13.Bölüm

642 21 5
                                    

İyi okumalar🌼☕

Baran'dan... (doğum gününden bir gün öncesi)

"abiiiiiii. Kalk hadi yaaaa" diyip bi yandan da omzumu çürüten yarenle gözümü açtım.

"ne var yaren yaa. Daha karga b*kunu yemeden hayırdır sabah sabah."

"abiii yardımın gerek beni hediye almam için bi yere götürmen lazım."

"ne hediyesi yaren."

" Abi yarın Işığın doğum günü ve benim hiçbir hediyem yok" dedi.

Ne yarın ışığın doğum günümü?

" Tamam git hazırlan hediye almaya gidelim" dedim.

Yarenle birlikte hediye satılan bir mağazaya geldik.

Yaren Işık için hediye bakarken bende bir hediye bakıyodum.

Rafları dolaşırken gördüğüm siyah kupaya baktım.

Yanıma gelen satış elemanı"beyefendi baktığınız kupaya sıcak bişey koyduğunuzda ortaya fotoğraf çıkıyor."dedi.

Hmm ilginç..

Kınadayken bi fotoğrafçı ışıkla beni dans ederken çekmişti. Bundan Işığın tabikide haberi yoktu.

Evvet işte hediyem.

Kadına dönerek "Bu kupayı alıyorum. size göstereceğim fotoğrafı bu kupaya basarmısınız." dedim.

"tabii efendim."
...........

Mağazadan gelen telefonla hediyemin hazır olduğunu öğrendim.

Hediyeyi aldığımız mağazaya geldiğimde arabayı park edip mağazaya geçtim.

Kupayı aldıktan sonra bu hediye hafif kalıcağından başka hediye düşünmeye başladım.

Manevi değeri yüksek bi hediye olmalı diye düşünürken aklıma gelenle çınar abiden yardım istedim.

........

(doğum gününün olduğu gün)

Parktan Işığı alarak sahile götürdüm.

Hediyeyi verdiğimdeki afallamış yüzü çok komikti.

Ama kupaya çay döktükten sonra boynuma sarılıp teşekkür etmişti.

Sanırım en güzel hediyeyi ben almıştım.

sahilden sonra Işığı süpriz için parka götürüyordum.

Parka geldiğimde Işık inmeye niyetlendiğinde kolundan tutarak durdurdum.

Bana döndüğünde cebimden çıkarttığım siyah fuları gösterek " Gözünü bağlamam lazım izin verirmisin" dedim.

Başını sallayarak beni onayladığında fuları gözüne bağladım. Arabadan indikten sonra Işığın kapısını açarak inmesine yardım ettim.

Süslenmiş çardağın önüne geldiğimizde çardağa kısa bi bakış attım. herkes buradaydı.

Işığa dönerek gözündeki bandanayı çıkarttığımda herkes hep bi ağızdan "süpriiiiiz. Doğum günün kutlu olsun Işık." diye bağırdılar.

Işık hepsine teker teker sarıldıktan sonra sıra pastaya geldi.

Pasta geldiğinde Işık gözlerini kapatarak dilek diledikten sonra tüm mumları üfledi.

Eveeet sıra gelmişti benim asıl hediyeme.

Banu ablanın yanına giderek" banu abla Işık için hazırladığın şeyleri alabilirmiyim. "dedim.

KALBİMDEKİ IŞIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin