Az izgatottságtól a székben fészkelődve igazítottam meg mégegyszer a hajamat, majd újra a szobában tartózkodók felé fordultam.
- Biztos ki akarok én oda menni?Isa és Cate egy pillanatra összenéztek, majd maguk mellé invitáltak a pici kanapéra, amit a rejtekhelyemnek biztosítottak.
- Őszinte leszek Lisa,- sóhajtott egyet Cate. - Nem hiszem, hogy készen állnál arra, hogy lásd őt. De nem ér annyit, hogy ne örülj az egyik legnagyobb dolognak, amit eddig elértél az életedben. Lisa, te vagy a Ferrari új pilótája! Csak erre gondolj.
És az a baj, hogy igaza van.
Meglepetésként érkeztem a Barcelona-i tesztek megnyitó estélyére, hivatalosan csak a Ferrari, FIA fejesek és én tudom. Gyakorlatilag? Tudja anyu, az öcsém és a húgom, Isa, Cate, Lando, Carlos és Pierre.
És ezért épp a két barátnőmmel várakoztam már egy ideje, amikor két kopogás után a 18 éves húgom, Marlene lépett be.- Két perc és felkonferálják Lisat, Carlos küldött, hogy szóljak nektek. - talán Lenny jobban izgult, mint én magam.
- Sok sikert babóca.- Isa és Cate két puszit nyomtak az arcomra, majd az előbbi még egyszer rám mosolygott. - Csodás leszel, ne aggódj!Másodpercek voltak vissza, amíg ki kellett mennem a színpadra, ezért ebben az időben elsétáltam a széléig és próbáltam lenyugtatni magam.
Nem azért stresszeltem, mert éppen az egyik legnagyobb múltú F1-es csapat új pilótája lettem, sokkal inkább az ex barátom miatt, aki a nézőtéren nagy eséllyel izgatottan várja az ellenfelét.
Hah, ha tudná, hogy ki az!- Egy kis figyelmet szeretnék kérni!- a szívem a torkomba ugrott, amint megláttam Martint. - Remélem mindenki jól érzi magát és érzik már a levegőben az első verseny hangulatát! De még mielőtt elkezdenénk a csapatvezetőkkel való beszélgetést, mindenki tudja, hogy hiányzik még egy ember a rajtrácsról. Haha, ne aggódj Daniel, mondom már!
Nevetés szűrődött fel és az, ahogyan Ricciardo kiáltozik Martinnak, hogy ezzel a sírba viszi.
- Rendben van, nem húzom az időt, csapjunk bele. Had mutassam be a kétszeres Forma 3 világbajnokot, aki a tavalyi Forma 2-es szezonban negyedikként zárt Russel, Norris és Albon mögött, és aki 2019-ben a Ferrari pilótája lesz! Fogadják nagy szeretettel LISA SCHUMACHERT!
Hatalmas ováció fogadott, ahogy apró mosollyal az arcomon felléptem a színpadra és végigvezettem a tekintetem a nézőkön.
Isa, Cate és Lenny egymás kezét fogva ugrándoztak és integettek felém, én persze nevetve visszaintettem. Carlos és Pierre "én tudtam" fejjel bólogattak, Mick és anya büszkén figyeltek, Lando pedig széles vigyorral az arcán ácsorgott. Aztán arrébb siklott a tekintetem.Ő nem ugrándozott, mint mellette Ricciardo, és nem is tapsolt lelkesen, mint jövőbeli csapattársam Charles.
Max Verstappen zsebre tett kézzel álldogált és, ahogy ránéztem, szinte semmit sem tudtam kiolvasni égkék szemeiből. Ez Max specialitása, szeretett az őrületbe kergetni vele, éppen ezért éreztem úgy magam a színpadon, mint a 16 éves énem, akit ezzel a tekintettel dobtak. Pont, mint öt évvel ezelőtt.2016 Spanyol Nagydíj
A Spanyol nagydíj egyike volt, azoknak a futamoknak, amikre eltudtam menni, attól függetlenül, hogy az én karrierem a Forma 3-ban zajlott. Észben tartottam, hogy nem csak pilóta, de barátnő is vagyok és szerettem volna támogatni a barátomat.
Az időmérő végén Max Christianhoz ment oda, így én addig lézengtem a boxoknál.
A sors otromba fintora, hogy éppen Esteban Ocon volt az akiben társaságra leltem, akkor, amikor is Max elrobogott mellettünk és bevágta a pihenője ajtaját. Elnézést kértem Estebantól és azonnal, értetlenül a barátom után siettem.
Bent Max látványa fogadott a kanapén telefonozva és ahogy, amikor beléptem csak egy ingerült pillantásra méltatott.- Mi a baj?
- Mintha nem tudnád. - morogta válaszul, majd újra rám nézve felállt. - Meguntad az új kis barátodat?
- Mi van?- döbbenten figyeltem Max kamasz haragjától befeszült arcát. - Estebannal, csak beszélgettünk!Max gúnyosan felnevetett.
- Beszélgettetek? Valahogy ezen a hétvégén ti ketten nagyon sokat beszélgettetek, az egész boxutca erről pletykál.
- És te előbb hiszel nekik, mint nekem?- kérdeztem vissza egyre ingerültebben. - Együtt versenyeztél vele, ismerem, miért ne beszélgethetnék vele, amíg nem vagy itt?
- Persze, amint nincs ott a pasid, azonnal cseréld le, nem?- Na, idefigyelj Max Verstappen!- egy lépéssel közelebb mentem, így már csak pár centi volt köztem és közte, amikor felnéztem. A feszültség szinte tapintható volt. - Ismersz mióta megszülettél, nagyon jól tudod, hogy mindennél jobban szeretlek és mindenkinél jobban tudom ki is vagy. Tudom mennyire bizonytalan vagy magaddal szemben és, hogy amióta a Red Bullal dolgozol egyszerűen nem vagy önmagad! Jogom van beszélgetni bárkivel és azt hiszem, elvárhatom tőled, hogy bízz meg bennem, annyira, hogy ne gyanúsítgass megcsalással, nem gondolod?
Max másodpercekig csak némán bámult, érzéketlen tekintettel, majd ellépett előlem és kitárva a pihenő ajtaját rám pillantott és úgy ejtette ki a következő szavakat, mintha semmit sem jelentenének.
- Végeztünk.
Jelen
Nagyot nyelve, minden sérelmemet félretéve hagytam figyelmen kívül Max jelenlétét és mosollyal az arcomon fordultam Martin felé.
- Lisa, nagyon örülök, hogy látlak! Mielőtt még elengedlek, fel kell tennem neked pár kérdést. Te vagy az első és egyetlen női versenyző a rácson, milyen érzés ez számodra, főleg úgy, hogy a Ferrari pilótájaként teszed ezt meg?
- Eszméletlen, egyszerűen nem akarom, hogy felébredjek ebből az álomból! A karrierem során folyamatosan megkaptam, hogy csak apukám miatt vagyok ott ahol vagy, hogy nőként semmi keresni valóm az autósportban, de hát itt vagyok, nem? - nevettem el magam. - Ez sosem sikerült volna a szüleim, a családom és a barátaim nélkül, akik teljes mellszélességgel mellettem álltak mindig.
- Mit gondolsz, hogy fog alakulni a 2019-es szezon a számodra? Jól kifogsz jönni a vetélytársakkal?- Őszintén remélem. - nevettem el magam. - Körbe vagyok véve tehetségekkel és élő legendákkal, bár már 21 éve benne vagyok ebben, ez valahogy mégis teljesen más és különlegesebb. Izgatottan várom mi lesz velem idén.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Relapse ✔
FanficLisa Schumacher és Max Verstappen. Fiatalok, mégis tapasztaltak. Magabiztosak, mégis félnek. Összetört szívűek, mégis szerelmesek. Ez az ő történetük. × × × Minden amit Michael Schumacher állapotáról írok, nem feltétlenül pontos, egy ember egy ilyes...