεκτός του Θεού έτσι δεν είναι; Μπορείς να κινείς τις ζωές όλων μας χωρίς δεύτερη σκέψη. Εεε λοιπόν ξέρεις κάτι; Στο διάολο και εσείς και οι συμμαχίες σας. {Βγάζει την βέρα της και την πετά στο τζάκι με αγανακτισμένη} Μπορεί να είσαι ο Αυτοκράτορας και να κατέκτησες τον κόσμο, όμως έχασες την ψυχή σου.
Ο Κάρολος κοιτά την κόρη του θλιμμένος με τα τελευταία της λόγια και άρχισε να νιώθει ένα τσίμπημα στην καρδιά του που σιγά σιγά εξαπλωνόταν. Μετά από μια μικρή σιγή η Καρολίνα παρατηρεί τον Κάρολο και μπαίνει στην μέση αποφασισμένη.
Καρολίνα: Αρκετά, δεν θα ανεχτώ άλλες προσβολές πλέον, πόσο μάλλον για τον Αυτοκράτορα που κουβαλάω το παιδί του. {Πιάνει την κοιλιά της} Θα βγάλεις εις πέρας την υποχρέωση σου απέναντι στην οικογένεια σου.
Η Μαρία Θηρεσία και ο Κάρολος κοιτάνε την Καρολίνα έκλπηκτοι μετά την ανακοίνωση της. Έπειτα από λίγο μπαίνουν μέσα στο δωμάτιο και ο Φίλιππος με την Βικτώρια, η οποία τρέχει προς το μέρος της Μαρίας Θηρεσίας έντρομη και με το μαντήλι της σκουπίζει το αίμα από το σχισμένο χείλι της. Γυρνά απότομα για να κοιτάξει με ένα απογοητευτικό μειδίαμα τον Κάρολο.
Βικτώρια: Αν η φίλη μου μπορούσε να δει τι έκανες στην μοναχοκόρη της Αυτοκράτορα μου θα είχε πεθάνει την ίδια στιγμή από τον καημό της. Εσύ που είχες την κόρη σου σαν στολίδι, πως μπορείς να απλώνεις χέρι επάνω της;
Κάρολος: Να μείνεις έξω από αυτό Βικτώρια, είναι ένα οικογενειακό θέμα και δε σε αφορά. {Λέει με αυστηρότητα}
Φίλιππος: Φυσικά και μας αφορά, αγαπώ την Αρχιδούκισσα και θέλω να την κάνω γυναίκα μου. Είμαι έτοιμος να αποκαταστήσω την τιμή της αλλά και την δική σας Αυτοκράτορα μου. Ακυρώστε τον αρραβώνα της με τον Δελφίνο και θα την αρραβωνιαστώ αμέσως. Η κόρη σας είναι η Βασίλισσα που επέλεξε η καρδιά μου και στην Ισπανία θα βρείτε πάντα έναν πιστό σύμμαχο.
Ο Κάρολος το σκέφτηκε για λίγο και αποφάσισε πως η Ισπανία τον συμφέρει περισσότερο από την Γαλλία έτσι ακύρωσε τον αρραβώνα της Μαρίας Θηρεσίας και του Λουδοβίκου. Ο Φραγκίσκος έγινε έξαλλος με τα τεκταινόμενα και η Κωνσταντία με δυσκολία κατάφερε να τον ηρεμήσει και ως συνήθως το εξιλαστήριο θύμα έγινε ο Λουδοβίκος. Μετά από τρεις μέρες τον αρραβώνα της Μαρίας Θηρεσίας και του Φιλίππου ευλόγησε ο Ματθαίος ενώπιον του Σιγισμούνδου και της Ελισάβετ που υποστήριξαν το ζευγάρι. Η Κλαίρη από την άλλη δεν ήταν και τόσο χαρούμενη γιατί υπονομευόταν η θέση της ως μελλοντική Βασίλισσα, εάν η Μαρία Θηρεσία δώσει αρσενικούς απογόνους στον Φίλιππο τότε το στέμμα θα ήταν άπιαστο για εκείνη και τα συμφέροντα του πατέρα της. Όλοι έφυγαν για τα βασίλεια τους και οι επόμενοι τρεις μήνες κύλησαν σχετικά ομαλά, ο γάμος του Πρίγκιπα Φερδινάνδου και της Πριγκίπισσας Κλαίρης πλησίαζε, η Καρολίνα βρισκόταν στον 4ο μήνα της κύησης της και ο Αυτοκράτορας την έκανε Δούκισσα του Βραδενβούργου ενώ συζητήσεις είχαν ξεκινήσει επίσης για τον γάμο της Μαρίας Θηρεσίας και του Φιλίππου. Η Αρχιδούκισσα ήταν ενθουσιασμένη με τα γεγονότα και καθόταν με την κουνιάδα της, Ισαβέλλα στο μπαλκόνι της Πριγκίπισσας πίνοντας το τσάϊ τους.
YOU ARE READING
𝐸𝓊𝓇𝑜𝓅𝑒𝒶𝓃 𝑅𝑒𝓃𝒶𝒾𝓈𝓈𝒶𝓃𝒸𝑒 | #historicalfiction2021
Historical Fiction"𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧 𝐞𝐱𝐡𝐚𝐮𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧𝐞, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐈𝐕.𝐉𝐨𝐡𝐧 𝐨𝐟 𝐏𝐨𝐥𝐚𝐧𝐝. 𝐀𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐚𝐫, 𝐠𝐥𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐫𝐦𝐨𝐧𝐲..𝐈 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦. �...