Przedstawienie

840 26 0
                                    

Atmosfera wyczekiwania i podniecenia zawisła w powietrzu otaczającym New York Institute, które było pełne szumu aktywności.  Ich głowa wracała do pracy po czterech tygodniach zwolnienia lekarskiego po porodzie, a on zabierał swojego syna na wizytę, po raz pierwszy od cudownego narodzin.

Było to również na kilka dni przed bezprecedensowym wydarzeniem, które miało miejsce w weekend w Instytucie, pierwszą tego typu uroczystością - całomiesięczną uroczystość uczczenia hybrydowego syna ich Głowy; dziecko, które wszyscy widzieli, jak nosi w swoim własnym ciele, teraz jest prawdziwym, żywym, oddychającym, uroczym chłopcem.

Punktualnie o dziewiątej rano, a na środku głównego holu Instytutu pojawił się portal. Isabelle, Jace i Clary ruszyli naprzód, by powitać nieśmiertelną rodzinę wyłaniającą się z portalu - Magnusa w okazałej ciemnofioletowej kamizelce z lawendowym krawatem, Aleca w bordowym płaszczu, który uwydatnił zieleń w jego orzechowych oczach i na jego ramionach. rozbudzony i czujny Daniel, ubrany w granatowy kombinezon z czerwonymi lamówkami i marynarską czapkę, w komplecie z rękawiczkami w niebieskie paski i skarpetkami do kostek.

-„Awww!”- Wszyscy trzej chrzestni gruchali jednym głosem, powodując, że cała piątka dorosłych wybuchnęła spontanicznym śmiechem, zwłaszcza gdy błyszczące, złote kocie oczy Daniela urosły z podziwu dla melodyjnego dźwięku.

-"Gotowy na wielką trasę koncertową, magiczny mały Malec?"- Ciotka Isabelle drażniła się, mrugając do bardzo rozbawionej Clary, gdy Jace rzucił jej bezczelny uśmieszek, po czym zerknął na swojego Parabatai - na pewno przewrócił oczami Aleca.

-„Naprawdę, Izzy? Mój syn ma imię i jest ono bardzo znaczące, a jego ojciec wybrał je za niego -” Alec dopiero zaczynał, z twarzą jego dyrektora Instytutu.

- ,,No już, kochanie, wszystko w porządku, pozwól cioci Izzy się bawić" - wtrącił łagodnie Magnus, ze słodkim uśmiechem dla swojej przyszłej szwagierki.

Przytulając z pewnym wysiłkiem dziwnie wijącego się Daniela blisko jego tułowia - teraz, gdy ich syn osiągnął wagę nawet dwunastu funtów - Alec pozwolił Magnusowi poprowadzić go do pokoju gotowości, z ramieniem owiniętym ochronnie wokół jego talii, z dumnym uśmiechem na ustach. usta Wielkiego Czarownika.

Zebrały się dziesiątki Nocnych Łowców, wszyscy pragnący ujrzeć małego Daniela Mikaela. Caleb i Avery, którzy pomagali Alecowi podczas jego pierwszej pracy, byli jednymi z pierwszych, którzy mieli zaszczyt spotkać się z nim twarzą w twarz; Avery był bliski omdlenia od spojrzenia w jego urzekające oczy, podczas gdy Caleb nie mógł przestać gładzić swojego miękkiego policzka palcem wskazującym, niemal zahipnotyzowanego spojrzenia w jego chabrowych oczach.

Obok Caleba, Angus londyński transfer obserwował go z delikatnym uśmiechem na jego rzeźbionych rysach. Caleb został wyznaczony jako jego mentor i na początku był nagły i nieco szorstki, czując się zirytowany, że musi pokazać mu liny, ponieważ Angus był o rok młodszy w wieku siedemnastu lat, ale był nieco cudownym dzieckiem Instytutu Londyńskiego. Po długich sześciu miesiącach, w których obaj znaleźli w sobie pokrewną duszę, zdali sobie sprawę - w ogniu walki podczas treningu stymulacyjnego - że znaleźli w sobie Parabatai. Ceremonia miała się odbyć za miesiąc. Alec i Jace mieli być świadkami; chwila dumy zarówno dla parabatai, jak i dla ich Instytutu, gdyż byłaby to ich trzecia taka para w ciągu zaledwie dziesięciu lat - rzeczywiście rzadki wyczyn.

Gdy Daniel Mikael krążył po swoim tatuskim Instytucie, zdobywając już serca i lojalność wszystkich Nocnych Łowców, którzy mieli przyjemność go spotkać i dotknąć, jasne wiosenne słońce przeświecało przez witraże, oświetlając cały Instytut z czystym światłem - podobnie jak olśniewająca nadzieja.

Rodzinka Maleca/ ℤ𝔸𝕂𝕆ℕℂℤ𝕆ℕ𝔼Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz