DİKKAT! Bu bölüm değişik fantaziler içermektedir. Soslar, erotik müzikler ve bağlamalı bir bölüm olmakla birlikte cinsellikte içerir haliyle. Rahatsız olacaklar okumasın lütfen ♡
Kontrol etmeden atıyorum, umarım hatam yoktur...
*
"Pekâlâ, bu beklediğim son şey bile değildi." Dedi Yamaç bilekleri yatak başlığına bağlı bir vaziyette yatarken.
Karşısında ki çocuk ona sinsi bir şekilde gülümsüyor ve ardından buda yetmezmiş gibi öpücük atıyordu. Yamaç ağzının içinde homurdanmaya devam ederken dilini alt dudağının içinde gezdirdi. "Ya Ulaş, sen masum bir şeydin ne oldu sana böyle?" Dedi ağlamaklı çıkan sesiyle bileklerini zorlamaya devam ederken.
Ulaş kıkır kıkır güldü ve dudaklarını büzerek bilmiyorum anlamında omuzlarını kaldırıp indirdi ve kaşlarını çattı. İki elinide beline koyup eğilirken burnunu kırıştırarak işaret parmağını Yamaç'a doğru salladı. "Beni bu hâle sen getirdin." Dedi sinirli bir ufak çocuk gibi konuşurken. Yamaç ona gözlerini devirdi.
Okuldan sonra Ulaş'ın evine gelmişlerdi ve bir süre boş boş uzanıp öpüşüp koklaşmışlardı. Yamaç her zaman ki gibi işi farklı bir boyuta taşımak isterken bu defa hiç beklemediği bir sorunla karşılaşmıştı. Ulaş nasıl yaptıysa üzerinde uzanırken aklını karıştırmayı başarmış ve bileklerini sıkıca yatak başlığına bağlamıştı.
Şimdi ise karşısında ona sinsice sırıtıyor ve açtığı erotik şarkıyla bedenini kıvrak bir şekilde hareket ettiriyordu. Ha, bir de masanın üzerinde duran çikolata sosuna kaçamak bakışlar atıyor, dudaklarını dişliyordu. Yamaç korkuyla yutkundu.
"Ne yapacaksan çabuk yap vicdansız! Korkuyorum burada." Diyerek homurdandı ve sinirli bir şekilde nefes alıp vermeye başladı. Ulaş onun bu haline gülerek 'hayhay' diye ağzının içinde söylendi ve elini tişörtünün eteklerine atarak yavaşça üzerinden çıkarmaya başladı. Yamaç'ın gözleri üzerindeyken vücudu yanıyordu adeta.
Kafasının üzerinde iki tur döndürerek rastgele bir yere fırlattı tişörtü ve alt dudağını sertçe dişleyerek Yamaç'ın gözlerinin içine baktı. Yamaç ona aç gözlerle bakıp dudaklarını yalamaya başlarken Ulaş yavaşça yatağa çıkıp emekleyerek onun üzerine ilerledi.
"Sonunda." Yamaç'ın sabırsız çıkan sesiyle gülümseyerek bacaklarını iki yana açıp aletinin tam üzerine oturdu. Kollarını karşısında ki sabırsız bedenin omuzlarına sıkıca sararken burunları birbirine değecek kadar yakınlaştı ve dudaklarına sıcak nefesini bıraktı. "Durmam için yalvaracaksın." Dedi muzip bir ses tonuyla. Yamaç onu umursamadan dilini uzatarak alt dudağına değdirdi ve bir süre orada oyalandı. Ulaş'ın nefes alış veriş sesleri bir hayli hızlanırken Yamaç daha fazla dayanamayarak dudaklarını sertçe karşısında ki kırmızılıklara bastırdı.
Öyle bir öpüyordu ki Ulaş bir an karşılık veremeden öylece kalakaldı. Ardından kendine gelerek dudaklarına aynı şekilde sertçe karşılık verdi ve üst dudağını sıkıca kavrayarak emmeye başladı. Ağzının içine girmek için çabalayan dile geçiş izni vererek dudaklarını araladığında boğukça inledi. Dilini kavrayan bir başka sıcak dille Yamaç'ın ağzına boğuk bir mırıldanma gönderdi ve ağzının içini ıslak öpüşleriyle talan etmeye devame etti.
Kalçasını yavaş bir şekilde oynatmaya başlarken Yamaç yüksek sesle inleyince dudaklarının üzerinde gülümsedi ve dilini son kez kavrayıp emerek alt dudağına sulu bir öpücük kondurdu. Ardından dudaklarını çenesine doğru indirdi ve kesik bir nefes alarak kokusunu içine çekti. Çene hattı boyunca dudaklarını gezdirerek aynı işlemi yapmaya devam etti.