6.Bölüm

983 31 6
                                    

Media:Işık AYTAÇ

İyi okumalar✨🌿

Yarenlerden çıktıktan sonra eve geldim. Abim ve yengem market alışverişine gittikleri için evde yoktular.

Ne yapsam diye düşünürken üniversite sonuçlarının şerefine ıslak kek yapmaya karar verdim.

Mutfağa geçtiğimde telefonumdan gelen bildirim sesiyle oraya döndüm.

05*********

Merhaba Işık ben Baran numaramı kaydet. Lazım olur:)

Işık

Tmm baran kaydettim. İyi günler.

Baran

İyi günler....

Mesajı okuduktan sonra tekrar kek yapmaya koyuldum.

Keki kalıba döktükten sonra fırına verdim. Odama çıkıp üzerime ayıcıklı pijamalarımı giydim.

Keki fırından çıkarıp dilimleyip bir tabağa koydum. Yarenlerede götürmeye karar verip onlar içinde birkaç dilim küçük bi saklama kabına koydum.

Üzerime siyah kapşonlu hırkamı geçirip önümü boğazıma kadar çektim.

Kapıyı birkez tıklatıp açılmasını bekledim.

"Işık hoşgeldin."

Duyduğum sesle kafamı kaldırdığımda karşımda bana bakan baranı gördüm.
Üzerinde beyaz bir tişört altında ise siyah eşofman vardı.

Ah yine yakışıklıydı.

"Imm şey ben kek yaptımda sizede getirmek istedim."

"hmm tamam gel sende. Çay demlenmiştir beraber içelim."

"peki" dedim. Kenara çekilip geçmem için bana yer açtı.

Salona doğru ilerlediğimde yarenin televizyon izlediğini gördüm.

Beni fark eden yaren biraz toparlanıp "kuzum hoşgeldin. "

"hoşbuldum canımm. Kek yapmıştımda sizede getirdim. abinde çağırınca"

"gel gel iyi yapmışsın annemde yoktu zaten abimle napıcam diye kara kara düşünüyodum." dediğinde yarenin kafasına gelen yastıkla kahkahamı koyverdim.

"demek abimle napıcam diye kara kara düşünüyodun ha sorarım sana küçük şey"

"sensin küçük şey abi. Hem haklıyım sürekli telefonunla oynuyosun ne yapıyosan artık" diyen yarenle moralim bozuldu. Acaba sevgilisi varmıydı umarım yoktur.

"napıyim kardeşim seninle mahallenin dedikodusunu mu yapıyim."

"neyse abi ben kalkıp çayları dolduruyim."bana dönüp" nası içersin çayını kuzum. " dedi. " normal"diye cevap verdim.

Yaren gittikten sonra ne yapacağımı bilemeyerek etrafa kısa bi göz attım.
Salonları gayet beyaz ve ferahtı . Ve bi aile sıcaklığındaydı.

"ee Işık heyecan varmı. Yeni okul yeni arkadaşlıklar falan."

" Imm sanırım çok heyecanlıyım yok yok aşırı heyecanlıyım."yüzündeki tebessümle bi süre yüzümü inceledi.
Heyecandan başımı hafifçe öne eğerek ellerime bakmaya başladım.

" Işııık tabakları taşımama yardım edermisin. " diyen yarenle mutfağa doğru ilerledim.

" geldim kuzum "tabakları alıp tek tek içeri taşıdım.

Baranın önüne koyarken geride duran saçlarım önüme düşünce tam elimi kaldırıp düzelteceğim sırada baranın eli buna mani oldu. Saçlarımı eline alıp bikaç saniye eliyle okşadıktan sonra kulağımın arkasına attı.

Heyecandan hemen tabağı bırakıp mutfağa koştum.

Ahhh deliricem ya ben neden böyle heyecan yapıyorum.

Kendime bir bardağa su doldurup içtim. Elimi kalbime koyup sakinleşmeye çalıştım. Biraz sakinleştiğime inandığımda salona dönüp baranın karşısındaki koltuğa
oturdum.

" eee kuzu yeni evine alıştınmı."

" alıştım sayılır. Eski evimi aramıyorum hem burası bu mahallede çok güzel o yüzden kolay alıştım."

"yarın seni mahalledeki diğer kızlarlada tanıştırıcam onlarıda seversin iyi kızlardır."

"tamam tanıştırırsın bitanem"

"okullarda 1 hafta sonra açılıcak bi alışverişe çıkalım. Malum lisedeki gibi forma yok ilk gün çok güzel olup herkesin aklını başından alıcaz."

Barandan gelen öksürük sesiyle ona döndüm. Kıpkırmızı bi şekilde bana bakıyordu.

"helal abi helal ayy abim gidiyordu a dostlar." diyen yaren bi yandan konuşuyor bi yandanda abisinin sırtına vuruyodu.

"tamam kızım yaa ciğerimi söktün yeter. Hem ayrıca demin sen değilmiydin benle çay içmeyi kara kara düşünen. Hım?"

"yok abim yaa ben sohbet muhabbet, kakara kikiri olsun diye şey ettim yoksa biliyosun sen benim best abimsin."

"sanki başka abin mi var?"

"yok canım işte öyle o derece bestsin."

Aralarında geçen konuşmayı dinlerken kendimi tutamayıp ağzımdan kıkırtı kaçtı.

Baranın bakışları bana döndüğünde hemen bakışlarımı kaçırdım.

" Tamam neyse siz devam edin ben bi hava alıp gelicem."

Baran yanımızdan ayrıldığında yaren bana dönüp " yaaa Işık ben sana bişey söyliycem."

"Söyle kuzu." dedim.

"yaa ben sana anlatmıştım ya hani abimin arkadaşı hani imkansız falan diye işte o iş imkansız değilmiş."

"Nasıl yani."

"Demirde beni seviyomuş ve biz sevgili olduk." dedikten sonra birbirimize sevinçle sarıldık.

"yaa eniştemizi daha göremesemde çook sevindim canım benim yaaa"

"en yakın zamanda tanıştırırım sizide. Yaa çok seviyorum yaa." dedi.

Biraz daha dedikodunun dibine vurduktan sonra eve gitmek için ayaklandım.
" Ben gidiyim artık. Yarın seni mutlaka kahvaltıya bekliyorum tamammı?"

"Tamam görüşürüz kuzum rüyanda beni gör."

Gülerek"görüşürüz canım sende beni rüyanda gör. "dedim.

Kapıdan çıkıp eve doğru ilerlerken tam parkın önünden geçiyodum ki parktan gelen seslerle oraya döndüm ve gördüğüm manzara beni yıkmaya ve umutsuzluğa sürüklemeye yetti.

Sarı saçlı, uzun boylu bir kız ve.....

Ve Baran...

***Bölüm sonu***

Umarım beğenmişsinizdir...

🙈🌼✨

KALBİMDEKİ IŞIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin