{ 13 } - Προσπαθώ

110 17 7
                                    


"ΤΙ; Τον έδιωξες; Γιατί;" την ρώτησε η φίλη της η Ελένη, μόλις άκουσε τι είχε συμβεί.

Η Ελένη ήταν το πρώτο άτομο που γνώρισε η Νάνσυ όταν μετακόμισε στην Θεσσαλονίκη. Ζούσαν στην ίδια πολυκατοικία, σε διαφορετικούς ορόφους. Συναντήθηκαν πρώτη φορά όταν είχε έρθει στο σπίτι τους, η Ελένη με την μαμά της για να τους καλωσορίσουν στην πολυκατοικία.

Της είχε φανεί πολύ παράξενο. Νόμιζε ότι αυτά συνέβαιναν μόνο σε σειρές και ταινίες που ήθελαν να τα δείξουν όλα όμορφα και φιλικά. Πίστευε, επίσης, ότι η αποξένωση των ανθρώπων, ειδικά στις πόλεις, είχε φτάσει στο έπακρο. Πίστευε ότι δεν υπήρχε καμία επικοινωνία μεταξύ των συγκατοίκων σε ένα κτήριο, ότι δεν ενδιαφέρονταν κανείς για τον συνάνθρωπό του, ακόμα κι αν αυτός ήταν δίπλα του, ότι νοιάζονταν μόνο για τον εαυτό τους και κανέναν άλλο. Μπορεί και να ισχύει για κάποιους ανθρώπους, αλλά τουλάχιστον αυτά τα δύο άτομα την είχαν διαψεύσει και το εκτιμούσε πολύ. Για ακόμα μια φορά οι θεωρίες ζωής της "έπεσαν στο κενό".

"Τι γιατί; Επειδή είμαι ο πιο χαζός και αμήχανος άνθρωπος! Ήταν μπροστά μου το άτομο που ήθελα να δω πιο πολύ από όλα, μου είπε όσα ήθελα να ακούσω από το δικό του όμορφο στοματάκι και εγώ τι έκανα; Τον έκανα να νιώσει άσχημα για ό,τι μου είπε και για ό,τι είναι. Τον έκανα να νιώσει άσχημα που έχει κι αυτός μια αδυναμία όπως όλοι οι άνθρωποι. Πάει, δεν θα θέλει να μου ξαναμιλήσει. Τι να μου μιλήσει, ούτε στα μάτια του δεν θα θέλει να με δει. Τα έκανα σκατά!!" είπε η Νάνσυ στην φίλη της κλαψουρίζοντας, στην προσπάθεια της να μην κλάψει κανονικά.

"Έλα ρε φιλενάδα!! Η αλήθεια είναι ότι του τα πες λίγο απότομα, αλλά αν πραγματικά είναι ερωτευμένος μαζί σου δεν θα τα παρατήσει τόσο εύκολα. Από την στιγμή που βρήκε την δύναμη κι σου είπε ότι ένιωθε, δεν νομίζω να τα παρατήσει τόσο εύκολα. Όλα καλά θα πάνε! Μην ανησυχείς! Κι αν τα παρατήσει, αυτός χάνει. Τέτοια κοριτσάρα που είσαι!! Και δεν κατάλαβα, δεν θα κάτσουμε να μιζεριάζουμε για ένα αγόρι. Είμαστε ανεξάρτητες και δυνατές γυναίκες. Πάμε σήκω!" της είπε προσπαθώντας να την εμψυχώσει και να της φτιάξει την διάθεση.

Προσπάθησε να την πείσει να περιποιηθεί λίγο τον εαυτό της και να πάνε μια βόλτα στην νέα παραλία της Θεσσαλονίκης. Αυτή δέχτηκε, μόνο όμως με τον όρο ότι θα έπαιρναν να φάνε παγωτό από το αγαπημένο της ζαχαροπλαστείο, που έκανε το πιο ωραίο και ξακουστό παγωτό σε όλη τη Θεσσαλονίκη. Αγαπημένες της γεύσεις ήταν η σοκολάτα και το cookies. Μπορεί να είναι πολύ βασικές και συνηθισμένες, αλλά τις λάτρευε. Μόλις γευόταν αυτές τις γεύσεις, η διάθεση της έφτιαχνε αμέσως. Κι αυτό χρειαζόταν εκείνη την στιγμή.

Letter to you | ✓Where stories live. Discover now