𝗦𝟭𝗘𝟭𝟬: 𝗢𝗻𝗲 𝗹𝗮𝘀𝘁 𝘀𝘁𝗮𝗻𝗱 | 𝗦𝟭 𝗙𝗶𝗻𝗮𝗹𝗲

49 7 3
                                    

Το επόμενο πρωί η Πριγκίπισσα Ισαβέλλα άφησε την τελευταία της πνοή, το σώμα της δε τέθηκε για δημόσιο προσκύνημα όπως συνηθίζεται γιατί δεν γνώριζαν αν πρόκειται για αρρώστια ή μόλυνση από την αποβολή, αλλά το έβαλαν γρήγορα σε ένα φέρετρο και κίνησε με μια άμαξα για την Αυτοκρατορική κρύπτη της Βιέννης με εντολή του Μαξιμιλιανού. Η Αρχιδούκισσα Μαρία Βαλέρια τέθηκε υπό την κηδεμονία της Βικτώριας η οποία θα την μεγάλωνε στην Ισπανική αυλή. Ο Αυτοκράτορας Κάρολος κήρυξε πένθος μιας εβδομάδας στην Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, παρόμοια κίνηση έκανε και ο Καρδινάλιος Αντώνιος στην Ισπανία για την ανιψιά του. Την Πριγκίπισσα στην τελευταία της κατοικία θα συνόδευε μόνο η Νταϊάνα με τον Θωμά που τις περίμενε στην πρωτεύουσα. 





- Αναδρομή στο παρελθόν -



Νταϊάνα: Είχες δεν είχες τα κατάφερες, πάει και το μοναδικό εμπόδιο στην κυριαρχία σου

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.





Νταϊάνα: Είχες δεν είχες τα κατάφερες, πάει και το μοναδικό εμπόδιο στην κυριαρχία σου. Τώρα ποιος έχει σειρά; Ο Διάδοχος; Ο μικρός Αρχιδούκας; Ή μήπως εγώ; {Γελά ειρωνικά} 





Καρολίνα: Να ζήσουμε να τη θυμόμαστε Νταϊάνα. {Χαμογελά ικανοποιημένη} Μην ανησυχείς δε θα μείνεις χωρίς δουλειά, θα σε πάρω εγώ στη δούλεψη μου μόλις όλα μπουν επιτέλους στη θέση τους. {Βάζει τα σκουλαρίκια της}



Νταϊάνα: Στη θέση σου δε θα ήμουν τόσο σίγουρη, άκουσες και εσύ η ίδια την κατάρα της Βασιλομήτωρ. Παναγία μου, έκανες μια μητέρα να θάψει το παιδί της πριν την ώρα του. Ντρέπομαι μόνο και μόνο στη σκέψη ότι μπορεί να με θεωρήσουν συνένοχο στις αμαρτίες σου.




Καρολίνα: Πρόσεχε νυφούλα μου, να κρατάς κλειστό το στόμα σου. Δεν πιστεύω σε κατάρες, μην λες αηδίες. 



Νταϊάνα: Δεν άκουσες την σπαρακτική κραυγή της; Ποιος Θεός δε θα άκουγε το κλάμα αυτής της μάνας και δε θα γινόταν κομμάτια; Είμαστε τελειωμένοι. 




Καρολίνα: Αντιθέτως, όλα τώρα αρχίζουν! Σύντομα ο Προτεσταντισμός θα επικρατήσει παντού στην Αυτοκρατορία, οι γιοί μου θα διοικήσουν το κράτος μετά τον πατέρα τους και εγώ θα μείνω στο πλευρό τους. {Παίρνει ένα πουγκί και το πετά στην Νταϊάνα} Πικροδάφνη, εκείνη έκανε όλη τη δουλειά για εμένα.

𝐸𝓊𝓇𝑜𝓅𝑒𝒶𝓃 𝑅𝑒𝓃𝒶𝒾𝓈𝓈𝒶𝓃𝒸𝑒 | #historicalfiction2021Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ