Fancy

630 46 12
                                    

Taehyung POV

-Taehyung, kelj fel hasadra süt a Nap! -szorítja el vérkeringésem új szobatársam. Tettére csak felmordulok, majd elfordulok a másik oldalamra. -Ember esküszöm, ha nem kellsz fel kiszipolálom a véredet! -mondta közel hajolva fülemhez, mire kirázott a hideg.

-Fent vagyok! -ugrottam ki az ágyból egy pillanat alatt.

-Szuper, mert körülbelül háromnegyed óra múlva el kell indulni, és te még csak most keltél fel. -mondja nyugodtan, majd még hozzáteszi, hogy csinált reggelit, és kimegy a szobából. Te. Most. Komolyan. Beszélsz?! Negyvenöt percem van megreggelizni és rendbe szedni magamat az első napon? Az ilyen emberek (vagy inkább vámpírok), normálisak? Nekem minimum egy óra hosszára van szükségem!

-Yoongi, arra nem gondoltál, hogy nincs mit felvennem? -sétálok ki idegesen a konyhába.

-Adok én neked egy olyan ruha hiányt, hogy a faliórát lehányod! -fordul meg vérben forgó szemekkel. Ebben a pillanatban döntöttem el, hogy nem fogok vele veszekedni, hisz lélektükreim előtt lepergett az egész életem az elmúlt három másodpercben. -Gyere, választok neked valamit. -amint kimondta karon ragadott. Kicsi termetű, ezzel ellentétben rohadt erősen szorított. Muszáj volt tartanom a ritumst, nehogy leessen a karom.

-Tudod egyáltalán mi illik össze? Ráadásul egy első napra?

-Én vagyok a koreai Lakatos Márk baszod.

-Azt inkább ne, köszi.

-Nincs választásod! -mondta, majd találomra kikapott pár szoknyát, illetve haspólót.

-Igazából első nap nem ilyen összeállítást szerettem volna, hanem mondjuk nem is tudom... Egy szaggatott farmert, valami rózsaszín pólóval...

-Tehát, csak játszottad az agyad, amikor azt mondtad nem tudod mit vegyél föl? Mindegy... Mostmár ezt veszed, ha kiválasztottam! -mondta, majd a ruhákkal kezemben betolt a fürdőszobába. -Van húsz perced elkédzülni! -ordított be, miután becsukta az ajtót. Az IQ hiányzik, úgy érzem.

Gyorsan magamra kaptam a bézs színű, ujjatlan haspólót, illetve Yoon által választott sima fekete szoknyát. Ezek után feldobtam egy gyors, természetes sminket, hajam beállítottam, majd készen is lettem. Mikor kinyitottam a fürdő ajtaját, egy kissé dühödt tekintettel találtam magam szemben.

-Azt mondtam HÚSZ perc! Tudod te mennyi ah idő? -kérdezi sunyin mosolyogva, bár látom, hogy nagyon ideges.

-Nem.

-7:48. Több, mint fél órát bent voltál, és ha jól tudom, akkor már tizennyolc perce lent kéne lenniünk.

-Nyugi van! Jimin is mindig elhülyüli az időt! Lehetséges, hogy egy időben fogunk majd leérni velük... -ezután kiléptünk az ajtón, majd magunk után becsukva mentünk le a többiekhez.

Mikor leértünk, legjobb barátom mellett, egy fél fejjel magasabb vörös hajú srác állt.

-Taetae! -futott oda hozzám Jimin. -Hogy vagy? Ő ki? -kérdezte. Egyértelműen tetszett neki a látvány, hiszen vagy négyszer feltűnően mérte végig Yoongi-t beharapott ajkakkal. Ez most komolyan itt flörtöl a vérszívóval?

-Min Yoongi. -mondta a szobatársam unottan.

-Tessék? -kérdezte Jimin kikerekedett szemekkel. 

-Min Yoongi vagyok. Tae-val egy szobában veszem a levegőt. 

-Szia Yoongikám! -ölelte meg a mellettem állót a vörös hajú srác. -Jung Hoseok szolgálatodra. -hajolt meg előttem mosolyogva. Ő... A Nap? Most teljesen lesokkoltan állok a még mindig mosolygó egyeddel szemben.

Taehyung, a kályha élete | TaekookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora