Alec i Jace usiedli obok siebie, patrząc na siebie znacząco. Czuć było między nimi napięcie.
„Cóż,” wydyszał Alec, „powiedz coś, na litość Angela! Nie siedź tak i się na mnie patrz!” skończył z zirytowany.
Jace wyraźnie otrząsnął się z chwilowego odrętwienia. Stwierdził, że wpatruje się w brzuch swojego Parabatai ze zdumieniem. Czy naprawdę było tam dziecko ?!
„Będę potrzebował dowodu, Alec," ostrzegł, unosząc obie brwi z niedowierzaniem na twarzy. „To jest… to jest niemożliwe" wyjaśnił Jace.
Alec prychnął, przewracając oczami. Jedną ręką sięgnął do kieszeni koszuli, ostrożnie wyciągając wydruk pierwszego zdjęcia USG swojego dziecka. Jego druga ręka się była położona na brzuchu, gdzie wydawało mu się, że czuł bardzo słabe trzepotanie. To nie mogło być to, przecież to jeszcze za wcześnie?
„Masz,” podał to Jace'owi, „proszę, nie niszcz tego. Magnus chce to oprawić,” wyjaśnił ze słodkim uśmiechem.
Jace parsknął, po czym odchrząknął, widząc ostrzegawcze spojrzenie Aleca. Uśmiechnął się do niego, trzymając ostrożnie wydruk zarówno palcami wskazującymi, jak i kciukami. Jego oczy rozszerzyły się komicznie, kiedy przyjrzał się uważnie obrazowi.
Była tam głowa z oczami i ciało z rękami i nogami, wszystko bezpiecznie ukryte w jakimś worku.
- Chwalmy anioły - szepnął Jace, wielokrotnie mrugając ze zdumienia. - To jest dziecko! To dziecko jest w tobie? I cholera Magnus je tam umieścił?- oświadczył ze zdumieniem.
Alec pośpiesznie zakrył dolny brzuch obiema dużymi dłońmi w ochronny sposób. Jego oczy rozszerzyły się z niedowierzania.
- Byłbym bardzo wdzięczny, gdybyś nie przeklinał przy moim dziecku - upomniał go Alec z groźnym, ostrzegawczym spojrzeniem. - Mówię poważnie, Jace, jeśli nie będziesz uważać na swój język wokół mnie i mojego dziecka, poproszę Magnusa, aby zmienił cię w kaczkę - zakończył z porozumiewawczym błyskiem w oku.
Kolor Jace'a odpłynął z jego policzków w skrajnym przerażeniu. Jak Alec śmie w ogóle to sugerować? Rzeczywiście bardzo dobrze wiedział, co Jace myśli o tych żółtych, pierzastych oczach z paciorkami ...
- Nawet z tego nie żartuj, Parabatai - mruknął ponuro Jace, marszcząc brwi, gdy oddawał wydruk Alecowi, natychmiast zakładając ramiona na klatkę piersiową w samoobronnym geście.
Jego Parabatai zachichotał dobrodusznie, bezpiecznie wkładając zdjęcie ultrasonograficzne swojego dziecka z powrotem do kieszeni koszuli. Biorąc głęboki, oczyszczający oddech, oparł się z powrotem na poduszkach za sobą, ponownie obejmując dłonie wokół brzucha.
Jace znacząco odchrząknął, przełykając wokół powstałej nagłej grudki. Jego Parabatai miał własne dziecko ze swoją pierwszą miłością, mężczyzną, który zmusił Aleca do poruszenia nieba i ziemi, aby wszystko naprawić, bezczelnie całując go na jego własnym ślubie, przed Aniołem i Cichymi braćmi, ich rodzice i przedstawiciele Clave, Wszyscy.
Na to zasłużył Alec, a Jace nie mógł być szczęśliwszy. Stwierdził, że jest niezmiernie wdzięczny za to, że Magnus jest w ich życiu. Teraz dobrze i naprawdę zmienił wszystko na lepsze.
W przeciwieństwie do Parabatai Aleca, któremu udało się tylko wywołać ból serca i udrękę, przy każdym złym zakręcie, jaki popełnił. A na Anioła, rzeczywiście było ich wielu.
- Wiesz, że możesz mi wszystko powiedzieć, prawda Parabatai? Alec zapytał go, jedna duża ręka spoczęła teraz na jego górnej części pleców. - Nie spałeś ostatniej nocy, prawda? Miałeś koszmary? - spytał przebiegle.