twelve- My candy girl

2K 102 2
                                    

[kiélvezem a karanténom utolsó napjait, ahol sokkal könnyebben írok]

A borzasztó szombat után a másnapot inkább úgy nevezném el, hogy a ,,varázslatos vasárnap"
Hosszú, nagyon hosszú verseny volt, de sikeresen felküzdöttem magam a negyedik helyig, ami már igazán szépítette a bemutatkozásom -Charles a másik Ferraival a harmadik lett, szóval még ez is indokolta, hogy a pódium előtt várjam a díjkiosztót.
Max második helyen futott be, majd' szétvetett a büszkeség, de várnom kellett amíg kettesben lehettünk, hogy gratulálhassak neki. 

- Nem vagytok kajásak?- Daniel már a hűtő mélyéről kiabált ki nekünk.
Két nappal a vasárnapi verseny után még mindig Ausztrália levegőjét szívtuk és ilyenkor valamiért mindig egy pilóta házában kötöttünk ki. Aznap volt az utolsó esténk ott és Ricciardo felajánlása miatt, az ő otthonában ünnepeltünk. Hogy mit azzal még most sem vagyok tisztában.
Azzal viszont igen, hogy a nagy Daniel Ricciardonak fogalma sem volt arról, hogy mi Maxel újra együtt vagyunk, és nem is akkor szándékoztuk elmondani neki. Így ő volt az egyetlen tudatlan még a csapatban.

- Hé, nézzétek mit tudok!- mindannyian Carlosra pillantottunk, aki valami üdítővel a kezében rákészült, majd egy embereset böfögött. Persze a fiúk szakadtak a röhögéstől és büszkén megtapsolták.
- Dan, mikor is jön a barátnőd?- sóhajtottam fel fáradtan, már elegem volt a csupa pasi társaságból.
- Nemrég írt, hogy már csak egy öt perc, hozza a fürdőruhádat is. Komolyan nem is hiszem el, hogy anélkül indultál el Ausztráliába!- újfent felháborodott ezen a kis bakimon én pedig csak unottan megforgattam a szemeimet.

Akkor először találkoztunk Daniel új barátnőjével, Haelynnel. Még ősz végén jöttek össze, de magánszférájuk érdekében eddig nem igazán jelentek meg együtt bárhol is.
Szóval még perceken keresztül hallgathattam az öt srác baromkodásait a hűvös konyhában, mert mind arra vártak, hogy az új vendég mellett, az én cuccom is megérkezzen és bedobhassák magukat a medencébe.

- Megjöttem!
Rögtön felélénkültem, amikor meghallottam a női hangot, főleg, amikor már test is tartozott hozzá. Haelyn lepakolta a szatyrait és miután egy puszival köszöntötte a barátját, bemutatkozott mindenkinek egyesével.
- Haelyn Brendon, de csak Lily.- mosolyogva kezet fogtunk. Lily gyönyörű volt sötét bőrével és göndör hajával, máris imádtam amilyen vidám párost alkotott külsőre is Dannel. - Te pedig biztosan Elisabeth vagy, akinek a csodás fürdőruhája, amit én választottam, ott van az egyik szatyorban!
- Hívj csak Lisának.- nevettem el magam.
- Jól van, akkor mi mentünk átöltözni!- Lily már meg is ragadta a kezem és az emelet felé kezdett húzni, csak annyi lélekerőm volt, hogy felkaphassam a telefonom a pultról.

Fent odaadta a fürdőruhát és még akkor is beszélgettünk, amikor az egyikünk a vécében öltözködött. Lily sokat mesélt magáról, megtudtam, hogy újságírást tanult és önkéntes volt egy helyi óvodában, Daniellel pedig egy ottani nyílt nap során találkoztak.
- Milyen?- léptem ki a mosdóból, már az új fürdőruhában. A bikini nem volt nagyon különleges, vörös volt és olyan tipikus zsinórokkal kellett megkötni mindenhol.
- Dögös vagy, ha nem csak a vetélytársaid lennének itt, azt mondanám vesd rá valamelyikre magadat.- kacsintott rám, én pedig felnevettem, tudván, hogy valaki biztosan értékelné ha rávetném magam.

Így már mindketten fürdőruhában és törölközőkkel a kezünkben sétáltunk ki az udvarra, ahol persze a fiúk már nagyban a medencében labdáztak. Tekintetem találkozott a vízben álló Maxével, akit két másodperccel később már fejbe is dobtak.
- Bamba!- röhögött fel jóízűen Pierre, a tettes. Max persze nem hagyta annyiban és már kezdődött is a csoportos birkózás a fiúk között. Mi Lilyvel az, ahogy Lily mondta, értelmes emberekhez híven a medence szélén lévő napágyakra feküdtünk és ott folytattuk a beszélgetésünket. Egy negyed órával később felálltam mert megszomjaztam, szóval kicsit egyedül hagytam őt a többi sráccal. Épp kitöltöttem a maradék limonádét, ami a kancsóban maradt, amikor papucs lépteit hallottam meg magam mögött.

Relapse ✔Where stories live. Discover now