16.Bölüm

584 14 2
                                    

İyi okumalar...

Baran'ın kulağına yaklaşarak "seni seviyorum" dedikten sonra Baran beni asla bırakmıycakmış gibi sımsıkı sardı.

Allahım hala inanamıyordum. Sana şükürler olsun.

Yavaşça birbirimizden ayrıldığımızda Baran ellerini yanaklarıma koyup gözlerimin içine masumca bakarak " Meleğim sende bizimle otogara gelirmisin" dedi.

"ne otogarı be adam" dediğimde Baran hayal kırıklığıyla gözlerime bakmaya başladı.

Ardından hemen devam ettim.

"seninle dünyanın öbür ucuna kadar gelirim ben. Otogarda neymiş."

"seni verene kurban olurum ben. Hadi daha fazla durmayalım. Yoksa askerliğin ilk gününden geç kalıcam."

Başımla onu onayladım. Baran ellerimizi kenetledikten sonra yürümeye başladık. Kafamı eğip ellerimize baktım.

Ellerimiz bile büyük bir uyum içerisindeydi. Bu adam benim eksik parçamdı.

Buralara gelirken sın derece mutsuzdum. Ama buraların bana böyle güzel bir adam getireceğini bilsem çoktan gelirdim.

Bir arabanın önüne geldiğimizde arabanın yanında iki tane Baran yaşlarında adam dikiliyordu.

Birlikte adamlara doğru yürüdük.

Baran ilk olarak sarışın adamı göstererek " güzelim, bu kaan." dedi.

Kaan elini uzattığında bende elimi uzattım.

" haa siz beni telefonla arayıp 'yenge iki dakika aşağı gelsene' diyen kişiniz. Bende Işık."

" evet yenge ta kendisiyim. Biz seni zaten bu askerden biliyoruz. "

Baran bu sefer diğer esmer kıvırcık saçlı adamı gösterek "buda kenan. "dedi.

Kenanlada tokalaştık.

" merhaba yenge bende kenan. Grubumuzun en yakışıklısı "

Kaan araya girerek" hadi lan oradan burda ben varken sen nerde en yakışıklısın "dedi.

Bu sefer Baran karışarak" hadiyin lan oradan. Burada manken gibi kardeşiniz varken siz kimsiniz be "diyip bana döndü. " dimi güzelim. "

" tabikide yakışıklım. Sen en yakışıklısısın. "

Kaan" ayıp ediyon yengee. Çok alındım"

Kenan "Bende çok alındım yenge. Karizmam yerle bir şuan. "dediğinde kahkaha attım.

Kenanla kaan öne geçerken bizde Baranla arkaya geçtik.

Baran kolumdan tutarak başımı göğsüne yasladı.

Bende kollarımı beline doladım.

Ah işte huzur tam anlamıyla buydu.

Otogarın kapısından girdiğimizde gözlerim dolmaya başladı.

Arabayı park edip hep beraber arabadan indik.

Baranın bineceği otobüsün önüne geldiğimizde Baran ilk başta arkadaşlarıyla sarılıp vedalaştı.

Sonra bana doğru yaklaşıp birden beni kolları arasına aldı.

"B-baran g-gitme."

Baran saçımı okşayarak " bebeğim nolursun ağlama kıyamam senin gözyaşlarına"

" a-ama daha yeni kavuştuk."

"biliyorum canım biliyorum. Askerdeyken ziyarete gelirsin beni. Ben gelirim izinlerimde. Nolursun ağlama."

KALBİMDEKİ IŞIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin