MIŁEGO CZYTANIA MISIAKI!
-Boże...
- Uspokój się i mów o co chodzi Lydia!
- Matko!!!
- Lydia!!!
- No dobrze... Już mówię... Tylko ostrzegam, nie mdlejcie dziewczęta- odpowiedziała Martin z wyraźnym podnieceniem w głosie.- One Direction pojawią się na balu!!
- CO TY GADASZ! -krzyknęłam, na co wszyscy, aż podskoczyli ( mówiąc ,,wszyscy'' mam na myśli Stilesa, Scotta, Kirę, Liama i Malie). Staliśmy na korytarzu, przy gazetce szkolnej, gdy nagle Lydia przeczytała ogłoszenie o balu wiosennym. Małym druczkiem, który bardzo łatwo można było przeoczyć, istniał napis:
GWIAZDA WIECZORU: ZESPÓŁ ONE DIRECTION!!!
- NIE WIERZE! - powiedziała Kira, po czym wzięła do ręki owe ogłoszenie.
- Daj to – powiedziała Malia i wyrwała jej kartkę.- Mam nadzieję, że to nie fake... One Direction w Beacon Hills?!
- Też się dziwie, aczkolwiek to wspaniała wiadomość! - odpowiedziała Lydia. Jednak w momencie, gdy wszystkie dziewczyny zachwycały się przybyciem chłopaków do Beacon Hills, chłopcy ze stada kompletnie nie rozumieli w czym tkwi nasza fascynacja ich osobami.
- Co to jest to One Direction? -spytał Stiles.
- Co. To. Jest? CO TO JEST!? - krzyknęłam.
- Nie unoś się tak. Boje sie ciebie...– powiedział Stiles, lekko się ode mnie odsuwając i szeroko się uśmiechnął.
- One Direction to grupa 5 chłopców mniej więcej w naszym wieku- powiedziała Kira.
- Grupa 5 utalentowanych, przystojnych, dobrych, życzliwych, wspierających się chłopców- poprawiłam ją.
- Tak. Dokładnie. Tutaj masz zdjęcia – powiedziała Lydia do Stilesa i pokazała mu swój telefon, wskazując wszystkich po kolei- Zyan Malik, Niall Horan, Liam Payne, Harry Styles i Louis Tomlinson
- Jedyne co mi się w tym całym Harrym podoba, to nazwisko – powiedział Stiles, biorąc do ręki kopię ogłoszenia, a reszta stada momentalnie zaczęła się śmiać.
- A mi w tym Payne tylko imię – dodał Liam.
- A ja... nie mam co dodać bo nie ma tutaj żadnego Scotta czy McCalla- oznajmił Scott.
- Który wam się najbardziej podoba- spytałam. Pytanie było skierowane do dziewczyn, aczkolwiek Liam był szybszy i pierwszy odpowiedział na moje pytanie.
- Chyba Harry jest najprzystojnieszy
Wszyscy momentalnie zaczęliśmy śmiać się do rozpuku, a Stiles poklepał go po ramieniu i powiedział:
- Nie chce nic mówić, ale to pytanie było skierowane do dziewczyn – oznajmił i zwił się ze śmiechu. Liam lekko się zawstydził i szybko wytłumaczył, że to było tylko na żarty i dobrze wiedział, że to pytanie nie było do niego skierowane.
Kiedy wszyscy już się uspokoili, powtórzyłam moje pytanie i natychmiastowo dostałam odpowiedzieć od wszystkich dziewczyn.
- Ewidentnie Liam – powiedziała Lydia.
- Zyan- oznajmiła Malia.
- A mnie się tam podoba Niall – dopowiedziała Kira. - A tobie?
- Harry... Najbardziej uroczy ze wszystkich – odpowiedziałam, po czym spojrzałam na chłopców.- Wy też moglibyście zacząć śpiewać. Bylibyście najlepszym zespołem jaki kiedykolwiek by powstał- oznajmiłam z przekonaniem.
CZYTASZ
I love you...// Stiles Stilinski 🥍 (ZAKOŃCZONE)
Hombres LoboCamila Presas to nietypowa nastolatka i nowa uczennica w szkole w Beacon Hills. Jest sierotą, mieszkającą ze starszą siostrą Clary. Obie często się przeprowadzają, co po czasie przestaje podobać się młodszej z nich. Powód przeprowadzek jest jeden. P...