Rose se je zbudila, si pomela oči in vstala. Kako je bila utrujena, še bi spala, zdaj pa jo budi mlajša sestrica. Kakšna smola! Utrujena se je spravila na delo. Danes bo imela delovni dan. Temeljito bo počistila celo zgornje nadstropje velikanske hiše. Začela je čistiti, zraven pa je prelepo pela. Mama jo je slišala in pomislila, kako dobra pevka bo nekoč Rose.
Delala je celo dopoldan, potem pa, okrog opoldneva je zaslišala trkanje. Prestrašila se je. Odprla je vrata in pogledala, kdo je zunaj, a ni bilo nikogar. Zato se je odločila čistiti naprej. Ko se je lotila čiščenja oken, pa je zagledala, da na okno pravzaprav trka čudovita sova. Rose se je zdelo še bolj čudno, da je imela nase privezano pismo. Odprla je okno in hitro vzela sovo. Prebrala je pismo, ki se je glasilo takole:
Spoštovana gospodična Rose Grubar!
Z veseljem ti sporočamo, da si sprejeta na Bradavičarsko akademijo, šolo za čarovnike!
Ker živiš v bunkeljski družini (nečarovniški), bomo k tebi na dom poslali čarovnika, da tebi in tvojim staršem vse podrobneje razloži. Upam, da se vidimo 1. septembra.
Sova s potrdilom, da prideš, naj prileti do 31. avgusta. Vlak za na akedemijo odpeje 1. septembra, ob 11. uri na peronu 9 in 3/4.
Spodaj prilagam list s potrebščinami za prvo leto.
Želim ti veliko zdravja in upam, da se vidiva!
Harry Potter, ravnatelj Bradavičarske akademijePotrebščine, ki jih potrebuješ na akademiji:
čarovniška palicatrije plašči za vsakdannajmanj en čarovniški klobukvečerni plaščrezervna oblačilaškornjipergamenti in peresašolska torba z učbeniki (po učbenikih povprašaj pri prodajalcu)sovaleteča metla (da, že v prvem letniku!)
Rose je pismo prebrala trikrat, a še vedno ni mogla verjeti, kar je prebrala. To je preprosto nemogoče! Čarovnica, ona? Ojoj, kako si želi na akademijo, čeprav je prepričana, da bo mama razočarana. Vpisala jo je namreč na prav posebno pevsko šolo. Sedaj ji bo pokvarila vse načrte. Ampak preden bo kaj verjela bo počakala, da pride tisti čarovnik na dom.
Še cel dan je bila Rose zelo vznemirjena, ampak čeprav jo je mama vprašala, kaj je, ni niti črhnila o čarovniški akademiji. Le čakala je, da se bo prikazal čarovnik. Njena mlajša sestrica Lolly pa se ji je samo smejala in jo zafrkavala. Rose pa je bila polna upanja. Zvečer je nerada šla spat, ker je upala, da bo morda zdaj prišel čarovnik...Vendar jo je mama prisilila, da je šla spat. Lahko je le še upala, da se čarovnik prikaže jutri.
YOU ARE READING
Njegov dvojček ✔️| Harry Potter Fanfiction
FanfictionRose je bunkelj, a kmalu izve, da to ni res. Postane prava čarovnica, hodi na Bradavičarsko akademijo, se spoznava z magijo in raziskuje svet čarovnikov. Podajte se na njeno pot čarovnije in si preberite poglavja! Knjigo objavljam tudi na Virtualni...