Media:Demir Avcı
İyi okumalar✨✨
Yaren'den...
Işık gittikten sonra bu sarılmanın hesabını abime tabikide soracaktım.
Yukarı abimin odasına vardığımda "aaabiiiii neydi bakiiim o sarılmalar, koklamalar falan" dedim.
"yaa yaren bi git başımdan. Uğraşma benimle".
"söyle hadi benden çıkmaz etkilendin dimi Işıktan, ayrıca etkilenilmiycek gibi değil yani abicim. Tamam gelinimiz olabilir kabul ediyorum benden onay var"diyerek dalga geçtim.
" ya bi git kızım ne etkilenmesi git kendine gelin al"
"yok canım almıyim ben erkek seviyorum"
"Demir gibi mi mesela abicim!"
Cümlesinin altında yatan tehlikeyi sezsemde oraya hiç takılamadım çünkü Demirden bahsetmişti.
Ne alaka canım Demir falan ayrıca abim kapıyı dinlemiş olamaz inşallah. Yok ya dinlemez dimi. İnşallah
Amin cümleten... Ama sanki bunda bi bit yeniği var gibi.
Ah iç ses sendemi benim düşündüğümü düşünüyosun ne kadar ortak noktamız var. Hadi evlenelim.
Zaten Demirin beni sevme ihtimali olmadığına göre sadece sen varsın.
Yani evde kaldın..
Abime"n-ne Demiri, abii nerden çıktı şimdi"dedim.
"Demir öyle demiyo ama"
"ne diyo ki Demir"
"Onunla sakın muhatap olmuyosun. Sana yan gözle bakanın gözünü oyarım."
Şşt kız yoksa demir senimi seviyo...
Yok be iç ses nerde o günler.
Abimin odadan çıkamasıyla
telefonumdan gelen bildirim sesine döndüm.mesajı atana baktığımda demirin ismini görmemle kalbim depara kalktı.Ayy sakin ol kalbim.
Demir'den...
Dün Baran yanımdan gittiğinden beri kendimi şerefsiz gib hissetmeye başladım.
Ben asla yarene kötü gözle bakmamıştım oysa ki...
Ama yine de yarenle konuşmak istiyorum. Çünkü Baranı kardeşim gibi görsemde yareninde düşüncelerini öğrenmek istiyorum.
Belki bir şansımız olurdu.
Sabahtan beri yapmaya cesaret edemediğim şeyi yaptım. Yarene , güzel gözlüme mesaj attım.
Demir
Biraz konuşabilirmiyiz...
Müsaitsen tabii..
Telefonun kapatma tuşuna basıp kucağıma koydum. Beş dakika sonra gelen bildirim sesiyle telefonumu elime aldım.
Güzel gözlüm
Müsaitim yarım saate parkta buluşabiliriz.
Demir
Tm bekliyorum.
Telefonumu kapattıktan sonra hızlıca giyinmek için bişeyler çıkarttım.
Asker yeşili tişörtümü altımada siyah kot pantolonumu giydim.
Aynadan kısaca saçlarımı elimle düzelttikten sonra anneme çıktığımı haber verip evden çıktım.Parka geldiğimde baştan kimseyi göremesemde ileride bankta oturup beni bekleyen yareni görmemle kalbimin hangi taraftan attığını unuttum.
Sakin ol koçum. kıza ne söyliyeceğini bilmesende sakin...
Eyvallah iç ses sen olmasan beni anlayan yok.
Yarenin beni farketmesiyle "hoşgeldin otursana. Ne konuşucaktın benimle."
"Hoşbuldum"
Sessizce yanına oturdum."Yaren bu konuyu sana söylemeden önce abininde fikrini almak amacıyla Barana söyledim"
Yanağımı göstererek
"gördüğün gibi cevabımı aldım."Yaren elini yüzüme doğru uzatmasıyla gerilsemde çaktırmadım.
"b-bunu sana abim mi yaptı."
"yaren abin ne kadar olumsuz cevap veririse versin benim için senin cevabın önemli. Ben artık dayanamıyorum."
"n-neye dayanamıyorsun"
"hergün konuşupta, sevgimi haykıramamaya dayanamıyorum."
"kime haykıramıyorsun"
"seni deli gibi sevmeme rağmen yüzüne karşı sevgimi haykıramamaya dayanamıyorum."
Bişey demeden yüzüme bakmaya başladığında yıkılmışlıkla "eğer istemezsen anlarım sonuçta senin gözünde abinden farksızım biliyorum. Ama kalp işte. Söz veriyorum bi daha karşına çıkmayacağım."
Gözlerim dolmaya başlayınca banktan kalkıp yürümeye başladım. Belime dolanan kollarla şaşırıp arkama döndüm.
"Demir gitme ben seni hiç bir zaman abim gibi görmedim, göremem ben seni ilk gördüğüm zamandan beri seviyorum.Seni bir daha görememeye dayanamam gitme"
Dediklerinden sonra ciddi olup olmadığını anlamak için yüzünü inceledim.
Kollarını açıp
"hadi sarılsana öküzün trene baktığı gibi ne bakıyosun. Sarılmıyosan gidiyorum bak sen bilirsin."Dediğinde sevinçle sımsıkı sarılıp etrafımda döndürmeye başladım.
"seni seviyorum güzel gözlüm"
"seni seviyorum demir adamım "
Yere indirip ellerimi yanaklarına koyarak"ağzından sakın bi daha gitme lafı duymayacağım. Bu arada bana öküz dediğini duymadım sanma daha sonra hesabını sorarım ama"
"her zaman sorabilirsin Demir adamım..."
%%%Bölüm sonu%%%
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ IŞIK
Roman pour AdolescentsYeni mahallemin bana bu kadar şey getiriceğini bilemezdim. Yeni arkadaşlıklar, dostluklar, yeni yuva Ve tabi Baran....