FİNAL

24K 1.3K 516
                                    

Son bir kez, keyifli okumalar. 💜🌈

~

yamacimagel: Seni çok özledim.

ulasamiyorum: Daha bir kaç saat önce birlikteydik ama Yamaç! 😡😡🐰

yamacimagel: Olsun, bu seni özlememe engel değil ki.

yamacimagel: Ya Ulaş, çok seviyorum ben seni valla bak.

ulasamiyorum: Sen bugün biraz duygusal mısın sanki?

yamacimagel: Sanırım...

yamacimagel: Nasıl desem şuan kendimi çok değişik hissediyorum.

yamacimagel: İçimde bir boşluk var sanki ve bu boşluğu dolduracak tek kişi sensin şuan.

yamacimagel: Böyle sıkı sıkı sarılasım var sana, kokun burnumun direğini sızlatıyor.

yamacimagel: Ağladım az önce biraz biliyor musun?

yamacimagel: Keşke hep yanımda olsanda sana sıkıca sarılıp o bebek kokunu içime çekebilsem. Sen yanımdayken böyle var yaa eriyorum resmen pofuduk bir şeye dönüşüyorum.

yamacimagel: Şuan bunları okurken nedense ağladığınıda hissediyorum.

ulasamiyorum yazıyor...

yamacimagel: Dur sakın bir şey söyleme, yalnızca içimdekileri dökmek istiyorum.

yamacimagel: Ben bazenleri sana sarılamadan, öpmeden rahat uyku uyuyamıyorum biliyor musun? Gözüme bir gram uyku girmiyor.

yamacimagel: Ya işte gülüşün, kıkırtıların geliyor aklıma istemsizce mal mal sırıtıyorum ev de. Annem falan deli diyor ama ne yapayım? Kendimi durduramıyorum ki.

yamacimagel: Bunu söylemekten biraz utansam da yine de söyleyeceğim, içimde birikiyor sonra.

yamacimagel: Dalga geçersen ısırırım seni zaten! 🐰🐰

yamacimagel: Her gece uyumadan önce mutlaka gün içinde konuştuklarımızı baştan sona kadar okuyorum 👉🙈👈

ulasamiyorum yaziyor...

yamacimagel: Dalga geçme, aynı şeyi seninde yaptığını biliyorum tavşancık ;)

yamacimagel: Şuan seni hayal ediyorum da...

yamacimagel: Kesinlikle ve kesinlikle o öpmeye doyamadığım yumuşacık yanakların kıpkırmızıdır şuan, eminim. Mutluluktan ve birazcık da utançtan dolayı mavilerin irileşmiş ve parlıyordur kesin. Yanılıyor muyum?

yamacimagel: Ha, tavşan dişlerinle tatlı kırmızı alt dudağınıda dişliyorsundur şuan kesin. Heyecandan yerinde duramayıp evin içinde pıtı pıtı gezdiğini tahmin etmekte zor değil haliye 🐰🐰

yamacimagel: Yine sana olan sevgim kabardı bak. Ben daha fazla dayanamayacağım sanırım.

ulasamiyorum: Yamaç...

ulasamiyorum: ÇSBUCSKK BULYŞUYPRUZZ HEMMSN EVDEN ÇIKIYPRSUN VE HEMMEN BULUŞYP SIKI SIKI SARILIYORUZ TMAMA MI???

ulasamiyorum: Mahfettin beni bicdansız 😡😡

yamacimagel: O KADSR SIKI SARILACAĞIM Kİ SANA BOĞULACAKSIN BEBEĞİM GTÜME FÜZE TSKTIM 5 DAKİKAYA ORDAYIM HRRR 🐰🐯❤

~

(Yarım saat sonra)

"Kıçım dondu Yamaç! Hani beş dakikaya buradaydın!!"

Ulaş huysuzca konuşup Yamaç'ın cevap vermesini beklemden boynuna atladı ve ona sıkı sıkı sarıldı. Öyle güzel şeyler söylemişti ki, evin içerisinde salya sümük oturup ağlamıştı Ulaş. Onu o kadar çok seviyordu ki, şuan boynuna sıkı sıkı sarılsa bile özlüyordu işte.

YAMAÇ (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin