1.5

36.4K 2.1K 689
                                    

*

"Yamaaç! Kanka bak şurada upuzun bir poster var, görüyor musun?"

Yamaç, Aras'ın gösterdiği yerde ki postere bakıp masumca kafasını salladı. Arkadaşlarıyla beraber film izlemeye gelmişlerdi. "Evet, neden ki?"

"O işte sana girsin."

Aras, bir kahkaha patlatarak Yamaç'tan uzaklaşıp Doğan'ın arkasına saklandığında Yamaç gözlerini devirip ilerlemeye devam etti. Bazen Aras gerçektende çocuk gibi olabiliyordu.

"Oğlum bence aşk meşk filmine girmeyelim. Racona ters abi bir kere! Ne öyle mıç mıç, tövbestağfurullah." Yakup ayıplarcasına konuştuğunda Yamaç ona el hareketi çekmişti. Yakup, sizden adam olmaz diye ağzının içinde mırıldanıp tıpış tıpış yeniden arkadaşlarını takip etmeye devam etti.

Aras ve Doğan mısırların olduğu yere giderken Yamaç gözlerini memnuniyetsiz bir şekilde etrafında gezdirdi. Böyle kalabalık yerleri pek sevmezdi.

O sırada gözlerine takılan bedenle kaşları havalandığında hızlıca telefonunu cebinden çıkararak eline aldı. Ulaş, dalgın bir şekilde elinde ki iki bilete bakıyordu.

yamacimagel: Seni görebiliyorum.

yamacimagel: Neden tek başınasın?

ulasamiyorum: Ben seni göremiyorum.

yamacimagel: Bakma öyle yavru tavşan gibi etrafına. Sol çarprazda, yürüyen merdivenin yanındayım hemen.

ulasamiyorum: Ah, gördüm sonunda seni Yamaç abi!

yamacimagel: Bir zahmet gör Ulaş! O kadar el salladım lan, amcanın biri geçerken beşlik çaktı.

yamacimagel: Gülme öyle.

ulasamiyorum: Tamam tamam *-*

yamacimagel: Eee, neden tek başınasın? Cevap vermedin.

ulasamiyorum: Arkadaşımla film izleyecektikte, bayadır bu filmi bekliyordum ben.

ulasamiyorum: O da gelmeyince kaldım böyle. Tek başımada film izlemeyi sevmiyorum, girmedim ben de.

yamacimagel: Anladım.

ulasamiyorum: Sana ve arkadaşlarınıza iyi film seyretmeler Yamaç abi, umarım çok eğlenirsiniz.

ulasamiyorum: Görüşmek üzere.

yamacimagel: Umarım mısıra alerjin yoktur Ulaş.

ulasamiyorum: Ne demek istedin acaba Yamaç abi? Tam olarak anlayamadım da ben 👉👈

yamacimagel: Hiç :d

*

Diğer bölüm bol boll feelsli bir şeyler olabilir ehehe ^-^

Keyifli okumalar. 💜🌈

YAMAÇ (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin