İyi okumalar☕
Sabah yüzüme vuran gün ışığı yerine tabikide beynimin ses algılama yerlerini bozan alarm sesi ile uyandım.
Zar zor yataktan doğrulduğumda sallana sallana lavaboya gittim.
Ha bu arada bu okulun ilk günü yani üniversite hayatım hızla başlıyor.
Dolabın sürrgülü kapağını açarak giyecek bişeyler baktım. Ekim ayında olduğumuz için sonbahara uygun olmalıydım.
Dolabımdan kırık beyaz, boynu boğazımın yarısına gelen ince triko kazak giydim. Altımada kahverengi deri şort eteğimi geçirdim.
Saçlarım kendiliğinden düz olduğundan sadece tarayarak salık bıraktım. Kirpiklerime rimel, ruj olarakta şeftali tonlarında sürdükten sonra hazırdım.
Aşağı indiğimde yengem sofrayı hazırlarken abimde ona yardım ediyordu.
"günaydın benim best çiftim."diyerek giriş yaptım.
Abim ve yengem aynı anda" günaydıın"dediler.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra yengeme biraz yardım ettim. Dersin başlama saati yaklaştığından üzerime trençkotumu geçirdim. kısa topuklu kahverengi botlarımı ayağıma geçirdikten sonra çantamıda alıp evden çıktım.
Bugün okula Baran bırakıcağından evin önünde onları beklemeye başladım.
Araba önümde durduktan sonra arka kapısını açarak arabaya bindim.
"günaydın" dedim.
Baran "günaydın" dediğinde yarende "günaydın kuzum. Çok güzel olmuşsun. Kaç can yakıcaksın." dedi.
Barana baktığımda direksiyonu sıkarak araba kullanıyordu.
Üniversitenin önüne geldiğimizde Baran "Çok fazla dikkat çekmeyin. İyi dersler" dedi.
Gülerek arabadan indik.
.........
Üniversitenin ilk günü olduğundan çok fazla ders yoktu. Bu yüzden erken bitmişti. Bizde kapının önünde Baranı bekliyorduk.
Yaren" yaaa Işık. Demir seni ben almak istiyorum dedi. Abimi idare edermisin."dedi.
İyide ben nasıl idare edicem koca adamı
" Yaren ben nasıl idare ediyim Allah aşkına "
" yaa sen idare edersin abime bi bakış atsan abim susar kalır ya hadiii"dedi.
"iyi tamam nasıl olucaksa artık"dedim.
Yaren yanımdan gittikten kısa bir süre sonra Baran geldi.
Ön kapıyı açarak arabaya bindim.
" Merhaba Baran"dedim.
"Merhaba da Yaren nerde" dedi.
" Haaa şey o mu nerdeydi o ya ha bi tanıdığını gördüde. Aaa benim canım çok kahve çekti. Baran hadi gidelim sinem ablanın kafesinde kahve içelim."dedim.
" Tamam bakalım öyle olsun. Gidelim içelim bi kahve"
Şuan arka fondan bir kahve içelim falımda çıksın gözlerin çalmasını beklerdim.
Ayy iyice ergene bağladım.
Kafenin önüne geldiğimizde arabayı park ettikten sonra kafeye girdik.
Cam kenarında bir masaya karşılıklı oturduktan sonra garson gelerek siparişlerimizi aldı.
Baran "eee nasıl geçti ilk günün" dedi.
"iyi geçti. çok fazla ders yoktu zaten."dedim.
Kahvelerin gelmesini beklerken karşıdan bebekleriyle gelen ipek ablayı ve irem ablayı gördüm.
İpek abla" Aaa hoş geldiniz. Siparişlerinizi verdinizmi" dedi.
"verdik verdik" dedik aynı anda.
Bu sefer irem abla ikimiz süzerek "Aaa yoksa siz sevgilimisiniz. Ay çok sevindim maşallah çok yakışıyorsunuz." dedikten sonra tam ağzımı açıyodum ki ipek abla "ayy gerçekten mi çok sevindim" diyerek irem ablayı destekledi.
Ayy öyle bişey yok diyerek bağırasım geldi. Barana baktığımda sırıtarak bana bakıyodu. Ay Allahım çok hoşuna gitti galiba.
"ayy yok öyle bişey biz geçerken bi kahve içelim dedik" dedim.
İpek abla " haaa zamanla oda olur" dedikten sonra emirin ağlamasıyla ikiside yanımızdan ayrıldı.
Aklıma gelen şeyle Barana döndüm.
Gözlerinin içine bakarak"Allah Allah sevgilisi olan adamla beni baş göz ettiler. "dediğimde Baran afallayarak bana baktı.
" Ne. Ne sevgilisi benim sevgilim yokki"dedi.
Nasıl ya.
"Ama Siz yılan yani şey melisle sevgili değilmisiniz. Sinem ablanın düğünündede dans ettiniz."dedim.
" Saçmalama Işık sevgili falan değiliz. Israr edince dansa kaldırdım. "sırıtarak devam etti."Hem ayrıca seninlede dans ettik. Ben sevgili olmadığımızı zannediyodum." dedi.
Bu sefer ağzım açık şaşkın şaşkın bakan bendim.
Elini çeneme koyarak ağzımı kapattı.
Kendimi toparlayarak" yani şeyy değiliz tabi de. Melis bana sevgili olduğunuzu söylemişti. Hem sarıldığınızıda gördüm. "dedim.
Baran kahkaha atarak konuşmaya başladı.
" Yaa saçmalama Işık o kız bana takık gibi bişey sen bakma onun laflarına. Ayrıca sarılmamızda o bana zorla sarıldı. "
Kendi kendime " saçınıda zorla okşatmıştır "dedim.
"evet zorla elimi tutup saçına götürdü."
Ben onu içimden söylememişmiydim ya.
Baran yüzümü inceleyerek"sen beni kıskandınmı ya"dedi.
"yok canım ne kıskanması. Peh neden kıskanıyım."
Elini kaldırarak saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.
"kıskanınca çok tatlı oluyosun."
"hayır ya kıskanmadım. Imm sadece merak" diyerek sıvışmaya çalıştım.
Garson kahveleri getirdiğinde boğazımı temizleyerek önüme döndüm.
Baranın " öyle olsun. İnanmış gibi yapıyim." dediğinde baştan aşağı kızardım.
Kahvelerimiz bittikten sonra kafeden çıkarak arabaya bindik.
Evin önüne geldiğimizde Barana dönerek "Teşekkür ederim. Yani şey kahve için" dedim.
"Asıl ben teşekkür ederim bir dün boyunca gözlerine doyasıya bakabildiğim için." dedi.
Ne. Allahım neler diyo böyle.Bak bende kalp var yapma.
"haa şey iyi günler" dedikten sonra arabanın kapısını açıp arkama bakmadan evin kapısına ilerledim.
Kapıya geldiğimde arkamı döndüm. Baran hala gitmemişti.
Kapıyı açıp eve girdikten sonra sırtımı kapıya yaslayıp elimide kalbime bastırdım.
Off çok hızlı atıyordu olamaz.
Ve ben fena halde bir yiğide vurulmuştum.
& Bölüm sonu &
Umarım beğenmişsinizdir☕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ IŞIK
Teen FictionYeni mahallemin bana bu kadar şey getiriceğini bilemezdim. Yeni arkadaşlıklar, dostluklar, yeni yuva Ve tabi Baran....