İyi okumalar🧡🌼
Bugün uyandığımda aşırı enerjik olduğumdan kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim.
Ayy bugün yeğenlerim 4 aylık olmuştu ve cinsiyetlerini öğrenmeye gidecektik.
Haa bu arada evet ikiz yeğenlerim oluyor. İlk başta bu haberi aldığımda evde hamur kızartıp mahalleye dağıtmıştım. Dağıtırkende sevincimi mahalleliyede anlatmıştım.
Kahvaltıyı hazırladıktan sonra abimle yengemi uyandırmaya çıktım.
Kapıyı tıklatıp "Kahvaltı hazır aşağıda bekliyorum." diyip aşağı indim.
Abimle yengem aşağı indiğinde "güünaaaaydıın. Benim yeğenlerimin biricik annişkosuyla babişkosu" dedim.
"güünaaaydıın yeğenlerimin halişkosu" diyerek oyunuma katılan yengeme öpücük attım.
Abimde "Günaydın güzelim" diyerek bana sarıldı.
Bugün abim biraz durgundu çünkü annemin ve babamında yanlarında olmasını istiyordu. Aslında bende çok üzülüyordum ama abime yansıtmamak için gülüyordum.
Kahkahalarla geçen bir kahvaltı yaptıktan sonra mutfağı toparlayıp odama çıktım.
Kış mevsimi geldiğinden üzerime kalın bişeyler giymeyi tercih ettim.
......
Hastaneye geldiğimizde direkt doktorun katına çıktık.
Sıra bize geldiğinde hep beraber odaya girdik.
"hoş geldiniz geçin bakalım bu sefer bebeklerimiz cinsiyetlerini göstericekmi bakalım" diyen doktorla yengem sedye geçti.
Doktor yengemin karnında ultrason cihazını gezdirerek"evet artık bebeklerimizin cinsiyetini öğrenme vakti. Tebrik ederim bi oğlunuz ve kızınız olucak"dedi.
Neee. Allahım ben şimdi bi kerette bir prensin ve prensesin mi halası olucam.
Yaaa ama ben bunları yerim.
...........
Eve geldiğimizde henüz finaller başlamadığı için kafam rahattı.
Bu yüzden yarenle sürekli vakit geçiriyorduk.
Telefonuma gelen bildirim sesiyle telefonuma baktım.
Yaren'im
Kuzum biz parka geldik çekirdek falanda hazır seni bekliyoruz.
Işık
Tamam geliyorum.
Yazdıktan sonra telefonumu kapatarak üzerime montumu geçirdim.
Parka geldiğimde ileride oturan kızlarla çardağa doğru ilerledim.
"merhaba kızlaaaaar"
Yaren "merhaba kuzum. Gel otur." diyerek yanını işaret etti.
Gamze ve kübraylada selamlaştıktan sonra dedikoduya başladık bile.
Gamze " yaa kızlar Baran abinin geçende yanında bi kız gördüm. Sevgilisi mi acaba. Yaren?"
Ay ne kızı yine ya melisi biter başka kızı başlar. Off.
" Haaa bilmiyorumki geçende abimin odasında bi bandana buldum. Sanırım sevgilisi veya sevdiği var" diyen yarenle bağıra bağıra ağlayasım geldi.
Gamze" aaa merak ettim şimdi kızı. Geçenki olabilirmi?"
"yaa sen seda ablayı diyosun o değildir çünkü seda abla abimden büyük ve çok yakın iş arkadaşı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMDEKİ IŞIK
Teen FictionYeni mahallemin bana bu kadar şey getiriceğini bilemezdim. Yeni arkadaşlıklar, dostluklar, yeni yuva Ve tabi Baran....