2020. szeptember 4.
Ma volt mondhatni az első olyan nap, amikor ténylegesen tanítottak. A matematika tanár természetesen házi feladatot is adott, illetve bejelentette, hogy jövőhéhet "ismétlő témazárót" írunk az előző évi anyagokból. Csodálatos! Csak ezt tudom erre mondani.
Amúgy, ha kérdeznétek mit csinálok most, a válasz egyértelmű lenne... Csak viccelek. Senki nem nézné ezt ki belőlem, hisz nem vagyok az a fajta "party állat".
Az egész ott kezdődött, hogy ez a Jungkook gyerek nem jött be a következő napokban sem, ami miatt egy kocka srácnak kellett engem körbevezetnie. Végig árgus szemekkel vizslatott, és biztos voltam benne, hogy tetszett neki a látvány hisz- remélhetőleg értitek és nem kell jobban belebonyolódni a témába... Hát igen. Szóval kedves Jungkook-nak esze ágába sem volt az iskola környékére betenni lábát, bármit mondott neki Hobi, mindig lerázta valami hülye indokkal. A kedvencem az volt, amikor azt mondta, hogy a kutyája beleürített a szekrényébe. Fura egy baráti köröm lesz itt, úgy érzem. Egyre bizarrabb.
A kis nyuszi fiú (Yoongi hívja így, én csak eltanultam) házibulit tart ma este. Csütörtök este pontosabban. CSÜTÖRTÖK BASSZUS! CSÜTÖRTÖK!!! Ki az a szerencsétlen lélek, aki nem ér rá máskor megtartani. Ott van a péntek meg a szombat, de neki most kell. Ha valaki részeg lesz (itt az idősebbekre célzok) holnap nem tud iskolába menni. Ha meg nem megy, akkor automatikusan hiányzónak minősül, ezáltal beírják a naplóba.
Nyuszika mellesleg engem is meghívott legjobb barátomon keresztül, aki már egyszer beszélt vele videóhívásban, szobatársával. Tehát, most éppen mély depresszióba estem, hisz nem tudom eldönteni milyen színű rúzs illik a sötétkék szemhélyamhoz.
-Yoongi! -ordítottam ki utolsó reményemhez.
-Mi van?
-Gyere már ide létszike. -fél perc elteltével már nyílt is a fürdő ajtaja, ahonnan kilépett egy elég helyes Min Yoongi. -Azta szent Isten! Yoyo! Ki ez az Adonisz? Ki ez a jóképű ficsúr itten előttem, he? Hát azonnal a gatyámba-
-Ne folytasd kérlek. Már így is elég gáz volt az a bizonyos kifejezés amit rám használtál. A becenevet inkább hagyjuk... De most nem ez a lényeg. Miért hívtál, Bogaram?
-Oh, persze. Azért jöttél. Bocsi, csak olyan helyes vagy, hogy elfelejtettem -kijelentésemre csak megforgatta szemeit. -Dilemmába estem! Nagyon durvába! -dőltem be az ágyamba háttal, drámaian.
-Na mi az? Nem mintha érdekelne...
-Tudom, hogy érdekel mi van velem, Életem! -kacsintottam rá. Nem szoktam ilyen lenni, de még sosem voltam buliban, és eléggé izgulok!
-Na szóval... Milyen színű rúzs illik ehhez a színhez? -mutattam szememre. Két-három percig csak egymás íriszeibe bámultunk. Nem hiszem, hogy annyira nagyon értette volna miről van szó, ezért mikor másodjára is megakartam volna kérdezni, elkezdett nevetni.-Komolyan egy évet kellett erre az egyértelmű kérdésre várni? A vörös! Most azonnal szeretném látni, hogy felkened azt a kívánatos ajkaidra! -Nem tudom feltűnt-e, de eléggé közvetlenek vagyunk egymással szemben... Habár jobb is így, nem kéne egy olyan szobatárs, akinek először fel kéne tárni minden titkomat, majd utána talán megölelne.
Miután kész lettem a sminkemmel a ruhásszekrény elé álltam.
-Na bazdmeg.-Mi van Kiscsillag? Nem tudod mit vegyél fel? -kérdezte Yoongi, aki éppen a párnámmal ütögette saját fejét. Kérdésére csak megráztam a fejem, mire rögtön kipattant az ágyamból, és mellém állt.
Amint végignézte az összes polcot, kivett egy farmeringet és egy fekete miniszoknyát.
-Na ez aztán szexi! JK fel fog téged falni Tigriském -kacsintott, majd újra betessékelt a fürdőszobába. Gyorsan magamra kaptam a dolgokat, 10 percig igazgattam, majd sikerült normális külsőt varázsolni az aszalt mandarin testemből.
Mikor kiléptem a helységből két szempár szugerált megfele.-Ijjjjjjjj Taehyung! Mekkora egy némber vagy te! -üdvözölt Hobi.
-Neked is szia -mosolyogtam rá.
-Na menjünk, mert Jungkook részeg lesz mire odaérünk.
Mikor kiléptünk a kollégium ajtaján, egy fehér Audi állt meg előttünk. Hobi szállt be előre, mi Sugival pedig hátulra. J-hope egyik ismerőse vezette a kocsit, de nem vagyok benne biztos, hogy józan volt...
20 perc kocsikázás után érkeztünk meg a buli helyszínére. Egy elég nagy ház volt, kihallatszódott a zene, és a részeg emberek kiáltozása. Egy srác a tetőn volt egy szál alsónadrágban, és ha jól láttam, whiskey-t ivott. Megnyerő!
-Na Tae. Ez az első alkalmad, szóval mielőtt bemennénk elmondok pár infót. -fordult felém Hopie. -Mielőtt bemegyünk, megfogod a kezem, én bevezetlek egy szobába, ahol senki nem lesz. Te ott maradsz Yoongs-al, eddig én vissza nem jövök a házigazdával. Utána azt csinálsz, amit csak akarsz. De még véletlenül se feküdj le senkivel, illetve ha kérhetlek ne igyál sokat. Egy-két üveg soju teljesen elég lesz neked. Okés?
-Igen -amint ezt kimondtam, el is indultunk a bejárat felé. Mikor beléptem a házba rohadt nagy füllettséget éreztem. Alig kaptam levegőt, de ezek szerint ilyen egy gimis házibuli... Hoseok nagyon erősen szorította a kezemet, nehogy elengedjem, Suga meg csak utánam jött. A nappaliba beérve fogalmazódott meg bennem a népnyomor definíciója. Alig léptem kettőt, négyen-négyoldalról nyomtak össze. A tv mintha le lett volna öntve sörrel, de lehet csak a szemem káprázik... A zene bömbölt, minden sarokban volt a falra felszerelve egy jó 70 centiméteres hangszóró.
Felmentünk a lépcsőn, majd Hobi egy kulcsot vett elő a zsebéből, amivel az ajtót nyitotta ki.-Na, akkor ti várjatok itt, pár perc és jövök a drágámmal.
-Tetszik a felhozatal? -kérdezte szobatársam perverz mosollyal.
-Aki előttem van nagyon tetszik -húzogattam szemöldököm, majd közelebb léptem hozzá és karomat nyakába tettem. Erre ő a derekamra tette sajátját, és mélyen egymás szemébe néztünk.
-Broooooo -mondtuk egyszerre, majd nevetni kezdtünk. Hope ilyenkor lépett be egy... hogy is mondjam... Görög Istennel? Fekete haja volt, ami kicsivel hosszabb volt mint az átlagos koreai férfiaknak. Fehér oversized pólóban, és egy fekete szaggatott farmerben volt, ami kiemelte izmos combjait. Viszont amin megakadt a szemem az a hatalmas mérete volt. Ennek mekkora lába van???? Vagy 48-as! De a Vasemberes zokni tetszik, mindjárt megkérdeztem honnan szülte.
-Helló Yoonle Boonle Joongle Foongle Koongle Doongle, és szia Ottó, a mindenható. -mosolygott az előttem állóra, majd rám. Komolyan Ottó? Miért nem Ákos? Az jobban hangzik...
-Csak Yoongi, ő pedig Kim Taehyung. Nem Ottó. -javította ki társam, az Istent.
-Okés nagyfiú. Mostantól Hyung elvtársnak foglak hívni. -vigyorgott rám feltehetőleg Jungkook. -Mellesleg engem bárhogy hívhatsz.
-Jól van Apuci. -pirultam el, mint akinek tűzbe tették a hátát.
-Na ez érdekes lesz. -jegyezte meg J-hope.
Sziasztok~
Tudom, hogy már régóta nem volt rész, de ennek egy elég elcseszett és egyben személyes oka van. Sajnálom, hogy nem volt időm írni, de most próbálom bepótólni a lemaradást. Illetve a humorérzékem hiányzik, vicceim rosszabbak, mint bárki másnak, de azért remélem tetszett a rész☺️Még ezen a héten jön a következő, viszont utána heti egy részt fogok csak hozni, mert nem tudom mennyi időt tudok majd írással tölteni...
VOUS LISEZ
Taehyung, a kályha élete | Taekook
FanfictionKezdődött : 2020.11.25 Befejeződött: 2021.05.14 Taehyung a gimnázium második évét egy új iskolában kezdi. Mivel bátyjának a külvárosba kell mennie dolgozni párjával, képtelen kollégiumba költöznie. Amint belépett a kapukon, érezte, hogy élete legizg...