Γεια σας Μαίρη κι Αγγελική!
Απ' ότι καταλάβατε αυτό το γράμμα είναι για εσάς. Μην τρομάζετε όμως! Εσείς δεν με πληγώσατε ποτέ. Κάθε άλλο, εσείς ήσασταν αυτές που με βοήθησαν όσο κανένας άλλος να επιβιώσω σε αυτό το σχολείο.
Αρχικά, να διευκρινίσω κάτι σε εσάς και σε όλους τους άλλους που το διαβάζουν. Αν και θα μπορούσα να γράψω ένα γράμμα στην κάθε μία σας, θεώρησα καλύτερο να είναι τελικά μόνο ένα. Έτσι κι αλλιώς είστε κολλητές από πολύ μικρές και ότι κάναμε το κάναμε όλες μαζί.
Λοιπόν... Εμείς γνωριστήκαμε στην Α' Λυκείου.
Ήταν η μέρα του αγιασμού. Διαφορετικό σχολείο, κάποιοι ίδιοι συμμαθητές με την προηγούμενη χρονιά και κάποιοι διαφορετικοί.
Εγώ περιπλανιόμουν μαζί με κάτι κορίτσια προσπαθώντας να μάθουμε τα νέα κατατόπια. Εσείς στεκόσασταν σε μια γωνιά συζητώντας.
Τα κορίτσια που ήμουν μαζί τους, όντας πολύ κοινωνικά, σας είδαν και θέλησαν να σας γνωρίσουν. Τους είχε κάνει εντύπωση, όπως και σε όλους τους άλλους, το γεγονός ότι φορούσατε φούστες, οι οποίες ήταν μέχρι το γόνατο και όχι μίνι όπως συνήθιζαν να φοράνε πολλά
Φαινόσασταν διαφορετικές από όλους τους άλλους. Tότε δεν το εκτίμησα. Ήμουν προκατειλημμένη, όπως όλοι οι υπόλοιποι και πίστευα πως δεν είναι "σωστό", ωραίο και να είναι κάποιος διαφορετικός. Πίστευα πως για να είναι κάποιος ευτυχισμένος, πρέπει να είναι αποδεκτός από τους πάντες. Ξέρω, αυτό είναι τουλάχιστον απαράδεκτο και άλογο, αλλά αυτήν την πεποίθηση είχα τότε και αυτό προσπαθούσα να επιτύχω. Να γίνω αρεστή από όλους.
Όταν ήρθαμε σε εσάς για να συστηθούμε, η αλήθεια είναι ότι ξαφνιάστηκα. Περίμενα να γνωρίσω δύο σοβαρά, υπερβολικά σεμνά κορίτσια με τα οποία δεν θα είχα ούτε ένα κοινό ενδιαφέρον. Αντιθέτως, συνάντησα δύο πολύ ευδιάθετα και "ανοιχτά" κορίτσια. Με κάνατε από την πρώτη στιγμή να σας συμπαθήσω και να θέλω να μάθω περισσότερα πράγματα για εσάς.
Μετά από πέντε λεπτά συζήτησης, τα κορίτσια με τα οποία ήμουν μαζί προηγουμένως, έφυγαν και συνέχισαν την περιπλάνησή τους στην αυλή του σχολείου. Εγώ έκατσα μαζί σας και αποδείχτηκε πως ήταν η καλύτερη απόφαση που θα μπορούσα να πάρω.
Με τον καιρό, αρχίσαμε να κάνουμε συνεχώς παρέα και να γινόμαστε πραγματικές φίλες. Λάβετε υπόψιν σας, ότι με μεγάλη δυσκολία λέω κάποιον φίλο μου. Οπότε, εσείς μπήκατε πραγματικά μέσα στην καρδιά μου και δεν σκοπεύω να σας βγάλω από εκεί.
BẠN ĐANG ĐỌC
Letter to you | ✓
Teen FictionΗ Νάνσυ έχει υπομείνει πολλά στην σχολική της ζωή. Ήρθε όμως επιτέλους ο καιρός να φύγει από το σχολείο που τόσο μισεί. Αποφασίζει λοιπόν να γράψει ένα γράμμα σε κάθε έναν που την πλήγωσε όλα αυτά τα χρόνια και σε αυτούς που έκαναν την ζωή της κάπως...