0.4

47.5K 2.7K 2.1K
                                    

Medya, Ulaş'a bakarken Yamaç 😨💜

*

ulasamiyorum: Yamaç abi, yüksek müsaadeli affınıza sığınarak size bir şey sormak istiyorum

ulasamiyorum: Hayır, gerçekten durumdan asla rahatsız değilim ancak beni neden dövmediniz acaba?

ulasamiyorum: Yoksa benden korktunuz mu? *-*

yamacimagel: Ulaş, gece gece sinirlerimi zıplatmak için mi yazdın lan bana?

yamacimagel: Bu arada son yazdığın mesajı okumamış gibi yapacağım.

ulasamiyorum: Neden ki Yamaç abi? Benim kaslı vücudumu görünce korkmuşsun işte basbaya!

yamacimagel: Senin bu tatlı dilin neden yüz yüze geldiğimizde hiç açılmadı acaba?

ulasamiyorum: Ehehe şey *-*

ulasamiyorum: O sırada farklı şeyler düşünüyordumda ondan konuşmadım ben, sizden korkmamla falan hiç alakası yok yani!

yamacimagel: :D

yamacimagel: Her neyse, seni dövmedim çünkü ufak tefek bir şeysin. Bir vursam amele sümüğü gibi yere yapışırsın.

ulasamiyorum: Kolaysa vurun da görelim Yamaç abi!

yamacimagel: Sen ölmeyi bayılmak zannediyorsun herhalde?

ulasamiyorum: Ehehe şaka şaka, gül diye *-*

yamacimagel: Gece gece siktir git çocuk, belanı benden bulma bak!

ulasamiyorum: Terbiyesizsiniz! Lütfen benimle konuşurken küfür kullanma Yamaç abi, çok kötü olur bak!

yamacimagel: Çok merak ediyorum Ulaşcığım, ne yapabilirsin bana acaba?

ulasamiyorum: Ağzınıza acı biber sürerim!

yamacimagel: Başka bir şey de sürebilirsin :d

ulasamiyorum: Anlamadım başka ne sürebilirim ki?

yamacimagel: hiiç :d

yamacimagel: Neyse hadi uyku saatin geldi senin, sütünü içte uyu velet.

ulasamiyorum: Sizi kınıyorum Yamaç abi, bir iyi geceler demek bu kadar zor olmamalı, ayıp yahu!

yamacimagel: İyi geceler Ulaş?

ulasamiyorum: Size de *-* (görüldü 23.10)

*

Bir sonra ki bölüm text değil, kısa bir düz metin olacak ehehe

Umarım sıkılmıyorsunuzdur, keyifli okumalar. 💜🌈

YAMAÇ (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin