{ Prologue }

416 36 13
                                    


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Η Νάνσυ είναι ένα δεκαεπτάχρονο κορίτσι. Ως έφηβη προσπαθεί να ανακαλύψει τον εαυτό της και να δει πια στο καλό είναι. 

Όμως αυτό της γίνεται ακατόρθωτο μιας και πρέπει να αντιμετωπίσει όλους γύρω της που την "πολεμάνε" με όποιον τρόπο. Την βρίσκουν φαινομενικά "αδύναμη" και την εκμεταλλεύονται. Την πατάνε χωρίς έλεος.

Την βρίζουν, την παρατάνε, την προσβάλλουν, την παρενοχλούν, την αγνοούν...

Με λίγα λόγια δεν έχει την ήρεμη, χαρούμενη εφηβική ζωή με τα πολλά πάρτι και τις πολλές παρέες που οι περισσότεροι ονειρεύονται. 

Αντιθέτως, το πολύ πολύ να έχει βγει 5 φορές σε ολόκληρο το γυμνάσιο και στα χρόνια που είναι στο Λύκειο.

Δεν είναι ότι δεν ήθελε. Το ήθελε και πολύ κιόλας. Ήθελε και αυτή να είναι μια φυσιολογική έφηβη όπως όλοι οι άλλοι.

Όμως, αν και έκανε στο σχολείο όσες παρέες μπορούσε και ήθελε, κανείς έξω και ανεξάρτητα από αυτό την σκεφτόταν. Και είχε βαρεθεί να κάνει αυτή πάντα το πρώτο βήμα. Ήθελε επιτέλους και κάποιος άλλος να προσπαθήσει για αυτήν.

Αυτό δεν έγινε ποτέ... Σε αυτό το σχολείο τουλάχιστον...

Όμως η οικογένειά της μετακομίζει. Και αυτή ελπίζει σε ένα καλύτερο μέλλον στο καινούριο της σχολείο και στον καινούριο της τόπο.

Θα πάρει, όμως, μια απόφαση που μπορεί να αλλάξει όλη της την ζωή.

 Πριν φύγει οριστικά από το χωριό που μένει, θα γράψει ένα γράμμα σε κάθε έναν που τη πλήγωσε όλα αυτά τα χρόνια. Σαν μια εκδίκηση για όσους νοιάζονταν έστω και λίγο και μια κατάθεση ψυχής σε όλους, θέλοντας να ξεκινήσει την νέα της ζωή χωρίς να την κρατά τίποτα πίσω.


Υ.Γ. Τα τραγούδια σε όλα τα κεφάλαια, δεν συνδέονται με τα γεγονότα με κανέναν τρόπο. Απλά είναι τραγούδια που λατρεύω και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας!! 💖



||||||  DISCLAIMER   |||||| 

Πρόκειται για εφηβική φαντασία. Ό,τι διαβάσετε είναι υπόκειμα της φαντασίας μου. Οποιαδήποτε ομοιότητα είναι εντελώς τυχαία.

|||||||||


[Α/Ν]  2 περίπου χρόνια αφού έγραψα αυτήν την ιστορία, αποφάσισα να την ξανανεβάσω. Πήρα αυτήν την απόφαση γιατί πιστεύω ότι ως ένα σημείο καλό είναι να δείχνουμε και κομμάτια μας που πλέον έχουν αλλάξει. Επίσης, η ιστορία είχε αρέσει σε αρκετά άτομα και μπορεί ακόμη να θέλει κάποιος να την διαβάσει.

Πλέον, δεν με αντιπροσωπεύει όσο κάποτε -σχεδόν καθόλου-. Όμως, είναι και αυτή ένα κομμάτι του εαυτού μου και με διαμόρφωσε σε αυτό που είμαι σήμερα.

Υπάρχουν λάθη από όλες τις πλευρές, το γνωρίζω, αλλά δεν προτίθεμαι -τουλάχιστον αυτήν την χρονική περίοδο- να τα διορθώσω. bear with them :)
Στο μακρινό μέλλον μπορεί να κάνω κάποια τεράστια διόρθωση, θα δούμε.


Ότι αναγνωρίζω τα λάθη και ότι δεν είμαι η ίδια όσον αφορά την γραφή, δεν σημαίνει ότι δεν αγαπώ αυτήν την ιστορία. 

Σίγουρα κριντζάρω, αλλά την αγαπώ με όλη μου την καρδιά, με διαφορετικό τρόπο απ' ότι αγαπώ τις άλλες μου ιστορίες.


Αν σας αρέσει αυτό που θα διαβάσετε, χαίρομαι πάρα πολύ εγώ και η μικρότερη βερσιον μου :)

(Αν δεν σας άρεσε τόσο, μπορείτε να τσεκάρετε τις άλλες ιστορίες μου. Μπορεί να σας ταιριάζουν περισσότερο. Όπως και να 'χει, ευχαριστώ πάρα πολύ!! :)


~MyGreatSmallWorld

Letter to you | ✓Where stories live. Discover now