15.Bölüm

591 22 5
                                    


İyi okumalar🧡

Gözlerimi açarak yeni bir güne uyandım.

Bugün Baranın asker düğünü vardı. Ve yarın askere gidecekti.

Elimi yüzümü yıkamak için banyoya gittim. Banyodaki işlerimi hallettikten sonra aşağıdan gelen gülüşme sesleriyle aşağı indim.

Yengemle abim kahvaltı hazırlıyolardı. Beni fark etmeleri için kapıyı hafifçe tıklattım.

"günaydın çifte kumrular. Neşeniz bol olsun."

Abim" günaydın güzelim. "dedi.

Yengemde" günaydın görümceciğim "dedi.

Kahvaltı masasına oturup kahvaltımıza başladık.

Yengem bana dönüp" yengeciğim bugün abinle bebişler için kıyafet falan bakmaya gidiceğiz. Sende gel bizimle "
Dedi.

"yok yenge ya siz bakın. Hem bugün Baranın asker düğünü varmış. Yarenlere yardım ederim."

" Tamam canım kendin bilirsin."

Kahvaltımız bittikten sonra yengemle birlikte makineye bulaşıkları yerleştirdik.

Odama çıkıp üzerime rahat bişeyler giydikten sonra yarenlere doğru yola çıktım.

Evin önündeki alan düğün için süslenmişti. Ortada dolanan yareni gördüğümde ona doğru yürüdüm.

Beni fark ettiğinde " Hoşgeldin kuzum."

" Hoşbulduk canım. Dur bende sana yardım edeyim" diyerek elindeki tepsileri alıp içeri taşıdım.

Salonun önünden geçerken duyduğum hıçkırık sesiyle salona yöneldim.

Kapıdan baktığımda Baran, annesine sarılmış ve gözlerini yummuştu.

Baran " ağlama annem. Üzma benide." dedikten sonra annesinin başını kaldırdı. Annesinin gözyaşlarını sildikten sonra alnından öptü.

Benimde gözlerim dolduğunda adımlarımı dışarı yönlendirdim.

............

Asker düğününe 2 saat vardı. Bende düğün için hazırlanıyordum. Asker düğünü olduğu için çok fazla abartı olmak istemediğimden üzerine siyah bluzumu, altıma beyaz pantolonumu kemer olarakta büyük tokalı bir kemer tercih ettim.

Saçlarımıda yukarıdan sıkı bir at kuyruğu yaptım. Hafif bir göz makyajı ve koyu kırmızı rujdan sonra hazırdım.

Aşağı indiğimde yengem koltukta uyuyordu. Yanağına küçük bir öpücük kondurup kapıya ilerledim.

Ayağıma siyah stilettolarımı geçirdikten sonra evden çıktım.

Düğünün olacağı yere geldiğimde köşede arkadaşlarıyla oturup sohbet eden Baranı gördüm.

Gülerek arkadaşlarına birşeyler anlatıyordu.

Ben nasıl ayrılıcaktım bu adamdan.

Bakışlarımı Barandan çektikten sonra Yarenin yanına doğru ilerledim.

Yarenin üzerinde güzel desenli bir elbise vardı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KALBİMDEKİ IŞIK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin