𝐏𝐥𝐨𝐭𝐥𝐢𝐧𝐞

85 9 0
                                    

Καλώς ήλθατε στο νέο μου βιβλίο με τίτλο Ευρωπαϊκή Αναγέννηση, όπως καταλαβαίνετε πρόκειται για μια ιστορία με πολύ πάθος, πόνο, αίμα, δολοπλοκίες, έρωτα και δύναμη στην πιο ωμή της μορφή. Εμπνευσμένη από αληθινά γεγονότα της ιστορίας και μυθοπλασία δική μου. Τοποθετούμαστε στο 1550 όπου η Ευρώπη περνά σε μια άλλη φάση Αναγέννησης, τα βασίλεια εξαθλιωμένα από τους πολέμους μεταξύ τους και την ανερχόμενη Οθωμανική Αυτοκρατορία προσπαθούν να επιβάλλουν την δική τους ισχύ τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό αποφασισμένα να σταματήσουν την παρακμή που τους κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Γαλλία, Ισπανία, Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και Πολωνία 4 βασίλεια που για χρόνια ταλανίζονται από την κρίση, τον σκοταδισμό, τον αρχέγονο τρόπο ζωής και τον τύφο μπαίνουν στον αιώνα της Αναγέννησης, όπου οι τέχνες και τα γράμματα ανθίζουν στις αυλές των φιλόδοξων Ηγεμόνων της Ευρώπης. Διάλεξε προσεχτικά τις συμμαχίες σου και φυλάξου από τα επίδοξα μαχαίρια που καραδοκούν στις σκοτεινές γωνίες του παλατιού σου, πριν πιείς από το δισκοπότηρο σκέψου δύο φόρες. Αν νομίζεις πως πρόκειται για ένα παιχνίδι κάνεις λάθος, γιατί εδώ ο θάνατος σου είναι η ζωή μου.



 H Eυρωπαϊκή Συμμαχία είναι ένας διεθνής οργανισμός που ιδρύθηκε από την Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και το Βασίλειο της Γαλλίας, μετά μπήκαν και άλλες χώρες όμως οι δύο πρώτες ήταν η Πολωνία και η Ισπανία που έγιναν συνιδρυτικά μέλη

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

 H Eυρωπαϊκή Συμμαχία είναι ένας διεθνής οργανισμός που ιδρύθηκε από την Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία και το Βασίλειο της Γαλλίας, μετά μπήκαν και άλλες χώρες όμως οι δύο πρώτες ήταν η Πολωνία και η Ισπανία που έγιναν συνιδρυτικά μέλη. Για να μπει ένα βασίλειο-χώρα στο συνέδριο έπρεπε να έχει επίσημο δόγμα τον Ρωμαιοκαθολικισμό ή τουλάχιστον ο μονάρχης του να είναι Καθολικός, να διαθέτει ισχυρό ναυτικό ή στρατό, χρήματα και να βρίσκεται σε στρατηγικό σημείο για γεωπολιτικούς λόγους. Η έξοδος από τον οργανισμό δεν είναι απαγορευμένη αλλά αυτό θα φέρει τον οργανισμό σε αδυναμία και τέλος σε αδράνεια που σημαίνει τον θάνατο του, οπότε τα ιδρυτικά μέλη μπαίνουν στην διαδικασία της αποτροπής τέτοιων ενεργειών. Στα συνέδρια συμμετέχουν οι Βασιλιάδες με τους Πρίγκιπες, τους Στρατηγούς/Ναυάρχους και τους Καρδινάλιους. Οι γυναίκες που μπορούσαν να συμμετέχουν ενεργά ως εκπρόσωποι των χωρών τους ήταν οι συμβασιλείς ή αντιβασιλείς και οι Βασίλισσες με τις Πριγκίπισσες μπορούσαν να συμμετέχουν ως παρατηρητές και να κάνουν στο τέλος γνωστές τις θέσεις τους χωρίς όμως αυτό να επηρεάζει το τελικό πόρισμα. Κάθε φορά που θέλουν να συγκαλέσουν το συνέδρια στέλνουν ο ένας στον άλλο ένα περιστέρι το οποίο έχουν βάψει κόκκινο ένα σημάδι και συναντιούνται κάθε φορά σε διαφορετικό βασίλειο.

𝐸𝓊𝓇𝑜𝓅𝑒𝒶𝓃 𝑅𝑒𝓃𝒶𝒾𝓈𝓈𝒶𝓃𝒸𝑒 | #historicalfiction2021Место, где живут истории. Откройте их для себя