Ο Φίλιππος και ο Φερδινάνδος έφτασαν στην Βιέννη όπως και ο Φραγκίσκος με την οικογένεια του, η Γαλλία έμεινε στα χέρια του Ερρίκου και η Κλαίρη δε μπορούσε παρά να δοξάζει τον Θεό που δε τον πήρε ο πατέρας της μαζί τους. Την Πολωνική οικογένεια εκπροσωπούσαν ο Δούκας Αύγουστος και η Κόμισσα Λιλιάνα καθώς μετά την βάφτιση όλοι θα έφευγαν για την Κρακοβία όπου θα γινόταν ο βασιλικός γάμος. Η Βασιλομήτωρ Βαρβάρα γύρισε πίσω στο παλάτι της πρωτεύουσας και η ένταση της με την Ελισάβετ κατευνάστηκε προσωρινά για χάρη του γιού της, η μόνη που κρατούσε ψυχρή στάση απέναντι της ήταν η Άννα.
Βικτώρια: Τι όμορφη που είναι η εγγονούλα μου, μακάρι να έχει μακροζωία και τύχη {Την κοιτάζει με λατρεία καθώς την έχει στην αγκαλιά της} Μαξιμιλιανέ μου, την επόμενη θα είναι σίγουρα αγόρι.
Μαξιμιλιανός: Ο μεγαλύτερος θησαυρός μου είναι η γυναίκα και η κόρη μου. {Φιλά στοργικά στο μέτωπο την Ισαβέλλα} Είμαι τρισευτυχισμένος με το υγιέστατο μωρό μας, το φύλο δεν έχει σημασία. {Χαμογελά πλατιά} Θα με συγχωρέσετε κυρίες μου αλλά με περιμένει ο Βασιλιάς Φίλιππος. {Υποκλίνεται στην πεθερά του που του νεύει καταφατικά}
Βικτώρια: {Κοιτάζει την κόρη της και την Μαρία Θηρεσία} Κορίτσια μου βγείτε μια βόλτα να ξεσκάσετε, θα μείνω εγώ με την εγγονή μου.
Αρχικά η Ισαβέλλα δίστασε να αφήσει το μωρό της αλλά με τα παρακάλια της κουνιάδας της τελικά υπέκυψε και βγήκαν στον κήπο για περπάτημα, αρκετά πιο πέρα ο Φίλιππος με τον αδελφό του, τον Μαξιμιλιανό και τον Λουδοβίκο έπαιζαν τένις και ο Αύγουστος με τον Ροδόλφο κρατούσαν το σκορ.
VOUS LISEZ
𝐸𝓊𝓇𝑜𝓅𝑒𝒶𝓃 𝑅𝑒𝓃𝒶𝒾𝓈𝓈𝒶𝓃𝒸𝑒 | #historicalfiction2021
Fiction Historique"𝐇𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐚 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐧 𝐞𝐱𝐡𝐚𝐮𝐬𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧𝐞, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐈𝐕.𝐉𝐨𝐡𝐧 𝐨𝐟 𝐏𝐨𝐥𝐚𝐧𝐝. 𝐀𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐝𝐫𝐞𝐚𝐦𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐚𝐫, 𝐠𝐥𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐚𝐫𝐦𝐨𝐧𝐲..𝐈 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦. �...