{ Epilogue }

162 17 69
                                    


Οι μέρες, οι μήνες, τα χρόνια, πέρασαν τόσο γρήγορα που με δυσκολία το κατάλαβαν οι ήρωές μας

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Οι μέρες, οι μήνες, τα χρόνια, πέρασαν τόσο γρήγορα που με δυσκολία το κατάλαβαν οι ήρωές μας. Η ζωή έτρεχε. Μαζί της κι αυτοί.

Πολλά άλλαξαν σε αυτά τα τριάντα χρόνια.

 Η Αφρούλα, αποφοίτησε από την σχολή της και έγινε πτυχιούχος Μοριακής Βιολογίας. Όμως, δεν κατάφερε να βρει δουλειά σε αυτόν τον τομέα και κυνήγησε το όνειρο της για το τραγούδι. Έκανε κάποιες δουλειές, αλλά οι προσδοκίες της ήταν πολύ μεγάλες και παράτησε την καριέρα της ως τραγουδίστρια λόγω τη απογοήτευσης της.

Με τον Μανώλη, χώρισαν στο πρώτο έτος της σχολής. Ήταν ένας ακόμα εφηβικός έρωτας που το "για πάντα" και το "σ' αγαπώ" είχε πολύ μικρή σημασία και εμβέλεια.

Όσο κι αν είχε αλλάξει, ο Μανώλης παρέμενε επιπόλαιος και υπόδουλος των παθών του. Έτσι, μια μέρα, μεθυσμένος όπως ήταν απάτησε την Αφρούλα. Όταν ξύπνησε το πρωί και συνειδητοποίησε τι έκανε φρίκαρε, αλλά αποφάσισε να το κρατήσει μυστικό από τη Αφρούλα. Τα ψέματα και τα μυστικά, όμως, τον "έτρωγαν" μέσα του και ένα βράδυ που τη επισκέφτηκε στη Αλεξανδρούπολη, αποφάσισε να της πει τα πάντα. Αυτή φυσικά και τον έδιωξε για πάντα από την ζωή της. Είχε πληγωθεί αρκετά σε όλη της την ζωή. Δεν άντεχε και άλλη προδοσία.

 Ο Μανώλης μετά από αυτό έπεσε σε κατάθλιψη. Δεν μπορούσε να αποδεχτεί ότι κατάφερε να διώξει το μόνο άτομο για το οποίο πάλεψε και άξιζε πραγματικά. Παράτησε την σχολή του και μετά από κάποιο καιρό έγινε εθελοντής στο πλήρωμα μιας μεγάλης ναυτιλιακής εταιρίας. Έτσι, με όλα τα ταξίδια, ξέφευγε από την ζωή, τις σκέψεις του και την πληκτική καθημερινότητα.

 Η Νικολέτα δεν κατάφερε να μπει σε σχολή της αρεσκείας της και σταμάτησε τις προσπάθειές της με τις πανελλαδικές. Μετά από αποταμίευση και πολύ σκληρή δουλειά ως σερβιτόρα, έκανε εγγραφή σε μια ιδιωτική σχολή κομμωτικής. Εκεί, γνώρισε τον Παναγιώτη. Έβγαιναν για λίγους μήνες, αλλά η Νικολέτα έμεινε έγκυος. Αυτός μπροστά στις ευθύνες και στην υπευθυνότητα, δείλιασε και εξαφανίστηκε, χωρίς να αφήσει πίσω του κάποιο σημάδι ή κάποια εξήγηση. Η Νικολέτα μέσα στην απελπισία της και στον φόβο για το πώς θα μεγαλώσει μόνη της ένα παιδί, έκανε έκτρωση, κάτι που αργότερα μετάνιωσε.

Letter to you | ✓Where stories live. Discover now