𝗦𝟭𝗘𝟵: 𝗗𝗶𝗳𝗳𝗶𝗰𝘂𝗹𝘁 𝗱𝗮𝘆𝘀

39 7 0
                                    

Το επόμενο πρωί όλο το Παλάτι της Γαλλίας ξύπνησε από τα ουρλιαχτά και τους πόνους της Ισαβέλλας, για κακή της τύχη απέβαλλε ένα αρσενικό μωρό και η ζωή της κρεμόταν από μια κλωστή καθώς είχε ακατάσχετη αιμορραγία την οποία οι μαίες δυσκολευόντουσαν να περιορίσουν. Η Βικτώρια ήταν σε απελπιστική κατάσταση, οι γιοί της βρίσκονταν μακριά της στον πόλεμο και κινδύνευε να χάσει την μοναδική της κόρη. Βράχος για εκείνη στάθηκαν οι νύφες της που συμφώνησαν να βάλουν στην άκρη τις διαφωνίες τους προσωρινά για χάρη της. Η Καρολίνα μόλις πήρε τα νέα χαμογέλασε αυτάρεσκα και συνέχισε κεφάτη τη μέρα της σα να μη συναίβει τίποτα. Η Κωνσταντία με την Βαρβάρα προσπαθούσαν μάταια να παρηγορήσουν την Βικτώρια. Την ήρεμη βόλτα της Καρολίνας ήρθαν να χαλάσουν η Μαρία Θηρεσία με την Νταϊάνα. Χωρίς να προλάβει να αντιδράσει τρώει ένα δυνατό χαστούκι από το χέρι της Αρχιδούκισσας και πέφτει μονομιάς στο χώμα.


Μαρία Θηρεσία: Σήκω πανάθεμα σε! Σήκω καταραμένη! {Την σηκώνει από τα μαλλιά} Λέγε τι έκανες στην Ισαβέλλα; {Την κοιτά}



Καρολίνα: Δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε Αρχιδούκισσα, τι ανάμειξη θα μπορούσα να έχω εγώ με την αποβολή της Πριγκίπισσας; 



Μαρία Θηρεσία: Νομίζω με καταλαβαίνεις πολύ καλά, ο Θεός θα σε κάψει για αυτή την αμαρτία. Μη νομίζεις ότι ο πατέρας μου θα το αφήσει έτσι ατιμώρητο, λέρωσες τα χέρια σου με το αίμα μας. Μόλις υπέγραψες την θανατική σου καταδίκη. 



Καρολίνα: Ο λόγος σας είναι ενάντια στον δικό μου, δε μπορείτε να μου προσάψετε τίποτα χωρίς αποδείξεις. Ας μην κοροϊδευόμαστε, μπορεί εσείς να εξουσιάζετε την αυλή μα εγώ εξουσιάζω την Αυτοκρατορική κρεβατοκάμαρα. 



Μαρία Θηρεσία: Ξεδιάντροπη! Πως τολμάς να ξεστομίζεις αυτά τα λόγια μπροστά μου; {Πάει να την χτυπήσει ξανά αλλά η Νταϊάνα πιάνει το χέρι της}



Νταϊάνα: Αρχιδούκισσα μου ας μη δοθεί άλλη συνέχεια, η πεθερά σας και η Μαρία Βαλέρια σας έχουν ανάγκη. Η άκρη θα βρεθεί. {Χωρίζει τις δύο γυναίκες}



Μαρία Θηρεσία: Ας είναι Νταϊάνα! {Κοιτά καλά καλά την γυναίκα μπροστά της} Εάν ανακαλύψω πως εσείς ευθύνεστε για την κατάσταση της νύφης μου, σας το ορκίζομαι...θα βάλω να σας πνίξουν στον ύπνο σας. {Αποχωρεί για το εσωτερικό του παλατιού}


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝐸𝓊𝓇𝑜𝓅𝑒𝒶𝓃 𝑅𝑒𝓃𝒶𝒾𝓈𝓈𝒶𝓃𝒸𝑒 | #historicalfiction2021Where stories live. Discover now