Bölüm 5: Şişe çevirme

1.8K 112 44
                                    

Keyifli okumalaar <3

İnci ile odaya çoğu eşyamızı yerleştirip akşam yemeğini yemek için dışarı çıkmıştık. İlk defa arkadaşlarımla beraber böyle bir tatile geldiğim için heyecanlıydım ve herşeyin tadını çıkarmak istiyordum. Ömerlerin masasına doğru ilerleyip oturduk.

Bizim okuldan iki kız ve bir erkekle konuşarak yemek yiyorlardı. Yağızın yanındaki sandalyeyi çekip oturdum.

"Afiyet olsun gençler." dediğimde hepsi gülümseyerek "Sanada" dediler.

Tam yemeğime hayvan gibi saldıracakken evde olmadığımı farkettim ve kibarca yemeğe başladım. Alışkın olmadığım için biraz zor olmuştu kibar yemeğe çalışmak.

Bir kaç dakika geçtikten sonra baktım ki bana bakan yok önümdeki tavuklu pilava saldırdım.

On beş dakikada önümdeki tavuklu pilavı, içine ekmek doğradığım mercimek çorbasını,salatayı ve yoğurdu bitirmiş ve üstüne üstlük üç bardak kola içmiştim.

Hayvan gibi yiyorsun.

Ama iyi tarafından bakarsak kilo da almıyorum. Evet, o şanslı insanlardan biri de benim.

Akşam yemeğinden sonra hep beraber kumsala gittik. Toplam on iki kişiydik ve boş boş duracağımıza şişe çevirme oynamaya karar verdik. Biz İnci ile hemen Yağız ve Ömerin arasına oturduk. Karşımıza da Poyrazlar oturdu,şu Hande ve Melis denen iki dingilde buradaydı. Bir de Poyrazların okulundan Demir ve Caner olarak iki erkek daha vardı.

İlk şişeyi çeviren kişi Yağız olmuştu ve sorduğu kişi de Begümün yakın arkadaşı olan İpekti.

"Doğruluk mu? Cesaret mi?" Diye sordu Yağız.

"Doğruluk tabi ki sana cesaretlilik der miyim?"

Yağız dudaklarını sahte bi üzüntüyle büküp ''Güvenmiyor musun yoksa bana!" dediğinde İpek göz devirerek konuşmaya başladı.

"Şuan tam olarak bütün erkeklerden soğudum."

Yağız kavgayı devam ettirecekken Ömer artık yeter manasında dizine vurdu ve oyun devam etti.

"Doğruluk.'' dedi İpek.

"Bize en önemli sırrını söyle."

İpek bir an duraksadı ve sonra derin bir nefes alıp bize döndü "Aranızdan birinden hoşlanıyorum."

İpek bunu dediğinde:

Yağız çöken whatsapp mooduna girmişti. Diğerleride pabucu dama atılan eski ev terliği.

Acaba kimden hoşlanıyor? Onur ve Poyraz olamaz kardeş gibiler bildiğim kadarıyla, Ömer zaten olamaz onunla bir kere bile konuşmadı ve ben kuzencağızımı Begüme ayarlayacağım, yeni gelen çocuklarda olamaz çünkü Demiri tanımıyor, Canerin sevgilisi var. Geriye sadece Yağız kalıyordu. Bundan sonra matematik problemlerini de böyle çözeceğim.

Herkes şaşkın şaşkın bakarken ben daha fazla İpeği zor durumda bırakmamak için birden ortada duran şişeyi aldım ve konuşmaya başladım. "Çok normal bir şey bence, neye bu kadar şaşırdınız anlamadım. İlk defa mı aşık olan bir insan görüyorsunuz?"

Herkes bana döndü bu sefer ve şişeyi çevirdim. Poyraz ve bende durmuştu. Çok fazla şaşırmadım çünkü karşı karşıya oturuyorduk. Soran taraf bendim.

"Doğruluk mu? Cesaretlilik mi?"

"Doğruluk."

Ben şimdi ne sorayım buna? Aklımda ki en iğrenç soru: Tek kalınca burnunu karıştırıp sümüğünü kanepeye yapıştırıyor musun?

Düşman Okullar TatildeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin